abonnement Unibet Coolblue
pi_31764118
Ja, Dido was echt verdrietig. Dat geloof ik ook wel.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:42:20 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_31764131
Maar dat verdriet kwam van binnen.Ze had medelijden met zichzelf. e zit oop het puntje van de zenuwen. e moest een keer breken en had een moi excuus


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:43:49 #153
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31764162
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Maar dat verdriet kwam van binnen.Ze had medelijden met zichzelf. e zit oop het puntje van de zenuwen. e moest een keer breken en had een moi excuus




Had idd niets met Tanja te maken
  Moderator vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:58:58 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31764466
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Maar dat verdriet kwam van binnen.Ze had medelijden met zichzelf. e zit oop het puntje van de zenuwen. e moest een keer breken en had een moi excuus


Waar had het dán vandaan moeten komen?
Ze heeft niet beweerd dat ze het rot voor Tanja vond of zo, als je dat bedoelt.
Ze gaf aan dat zij het rot vond dat de baby er niet meer was.
Tja, als je iemand mist, kun je dat met wat kwade wil zelfmedelijden noemen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:04:31 #155
862 Arcee
Look closer
pi_31764610
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:

[..]



Had idd niets met Tanja te maken
Nee, klopt, maar wel met Joscelyn.
pi_31766895
komt er nog een herhaling vanavond?
Inspiratieloos!
pi_31767245
Ik denk niet dat Joost bewust liegt. Hij was moe, had honger en had net uren saai werk gedaan. Ik denk dat de woorden van Menno nauwlijks tot hem doorgedrongen zijn of dat hij het vergeten is.

In de uitzending werd ten onrechte indruk gewekt dat het feit dat Menno alleen doorwerkte het enige is dat de andere bewoners op Menno aan te merken hebben. O.a. Rob en Nathalie vinden bijvoorbeeld dat Menno een spel speelt omdat hij hen weken lang genegeerd heeft en zich ineens wel voor hen interesseerde. Ik heb Rob zeker drie keer horen vertellen dat hij Menno een ijdeltuit vindt omdat hij zijn bril niet opzet als hij hem nodig heeft. Diverse bewoners hebben de indruk dat Menno denkt dat hij al gewonnen heeft omdat hij een website heeft en o.a. dekbedden met hem erop heeft laten maken. Roel neemt Menno kwalijk dat hij zich niet aan de afspraak houdt dat ze van elkaars vrouwen af zouden blijven. Deze afspraak is gemaakt toen Menno 's nachts bij Roel en Joost aan de keukentafel ging zitten nadat hij voor het eerst stemmen kreeg. Roel kwam er achter omdat Dido hem een paar nachten geleden in de tuin vertelde dat Menno bij haar in bed kroop en met haar wilde zoenen. Dido legde uitgebreid uit hoe zij Menno zag, overigens nadat zij tien minuten eerder aangaf zich van het gedoe rond Menno te distantiëren en er niet over te willen praten. Ze was het met de anderen eens maar vond de manier waarop Menno het spel speelt meer zielig dan schijnheilig.

De klacht van Dido dat de anderen geen begrip hadden voor het feit dat zij de baby mist vind ik onterecht. Ze hadden daar best begrip voor. Ze waren alleen blij dat het Tanja was die was vertrokken. Er was geen reden naar de dagboekkamer te gaan behalve het verkrijgen van sympathie van de kijkers.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:45:50 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_31767423
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Bus watcher het volgende:
Diverse bewoners hebben de indruk dat Menno denkt dat hij al gewonnen heeft omdat hij een website heeft en o.a. dekbedden met hem erop heeft laten maken.
Dat van die dekbedden was toch gewoon een grap van Menno
Dat jij, of all people, daar ook al intrapt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31767540
APK, ik heb niet meegekregen dat het een grap was. Ik heb andere bewoners er over horen praten en ik had de indruk dat ze het serieus namen.
pi_31768543
BB moet dat stukje van Joost en Menno even aan allebewoner laten zijn op de TV......dat is lache
pi_31768786
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef Bus watcher het volgende:
APK, ik heb niet meegekregen dat het een grap was. Ik heb andere bewoners er over horen praten en ik had de indruk dat ze het serieus namen.
Ze namen dat alleen een beetje serieus omdat ze hem daarop lekker konden afzeiken (vooral tegen mensen die het niet hadden gehoord).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:45:54 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31769039
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Bus watcher het volgende:
Ik denk niet dat Joost bewust liegt. Hij was moe, had honger en had net uren saai werk gedaan. Ik denk dat de woorden van Menno nauwlijks tot hem doorgedrongen zijn of dat hij het vergeten is.
Misschien dat zich hij de allereerste keer vergiste, toen hij zei dat Menno het er niet met hem over had gehad. Dat kan. Maar ik denk, en ik meen dat ook aan zijn gezicht te hebben kunnen aflezen, dat hij in de loop van het conflict besefte dat Menno wel degelijk tegen hem over het doorwerken begonnen was. Joost kon toen echter niet meer terug, vond hij zelf blijkaar, ook wel wetende dat de rest van de groep hem zou geloven en niet Menno.

Ook je analyse van Dido's gedrag deel ik niet. Ik vind het wel erg vergezocht om iemand er van te betichten expres tranen te hebben opgewekt (wat nog niet eens zo makkelijk is) om de kijkers te behagen. Ze baalde gewoon dat de baby weg was, en de overige bewoners vonden dat vast wel een beetje vervelend voor haar, maar ze waren vooral heel blij dat Tanja het huis uit was gewandeld eerder die avond.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:50:52 #163
58921 Day
You can fly!
pi_31769173
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Bus watcher het volgende:
Ik denk niet dat Joost bewust liegt. Hij was moe, had honger en had net uren saai werk gedaan. Ik denk dat de woorden van Menno nauwlijks tot hem doorgedrongen zijn of dat hij het vergeten is.

In de uitzending werd ten onrechte indruk gewekt dat het feit dat Menno alleen doorwerkte het enige is dat de andere bewoners op Menno aan te merken hebben. O.a. Rob en Nathalie vinden bijvoorbeeld dat Menno een spel speelt omdat hij hen weken lang genegeerd heeft en zich ineens wel voor hen interesseerde. Ik heb Rob zeker drie keer horen vertellen dat hij Menno een ijdeltuit vindt omdat hij zijn bril niet opzet als hij hem nodig heeft. Diverse bewoners hebben de indruk dat Menno denkt dat hij al gewonnen heeft omdat hij een website heeft en o.a. dekbedden met hem erop heeft laten maken. Roel neemt Menno kwalijk dat hij zich niet aan de afspraak houdt dat ze van elkaars vrouwen af zouden blijven. Deze afspraak is gemaakt toen Menno 's nachts bij Roel en Joost aan de keukentafel ging zitten nadat hij voor het eerst stemmen kreeg. Roel kwam er achter omdat Dido hem een paar nachten geleden in de tuin vertelde dat Menno bij haar in bed kroop en met haar wilde zoenen. Dido legde uitgebreid uit hoe zij Menno zag, overigens nadat zij tien minuten eerder aangaf zich van het gedoe rond Menno te distantiëren en er niet over te willen praten. Ze was het met de anderen eens maar vond de manier waarop Menno het spel speelt meer zielig dan schijnheilig.

De klacht van Dido dat de anderen geen begrip hadden voor het feit dat zij de baby mist vind ik onterecht. Ze hadden daar best begrip voor. Ze waren alleen blij dat het Tanja was die was vertrokken. Er was geen reden naar de dagboekkamer te gaan behalve het verkrijgen van sympathie van de kijkers.
Wel interessant om te lezen, maar je ziet 1 ding over het hoofd. De dingen die verteld zijn o.a. over het dekbed en het bezichtigen van de Menno's kamer zijn niet zoals de bewoners het aan elkaar vertellen. Die verhalen zijn hun eigen leven gaan leiden in het huis, waarbij degene die het doorverteld het weer een stukje aandikt.

Wat het bij Dido in bed kruipen betreft, dat was volgens mij gewoon een grapje, in ieder geval niet met sexuele intentie, zoals Dido het aangeeft. Wanneer Menno geprobeerd heeft Dido te zoenen weet ik niet. In Ieder geval niet de nacht dat hij naast haar kroop, want daar was hij 2 seconden later weer uit. Dido zei nl. gelijk:Nee, Menno dat wil ik niet, anders kan ik niet slapen zo. Vervolgens ging Menno naast Nathalie liggen en die wilde het ook niet. Toen kroop hij in een ander bed en zei nog dat hij er niks mee bedoelde.

En wat Rob betreft, die had al vanaf week 1 een hekel aan Menno. De reden waarom is nog steeds onduidelijk bij mij. Ik kom niet verder dan jaloezie.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:54:10 #164
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31769268
Wilde net zeggen: Dat van die dekbedden was een grapje van Menno die anderen gebruiken als serieus argument om hem zwart te maken.
Dat van die kamer bezichtigen was een grap van een vriend die nu tijdelijk in zijn kamer woont. Die had gezegd dat hij wel entree kon heffen voor het bezichtingen van de kamer als Menno beroemd zou worden.

Die website is gemaakt door familie en vrienden en niet door Menno. Bovendien kan ik me van andere BB's herinneren dat zowat iedereen daar een website had.
Ik zie nog steeds geen logica in de aanvallen van de andere bewoners.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31769444
Herhaling over een paar minuutjes...
pi_31770419
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Bus watcher het volgende:


In de uitzending werd ten onrechte indruk gewekt dat het feit dat Menno alleen doorwerkte het enige is dat de andere bewoners op Menno aan te merken hebben. O.a. Rob en Nathalie vinden bijvoorbeeld dat Menno een spel speelt omdat hij hen weken lang genegeerd heeft en zich ineens wel voor hen interesseerde. Ik heb Rob zeker drie keer horen vertellen dat hij Menno een ijdeltuit vindt omdat hij zijn bril niet opzet als hij hem nodig heeft. Diverse bewoners hebben de indruk dat Menno denkt dat hij al gewonnen heeft omdat hij een website heeft en o.a. dekbedden met hem erop heeft laten maken.
Die bewoners die hardst roepen dat Menno een spel aan het spelen is moeten vooral naar zichzelf kijken. Ik bedoel, alleen Rob al. Hoe vaak heeft hij wel niet geroepen dat hij al binnen is en iedere bank met gemak zou winnen? En dan een nietszeggend trutje als Nathalie die alleen maar met de camera's bezig is en voortdurend in de spiegels aan het kijken is hoe ze overkomt. Please zeg .

En so what als die jongen een ijdeltijt is een geen bril op wil zetten? Wat is het punt nou eigenlijk?
pi_31771287
Gert, ik beweer niet dat Dido expres tranen opwekt.

Day, ik heb op de stream gezien dat Menno in bed kroop bij Dido en Nathalie. Zover ik mij kan herinneren reageerde Dido er niet op alsof het grap was. Ze zei iets als : Denk je dat ik jou in mijn bed laat als ik Roel er al uit schop ? Pas na de reactie van Roel een paar nachten geleden zei ze dat het ook een grap geweest kon zijn. Ik denk dat de intentie van Menno was drama te creëren in de verwachting dat Big Brother hem dan zou laten blijven. Rob heeft een hekel aan Menno omdat die hem weken lang bewust heeft ontlopen en omdat hij denkt dat Menno een spel speelt en niet zichzelf is.

Schatje, ik denk ook dat Menno een spel speelt. Rob speelt ook een spel maar niet om de redenen die jij noemt. Ik vind het prima dat bewoners een spel spelen. Ik vind het zelfs leuker dan bewoners die zeggen dat ze zichzelf willen zijn. Je opmaken en in spiegels kijken beschouw ik overigens niet als het spelen van het spel.

Voor de duidelijkheid trouwens, mijn punt is niet dat de kritiek van andere bewoners op Menno terecht is maar dat in de uitzending gesuggereerd werd dat de kritiek alleen betrekking heeft op het alleen doorwerken door Menno.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:51:44 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_31772489
Bus watcher, ik vind je een vage autist, maar je hebt wel een beetje gelijk met dat laatste punt.

Dat alleen werken was waarschijnlijk de druppel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')