abonnement Unibet Coolblue
pi_31775585
Het zou me niks verbazen als ze aan einde van de week een testje van niks krijgen. Dat ze zich rot getraind hebben en dat ze dan drie rondjes door de tuin moeten rennen ofzo. Vooral omdat die persoonlijke tests ook niks voorstelden.
pi_31776546
die persoonlijke test was alleen maar om het rantsoen aan te vullen en moest dus wel makkelijk zijn.. als ze dat extra eten niet zouden krijgen redden ze het gewoon niet volgens mij.
en mijn persoonlijke ervaring is dat je in een week wel degelijk flink kunt trainen en daar ook resultaat van kunt zien. ik ben zelf dit jaar begonnen met krachttraining en ik stond er van te kijken dat ik na iedere training echt vooruit gegaan was. elke volgende keer kon ik meer en zwaarder en dat bereikte ik al met twee keer trainen in de week.

ben wel erg beneiuwd waar ze nu voor moeten trainen, wat die ultieme krachtmeting zal zijn... ik hoop echt iets dat de naam ultieme krachtmeting waard zal zijn
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31776873
Maar het eten hadden ze ook gewoon kunnen geven toch? Het zou een mooie manier zijn van bb om de bewoners "terug te pakken". Ze keihard laten trainen voor niks. Ik denk trouwens wel dat wanneer het trainen doorgaat zoals nu (niet keihard maar veel te weinig en ongestructureerd), dat ze dan wel een behoorlijke test af moeten leggen vrijdag.

Ik zou er de humor wel van in kunnnen zien wanneer ze wel een lullig testje krijgen terwijl ze heel hard getraind hebben.
pi_31776921
Ja zou op zich wel grappig zijn, maar denk niet dat het echt motiverend werkt
en nee natuurlijk geven ze het eten niet zo maar weg... dit een vreselijk harde BB hoor, had je dat nog niet in de gaten?? de bewoners moeten er wel iets voor doen natuurlijk...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31777233
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:28 schreef muizemeis het volgende:
Ja zou op zich wel grappig zijn, maar denk niet dat het echt motiverend werkt
en nee natuurlijk geven ze het eten niet zo maar weg... dit een vreselijk harde BB hoor, had je dat nog niet in de gaten?? de bewoners moeten er wel iets voor doen natuurlijk...
Nou ja, harde training zou dan beloond worden door een gemakkelijke test waardoor ze de weekopdracht halen... Als bb dat goed brengt zou het zelfs nog opvoedkundig kunnen werken .
pi_31777570
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:38 schreef Cuaderno het volgende:

[..]

Nou ja, harde training zou dan beloond worden door een gemakkelijke test waardoor ze de weekopdracht halen... Als bb dat goed brengt zou het zelfs nog opvoedkundig kunnen werken .
ja dat zou ik wel erg leuk vinden... ben alleen bang dat dat harde trainen erg mee gaat vallen
sommige bewoners misschien wel, zoals menno want dat is gewoon sportief typje, maar zie jij joost hard trainen?? en menno zal wel weer uitgekotst worden omdat hij toevallig wel een beetje inzet laat zien...
nee heb er een hard hoofd in...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31777737
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:49 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja dat zou ik wel erg leuk vinden... ben alleen bang dat dat harde trainen erg mee gaat vallen
sommige bewoners misschien wel, zoals menno want dat is gewoon sportief typje, maar zie jij joost hard trainen?? en menno zal wel weer uitgekotst worden omdat hij toevallig wel een beetje inzet laat zien...
nee heb er een hard hoofd in...
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben en in dat geval moet bb ze wmb ook keihard aanpakken. Dat ze zeg maar een soort Plan A en Plan B hebben.
pi_31778562
Chantal heeft ook wel grote memmen trouwens
pi_31779238
Die vragen . En ik zie ook echt het nut van de training niet in. Krachttraining mag toch alleen om de dag? Alsof je binnen een week resultaat zal boeken .
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:35:03 #35
133243 marlene
bb opmerkingen
pi_31781836
En wie is er weer moe en moet aan haar lichaam denken die ze niet te veel wil inspannen ja zeker Chantkwal. Ze vind het te vermoeid ,nee ze kan niet lullen als ze aan het fietsen of zo iets aan het doen is. Want ze moet binnen en buiten in de gaten houden.Stel dat je wat mist en misschien ouwehoeren ze nu wel eens over jou. Misselijk makend geval . Ik hoop dat de week opdracht door jou wordt verkanlt zit je meteen op de bank lekker rustig in het huis als je bent opgehoepeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')