Negatief uiteraard.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
Is dat positief of negatief Andiyan?
Er waren er een paar vandaag echt beneden de maat. Die zijn mij wel bijgebleven, maar erg negatief!
Hij mag zeker wel aan zijn engels werken, maar dat geldt voor bijna alle kandidaten!
Dat klopt, maar hij was ook niet slecht!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:32 schreef Kleintje het volgende:
Ach, beter een keer gewoontjes dan dat je te snel zingt of volledig uit de toon...
Post eens een foto van jezelf? Dat verklaart misschien een hoop...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ontzettende loser is dat ventje zeg... ik heb niet snel een hekel aan iemand als ik hem zie, maar voor hem maak ik een uitzondering
echt zo'n mieterige uitstraling, en dan ook nog dat belachelijke haar... echt een nono voor t leven
Hmmm Christon niet denk ik, Serge zou enigszins wel mogelijk zijn. Als is hij natuurlijk ook Limburger. Daar kan hem de verwarring ook in zitten.quote:Ik heb me dat ook al afgevraagd .
Bij Christon en Serge trouwens ook al, ze hebben allemaal iets nichterigs in zich denk ik .
Ik heb een fotoboek. Wat je van mij vind boeit me geen flikker.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf? Dat verklaart misschien een hoop...
Aäron heeft veel uitstraling, een schattig gezicht en kan zingen! (Y)
Hij is streng Christelijk gelovig, dus dat kan niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou dat vroeg ik me dus ook af, is hij nou gay?
Laten we het niet op de persoonlijke tour gooienquote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ontzettende loser is dat ventje zeg... ik heb niet snel een hekel aan iemand als ik hem zie, maar voor hem maak ik een uitzondering
echt zo'n mieterige uitstraling, en dan ook nog dat belachelijke haar... echt een nono voor t leven
Tuurlijk kan dat. Als het zo is, moet ie dat dan verborgen houden of breken met zn geloof.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij is streng Christelijk gelovig, dus dat kan niet.Overigens vind ik hem wel een loser en een anti-idool. Een idol moet geliefd zijn, popular, charisma hebben...en als het kan ook een beetje kunnen zingen. Aaron heeft alleen zijn kapsel.
Populair issie volgens mij al, charisma heeft ie, mede dankzij zijn haar inderdaad en hij kan wel degelijk goed zingen. Zijn enige nadeel is (denk ik) zijn leeftijd, alhoewel hij er ouder uitziet dan de 17 jaar die hij oud is.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij is streng Christelijk gelovig, dus dat kan niet.Overigens vind ik hem wel een loser en een anti-idool. Een idol moet geliefd zijn, popular, charisma hebben...en als het kan ook een beetje kunnen zingen. Aaron heeft alleen zijn kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |