hopen op het "zwamborn-effect" en dat willem2 komende week van nec wintquote:Op maandag 21 november 2005 10:27 schreef TilburgCasual het volgende:
En ja hoor , Robert is de laan uit gestuurd!
Vanmorgen stond al het bericht in het Brabants Dagblad dat Maaskant vandaag ontslagen wordt. Gezien de hoeveelheid mediavertegenwoordigers nu aanwezig op het stadion volgt deze morgen een persconferentie waarop het vertrek aangekondigd zal worden. Het is dus wachten op het officiële persbericht.
Update: Robert Maaskant heeft na eerst de spelersgroep te hebben toegesproken de media te woord gestaan. Hij zei op basis van resultaten te zijn ontslagen. Rest nu nog het afhandelen van financiele zaken. Zwamborn heeft vanmorgen de training overgenomen!
Wij zijn thuis bagger.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Modjes de titel kan denk ik wel worden veranderd in NAC-FC Groningen?
Komende vrijdag dus, 20.30 uur. In eigen huis doen we het goed, maar willen we echt een beetje meedoen zal er uit toch ook moeten worden gewonnen. Tot nu toe was dat nogal bagger
Hopen dus op een leuke vrijdagavondwedstrijd met een overwinning voor de FC
Ow, zat zou dan in ons voordeel zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wij zijn thuis bagger.![]()
Maarja, ik zit weer int stadion iig.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
in onze vorm .. Ik hoop misschien zelfs een beetje op een verlies, dat de positie van TL onhoudbaar wordt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |