abonnement Unibet Coolblue
pi_31757869
Ik vind het best gemeen hoe Ingrid te kijk wordt gezet.

Oké ik geef toe dat ze absoluut niet altijd tactisch is maar Big-Brother lijkt haar echt HET 'loeder' van de serie te willen maken, door zich te focussen op al haar negatieve acties. Zo is alleen ZIJ verantwoordelijk voor de dip van Menno (en hij zelf niet want hij is nou eenmaal te lief), doordat ZIJ (volgens Ruud) nou 'eenmaal' een loeder is en mensen kapot maakt en vervolgens op een 'bezem het huis uit vliegt'. Zo blijkt dus wel weer dat Nederland zich geheel laat hersenspoelen door hetgeen wat BB uitzendt. Hebben mensen uberhaupt wel eens nagedacht over beeldvorming?? Anderen zoals Dido en Nathalie zijn natuurlijk engeltjes en hebben nooit wat fouts gedaan... Dido wordt bijv. gruwelijk positief en poeslief neergezet van de week door BB (mensen hebben niet door dat zij precies weet wanneer ze wat voor de camera moet zeggen) en wat blijkt: ze stijgt ineens enorm in de polls... BB weet dat de kijkers wel als makke schapen volgen aan de hand van wat geselecteerd en uitgezonden wordt.Bovendien kan BB ook nog wel sturen wie er genomineerd wordt. Alles is dus stuurbaar.
Tja het wordt wel weer duidelijk hoe dit mediamechanisme werkt!! De volgende exit (die van Ingrid) zal ongetwijfeld al een feit zijn, dus tja..
pi_31758315
ingrid gedraagt zich, momenteel, gewoon als een loeder en ik denk dat de mensen die BB volgen via de streams heel goed zelf aan beeldvorming kunnen doen en nauwelijks worden beinvloed door wat BB laat zien tijdens de uitzendingen
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31758821
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Promiss het volgende:
Ik vind het best gemeen hoe Ingrid te kijk wordt gezet.

Oké ik geef toe dat ze absoluut niet altijd tactisch is maar Big-Brother lijkt haar echt HET 'loeder' van de serie te willen maken, door zich te focussen op al haar negatieve acties. Zo is alleen ZIJ verantwoordelijk voor de dip van Menno (en hij zelf niet want hij is nou eenmaal te lief), doordat ZIJ (volgens Ruud) nou 'eenmaal' een loeder is en mensen kapot maakt en vervolgens op een 'bezem het huis uit vliegt'. Zo blijkt dus wel weer dat Nederland zich geheel laat hersenspoelen door hetgeen wat BB uitzendt. Hebben mensen uberhaupt wel eens nagedacht over beeldvorming?? Anderen zoals Dido en Nathalie zijn natuurlijk engeltjes en hebben nooit wat fouts gedaan... Dido wordt bijv. gruwelijk positief en poeslief neergezet van de week door BB (mensen hebben niet door dat zij precies weet wanneer ze wat voor de camera moet zeggen) en wat blijkt: ze stijgt ineens enorm in de polls... BB weet dat de kijkers wel als makke schapen volgen aan de hand van wat geselecteerd en uitgezonden wordt.Bovendien kan BB ook nog wel sturen wie er genomineerd wordt. Alles is dus stuurbaar.
Tja het wordt wel weer duidelijk hoe dit mediamechanisme werkt!! De volgende exit (die van Ingrid) zal ongetwijfeld al een feit zijn, dus tja..
je zit op het verkeerde forum, misschien kan je beter op het forum van de officiele bb site gaan lopen blaten, hier zitten namelijk alle die hard streamers die 24/7 alle gesprekken volgen, dus voor hersenspoelingen door tv uitzendingen zit je hier verkeerd
Viper 4 life
pi_31759815
tja, t is wel zo dat een hele hoop mensen alleen maar BB op tv zien, dan wordt je enigszins wel een bepaald beeld voorgeschoteld. de mensen die zelf wat hersens hebben, kunnen wel een eigen beeld vormen, maar hele horden mensen niet. dat blijf je houden. ik snap dus je point hier niet.

ik vind wel dat ingrid een loeder is zoals ze met menno omgaat, in andere opzichten is ze weer geen loeder.

dus...? (ben je familie)
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_31759832
Mee eens. Mensen die de streams intensief volgen weten goed wat er omgaat in het huis.
Ze is de laatste tijd echt niet goed bezig. Ze moet zich distancieren van Chantals roddelclub.
Ze verwijt Menno nu dat Menno de meeste schuld van de trubbels in hun relatie, maar ik denk dat zij daar zelf toch ook een groot aandeel in heeft.
Hiervoor liet ze nooit wat los wat er tussen haar en Menno gebeurde, was het hun gehiempje. Nu vertelt ze alles aan iedereen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:48:24 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31759923
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:02 schreef Showtime het volgende:

[..]

je zit op het verkeerde forum, misschien kan je beter op het forum van de officiele bb site gaan lopen blaten, hier zitten namelijk alle die hard streamers die 24/7 alle gesprekken volgen, dus voor hersenspoelingen door tv uitzendingen zit je hier verkeerd
Dus? Is dat niet juist een reden om hem (of haar) ervan te overtuigen dat je met streams een heel ander beeld krijgt? Of juist dat het dit keer niet aan de uitzendingen ligt maar dat het ook gewoon zo is?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31760361
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dus? Is dat niet juist een reden om hem (of haar) ervan te overtuigen dat je met streams een heel ander beeld krijgt? Of juist dat het dit keer niet aan de uitzendingen ligt maar dat het ook gewoon zo is?
Juist.
De reden van Menno's dip ligt voornamelijk bij Ingrid, zijn z'n eigen woorden.
Op TV zijn ze juist nog mild geweest.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31760425
Ingrid is constant bezig om aan de ene kant Menno af te stoten en zwart te maken achter zijn rug om, sprngt totaal niet in de bres voor haar maatje (haar eigen woorden) en vind het vervolgens raar dat Menno afstand van haar neemt en gaat deer over zitten zeiken tegen de rest

Dus Ingrid is inderdaad een loeder, hoe leuk ik haar in het begin ook vond...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31760507
Ingrid is een loeder... maar die onderkruiperige houding van Menno ....daar zou ik ook een Loeder van worden hoor! Kom op man!! Geef es wat tegengas... moet je oplettten hoe lief ze dan weer wordt... of nóg beter: Concentreer je op Lieske!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_31760581
Nou is Menno ook behoorlijk afstotelijk. Vind eigenlijk dat ze het best lang volgehouden heeft met dat humorloze figuur. Een beetje vreemd is ze wel, met dat geduim en die tondeuze actie.
pi_31762369
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Promiss het volgende:
Ik vind het best gemeen hoe Ingrid te kijk wordt gezet.

bla bla bla
Laat Loedertje het niet horen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:31:06 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31762523
Ingird is gewoon een loeder.
Of er zitten een paar schroeven heel erg los in haar hoofd.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:39:29 #13
133243 marlene
bb opmerkingen
pi_31781938
Ingrid wordt een leoder zolang ze aan zwaan kleef aan vast zit. Die brengt alleen maar negative gedachten over de bewoners. Ze wordt als het ware gehersenspoeld door die Chantkwal. Waar je de een ziet zie je ander ook. Die Chantkwal blijft als een hond achter haar aan lopen . En waar Ingrid zit of staat zie je die hersenloze schim er ook weer bij staan. Moet je nog niet roddelen dan Chankwal. Als ze Ingrid wat losser laat wordt het een heel ander persoon.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:46:52 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_31782104
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:39 schreef marlene het volgende:
Ingrid wordt een leoder zolang ze aan zwaan kleef aan vast zit. <..>
Als ze Ingrid wat losser laat wordt het een heel ander persoon.
Dus eigenlijk is Ingrid een loeder, maar dan zonder eigen persoonlijkheid
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31782154
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid is constant bezig om aan de ene kant Menno af te stoten en zwart te maken achter zijn rug om, sprngt totaal niet in de bres voor haar maatje (haar eigen woorden) en vind het vervolgens raar dat Menno afstand van haar neemt en gaat deer over zitten zeiken tegen de rest
Dat vond ik ook frappant inderdaad. En dan beweren dat Menno een spelletje speelt; die arme jongen heeft werkelijk geen énkel idee
Big dick.
pi_31782256
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Olio het volgende:
Nou is Menno ook behoorlijk afstotelijk. Vind eigenlijk dat ze het best lang volgehouden heeft met dat humorloze figuur. Een beetje vreemd is ze wel, met dat geduim en die tondeuze actie.
Idd
pi_31782827
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:46 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is Ingrid een loeder, maar dan zonder eigen persoonlijkheid
Absoluut, in het gesprek wat ze woensdag was het geloof ik had met Menno, zei ze ook zelden wat ze zelf vond, maar vooral wat anderen dachten. En naar hem luisteren, eens horen wat hij te zeggen had, was er al helemaal niet bij. Toen ze daarna verslag deed in Chantals roddelkamer vertelde ze alleen wat zij gezegd had, wat Menno daarop gezegd had, kon ze helemaal niet vertellen. Logisch, want ze luisterde helemaal niet naar hem.

Loeder dus.
---- gaat winnen
pi_31786537
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:22 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Absoluut, in het gesprek wat ze woensdag was het geloof ik had met Menno, zei ze ook zelden wat ze zelf vond, maar vooral wat anderen dachten. En naar hem luisteren, eens horen wat hij te zeggen had, was er al helemaal niet bij. Toen ze daarna verslag deed in Chantals roddelkamer vertelde ze alleen wat zij gezegd had, wat Menno daarop gezegd had, kon ze helemaal niet vertellen. Logisch, want ze luisterde helemaal niet naar hem.

Loeder dus.
I agree completely
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:55:29 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31791138
TS-er, wat is er in vredesnaam mis met een écht Loeder?

In dit geval, Ingird dus, is er MI totaal geen sprake van een Loeder btw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')