Gewoon geboren en getogen in Holland hoor die Aäron, net als alle 'echte' kaaskoppen. Molukkers zijn hier al vanaf 1951, dus grote kans dat zijn vader en moeder zelfs in Nederland geboren zijn. Ik ben zelf 31, ook van Molukse komaf en ik ben ook gewoon geboren in Nederland. En Molukkers hoefden destijds (1951) niet te liegen over hun leeftijd om Nederland binnen te komen, aangezien het allemaal KNIL-militairen en hun gezinnen waren die op dienstbevel naar Nederland moesten komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:30 schreef method21 het volgende:
soms als een dergelijk buitenlander nederland in wil komen kan het nogal eens voorkomen dat de echte leeftijd niet altijd overeen komt met wat ze zeggen, zo is het bij voetbal scouts ook, dat gasten van 25 zich voordoen als 15 ... Verder zong ie wel okey
ik ga er dan ook vanuit dat het geen "ras" hollander is, zonder enige racistische trekjes hoor. Mocht het wel zo zijn mijn excuus en heeft ie gewoon een ouwe kop
Huh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag ie niet volgens de regeltjes, hij is nog maar 17.
toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ook echt dat hij al 25 oid wasquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij ziet hij er eigenlijk toch wel uit als 17. Door dat kapsel lijkt hij wat ouder, maar hij heeft een echte babyface.
Denk ik ookquote:
Kinderarbeid he.. als je 17 bent, mag je na 11 uur niet meer op de TV volgens de wet.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh?
Wat mag ie dan precies niet? Tot half 12 opblijven van Idols?
Wanneer is dat veranderd dan? Want Jim was er ook gewoon elke keer bij tijdens Idols 1 en hij was pas 15.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kinderarbeid he.. als je 17 bent, mag je na 11 uur niet meer op de TV volgens de wet.
normaal is de uitslag om half 11 denk ik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
weet je wat ik me afvraag? Hoe het moet als hij exit moet of op de krukken moet zitten. Als hij niet op tv mag na 23.00 gaat dat rare tv opleveren...
Juist.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
normaal is de uitslag om half 11 denk ik?
P'sies....Maar dan nog wel ff een tondeuse door zijn wildgroei.quote:Op zondag 11 december 2005 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Weg met hem, dit is toch geen idol.
als hij wint dan eet ik zijn pruik opquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef PeRi het volgende:
Hij swingde echt de pan uit, ik word steeds meer fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |