K weet niet hoe oud je bent maar tot je 30 kan je stufi ontvangen, maakt niet uit of je daarvoor een opleiding op het hbo hebt gevolgd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:26 schreef Dopke het volgende:
Ik weet niet hoe dit zit, maar weet misschien iemand hoe het zit als je een 4jarige HBO opleiding hebt afgerond, en je wilt verder studeren, of je dan nog recht hebt op stufi?
Lijkt mij het beste jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:48 schreef Swine het volgende:
bel gewoon naar de IB-groep voor dit soort dingen...werkt stuk sneller en je hebt een duidelijk antwoord, hier krijg je alleen maar iets met 'denk ik' of 'volgens mij'...
Maar wel maximaal 5 jaar als ik het goed heb!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:32 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
K weet niet hoe oud je bent maar tot je 30 kan je stufi ontvangen, maakt niet uit of je daarvoor een opleiding op het hbo hebt gevolgd.
Volgens mij maximaal 5 jaar voor WO en 4 jaar voor HBO iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:59 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Maar wel maximaal 5 jaar als ik het goed heb!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |