224 219 217 216 214 tekens inmiddels.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:04 schreef JeRa het volgende:
Ook maar eens een poging gewaagd met 229 tekens
Je zat er op te wachten hèquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:02 schreef Roönaän het volgende:
Okee, dan is het 197 met zero warnings.
Er staat dus niét dat er op elke regel een uitkomst moet staan. Misschien helpt dit mensen als ze een loopje met een echo "\n" willen combinerenquote:Elk mogelijke uitkomst moet worden weergeven op haar eigen regel.
Oh god had ik nou maar niks gezegdquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:23 schreef Roönaän het volgende:
het moet toch sowieso <br>'s worden?
Kijk vooral bij de oplossingen van de vorige puzzels; staan een hoop truukjes bij die je gegarandeerd later weer wilt vergeten (maar die wel helpen om de boel korter te krijgen)quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef _Flash_ het volgende:
mijn eerste keer dat ik zo'n puzzel maak.
Zit nu op 296 chars
substr_replace() is alleen handig als je meerdere tekens in één keer wilt wijzigen, is dit bij jou het geval? Zo niet, dan kun je nog altijd de string als een array beschouwen of de string accessors ($string{$pos}) gebruiken. Die accessors zijn wel obsolete vanaf PHP6 dacht ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:25 schreef _Flash_ het volgende:
Gebruikt iemand ook substr_replace als kern? Of andere tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |