Maar als ze dan nee zeggen, gaat er nooit iemand het huis uit...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan laten ze de kijker toch de uiteindelijke beslissing middels ja/nee doen?
Inderdaad, daar zat wel power achter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef Jojogirl het volgende:
En nog met een fatsoenlijke beweging ook.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, vreselijk hè?
En ik denk (los van mijn hekel aan Rob) dat het echt beter was als hij er niet meer in zat. Die man zit als een vader iedereen rond te commanderen. NIemand durft iets als Rob heeft gezegd dat het niet mag.
Dat is zoiets als een gitaarhoes kopen, als je geen gitaar hebt....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft haar bh terug gevonden. Heb jij een BH dan Dido??? Waarom?
Ze hebben er ook geen bezwaar tegen dat hij kookt en schoonmaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar Rob ìs ook een natuurlijke leider! Hij stelt zich niet alleen automatisch zo op, maar de bewoners hadden er ook geen bezwaar tegen.
Dido heeft wel borsten, niet zo heel groot, maar je hebt al bh's in maatje AA hoor (al denk ik dat Dido een grotere maat heeft). Soms wil een vrouw zich sexy voelen en daarom een bh dragen. Daar is niets op tegen en zelfs heel mooi!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef Mike1964 het volgende:
Dat is zoiets als een gitaarhoes kopen, als je geen gitaar hebt....
Ik zie in Rob helemaal geen natuurlijke leider. Rob is bazig en dat is wat anders dan een natuurlijk overwicht op anderen hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar Rob ìs ook een natuurlijke leider! Hij stelt zich niet alleen automatisch zo op, maar de bewoners hadden er ook geen bezwaar tegen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:56 schreef Jojogirl het volgende:
Isabeau, zit je nog steeds in je posimood?
Ik vind Rob helemaak niet bazig hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Day het volgende:
Ik zie in Rob helemaal geen natuurlijke leider. Rob is bazig en dat is wat anders dan een natuurlijk overwicht op anderen hebben.
Nee, heel sneu. Wel fijn voor Menno dat hij gisteren kon horen dat hij bij de kijkers blijkbaar toch populairder was dan Rob. Dat zal hem wel een goed gevoel geven. En Rob is ook niet ongelukkig omdat 51% van de kijkers hem er het liefst inheeft! Leuk leuk leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Falco het volgende:
Ik vind Menno meer een leiderstype, maar ja die wordt totaal niet geaccepteerd nu...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Rob helemaak niet bazig hoor
Hij is de oudste en daardoor ook de verstandigste in het huis
Aha, that explainsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blij blij blij! Gezellig met BB5 erbij!!
Oh je trekt weer bij, gelukkig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, heel sneu. Wel fijn voor Menno dat hij gisteren kon horen dat hij bij de kijkers blijkbaar toch populairder was dan Rob. Dat zal hem wel een goed gevoel geven. En Rob is ook niet ongelukkig omdat 51% van de kijkers hem er het liefst inheeft! Leuk leuk leuk![]()
Was ook gewoon een geintje....Ik zie liever Dido's maatje b75 dan een giga D cup. Kan ik helemaal niets mee, wil ik ook helemaal niets mee...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido heeft wel borsten, niet zo heel groot, maar je hebt al bh's in maatje AA hoor (al denk ik dat Dido een grotere maat heeft). Soms wil een vrouw zich sexy voelen en daarom een bh dragen. Daar is niets op tegen en zelfs heel mooi!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |