Dit is het geworden zwangerschap en roken
als jullie het er niet mee eens zijn, hang dr dan maar een slotje op. Maar ik begreep dat het roken en zwanger zijn nog wel stof doet opwaaien vandaar maar een topic.
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 29-11-2001 15:36]
quote:
Op donderdag 29 november 2001 14:51 schreef just me het volgende:
Ik wil graag mééééér baby-foto's
quote:Stuur maar op : Lois@fokzine.net
Op donderdag 29 november 2001 15:18 schreef Dinus het volgende:Naar wie mag ik ze mailen als ze klaar zijn, want ik heb geen idee hoe ik ze hier krijg??
quote:Ehmm...ff rekenen......Het duurt nog 6 nachtjes tot 5 december....... Tijd zat om hem het forum uit te leggen
( zal trouwens wel duren tot ik thuis ben hoor, vriendje is geen fok!ker.......)
quote:Idd. Wij kunnen nu al niet meer wachten.
Op donderdag 29 november 2001 15:23 schreef Lois het volgende:[..]
Stuur maar op : Lois@fokzine.net
[..]Ehmm...ff rekenen......Het duurt nog 6 nachtjes tot 5 december....... Tijd zat om hem het forum uit te leggen
Je denkt toch niet dat we zolang kunnen wachten?
Kan hij anders niet via mail alle gegevens + miljoenen foto's naar Lois sturen? Dan horen we het sneller!
En fok! is niet zo ingewikkeld... kom nou... ik zie hier genoeg mannen rondwandelen
quote:*zwijmel*
Op donderdag 29 november 2001 15:20 schreef Lois het volgende:[..]
Nog 1 ding, als alle babietjes geboren zijn organiseren we een meeting (leuk idee van Nausicaa).
Ik stel graag mijn huis beschikbaar voor alle baby's en aanhang en natuurlijk horen alle zwangeren van dat moment kleine hint naar Kleintje, Catootje en Barb daar ook bij.
Goed idee?
Ben ik dan nog zwanger of al Mama?
Tob tob...Kleintje wil toch pas over
3 jaar ofzo ![]()
Gaoxing, bij de eerste echo hield ik het droog, heb je reden om aan te nemen dat dat met bijna 13 weken anders is?
Ik heb gisteren positiekleding gekocht.... jawel! Reden hiervoor is dat buik in snel tempo uitzet (ik dacht dat dat pas later kwam) en in de wereldstad waar ik woon wordt alleen bij C&A positiekleding verkocht. Ik wil er nog niet dood in gevonden worden.....
Dus heb ik in de "grote stad" twee broeken aangeschaft die nu in de kast liggen te wachten tot het moment van broek-gaat-echt-niet-meer-dicht- is aangebroken.
quote:Misschien nu niet meer nodig, maar dan vast voor de volgende keer: flink vaseline smeren op die billetjes. Dat is echt een wondermiddel bij luieruitslag. Ik smeer Christan bij elke verschoning in met vaseline (Kruidvat is prima, Etos niet te smeren - vandaag klacht ingediend bij ze - en de tubes van Trekpleister zijn handig voor onderweg) en hij heeft vrijwel nooit rode billen.
Op woensdag 28 november 2001 19:44 schreef Lois het volgende:De oorzaak van 2 slapeloze nachten en enorme kapotte, rode billetjes is gevonden Eva heeft een tand!! .
quote:Wat lief Moussy, Christan vindt hem prachtig! Dank je wel
Op donderdag 29 november 2001 11:08 schreef moussy het volgende:
voor Christan
Zal wel even tegengevallen zijn dat het kindje nog in stuit lag en via een keizersnee ter wereld komt. Maar aan de andere kant....... je bent gewoon al wel woensdag moeder. Woensdag moeder, dat klinkt gek he. Wat ga je woensdag doen, oh dan word ik moeder, haha. Ik wens je heel veel stertke toe. En ik wil heel graag de foto's zien en de verhalen lezen.
Ik zwijmel helemaal weg met al die mooie baby's hier.
Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. De gyn zei tegen mijn man het komt niet vaak voor maar jou vrouw gaat er steeds stralender uit zien tegen het einde. Alles was dus weer goed. Fijn, maar ik denk dat het dus nog wel even blijft zitten en het er 3 dec nog niet is. Dus Dinus, je haalt me in. De kleine heeft het nog veel te veel naar haar zin bij je zei de gyn. Bloeddruk weer netjes, 110 om 75 en voor de zekerheid een ctg ( hartfilmpje ) gemaakt, omdat ik het wat minder voelde bewegen ( ook zo leuk je krijgt dan banden om en een half uur lang word de hartslag van de kleine gemeten en eventuele weeen en harde buiken, de kleine ging toen heel veel bewegen, heb ik weer als ik zeg ik voel het wat minder)
Maar de uitslag was ook netjes dus volgende week weer op controle (hoop dat ik dit niet te vaak meer hoef te zeggen)
Duimen jullie mee dat er iets gaat gebeuren. Het is volle maan morgen dus wie weet
![]()
Doei doei
quote:Oeoeoeoeoeoe, spannend! Nu wordt Sinterklaas dus nóg leuker dit jaar
Op donderdag 29 november 2001 11:23 schreef Dinus het volgende:Ik heb iets te hard "gebroed", ons meisje wordt al op bijna 8 pond geschat en ligt in een pracht van een stuit!
Reden genoeg om haar met de keizersnee te halen en wel op
5 December!!!!Volgende week woensdag zijn we dus pappa en mamma!
quote:Verse ananas eten jessie, heeft bij mij ook geholpen
Op donderdag 29 november 2001 18:42 schreef jessie het volgende:
Duimen jullie mee dat er iets gaat gebeuren. Het is volle maan morgen dus wie weet![]()
![]()
Doei doei
* No Nick gaat ook aan jou denken hoor ![]()
Sterkte!
quote:Aaaaaaaaahhhhhh wat een koppie
Op donderdag 29 november 2001 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik smijt er ook nog maar een foto tegenaan. Het gaat gelukkig alweer beter met ons manneke. Hij kon in elk geval weer lachen vandaag!
En lekker om te horen dat het weer beter gaat met hem
quote:Whoehahahaha
Op donderdag 29 november 2001 15:50 schreef Lois het volgende:
Nog 1 ding, als alle babietjes geboren zijn organiseren we een meeting (leuk idee van Nausicaa).
Ik stel graag mijn huis beschikbaar voor alle baby's en aanhang en natuurlijk horen alle zwangeren van dat moment kleine hint naar Kleintje, Catootje en Barb daar ook bij.
Goed idee?
Dice en Mrs Dice: hartelijk gefeliciteerd met Kay!!
Prachtige naam!
En Dinus: spannend hoor! Superleuk dat je woensdag mama gaat worden. ![]()
Aan alle dames: wat een prachtige kinderen hebben jullie! ![]()
Enne Catoot: wat nou over een maand of twee stoppen met de pil!!
dat hebben we niet afgesproken jongedame! (
)
quote:Ja joh, vorige keer had je toch een tuinboon met een flikkerlichtje in het midden? Nu heb je een echt mensje, met armpjes, en beentjes en oogjes en een neusje en een mondje. Of ik ben gewoon een zwangere muts, dat kan ook
Op donderdag 29 november 2001 16:45 schreef Leah het volgende:
Gaoxing, bij de eerste echo hield ik het droog, heb je reden om aan te nemen dat dat met bijna 13 weken anders is?
Dinus: wat spannend! En wat een raar idee. Brrrr, ik krijg een beetje last van plaatsvervangende kriebels geloof ik. ![]()
Lois: uhhmm.... mijn borstvoedingsbegeleiding bestaat uit een boek wat ik van een vriendin mag lenen, en Just Me op icq, ben ik bang.
En consultatiebureau? Nope, niks. Die funktie wordt overgenomen door een enorme stapel kinderartsen, bijna iedere kliniek heeft er wel een. Maar in hoeverre je daarvan gebruikt maakt ligt dus heel erg aan jezelf, het is veel minder geregeld dan in Nederland. Het hielprikje haal je bij de polikliniek (maar zal bij mij nog in het ziekenhuis gebeuren), en ook voor vaccinaties ga je naar de polikliniek, maar altijd op eigen initiatief.
Het gebrek aan professionele begeleiding (kraamhulp is dus ook volledig afwezig) leidt tot een best wel bijzonder verschijnsel: de ouderwetse burenhulp. Toen ik hier kwam heb ik een flinke groep (niet-Guameze) vriendinnen geerfd van m'n voorgangster, en het overgrote deel daarvan heeft meerdere kleine kinderen. Sinds ik zwanger ben geeft die groep een beetje het idee van een kudde olifanten: met de tantes die de zwanger beschermen en zo af en toe de goede kant opduwen. Ik kan daar dus terecht met al m'n stomme vragen, ze zullen Wernick helpen als ik in het ziekenhuis lig, etc.
quote:Oeeeeee!!!!! Oeeee!!! Samen jarig met Sinterklaas!!! Doe je voiorzichtig, kijk je uit, heb je een goede dokter, mag je wel wakker blijven om haar meteen te zien, eeeeeeehhhmmm.....gefeliciteerd!
Op donderdag 29 november 2001 11:23 schreef Dinus het volgende:
Dice, van harte met jullie zoon! Mooie naam ook KayDuco is natuurlijk ook een plaatje, met die prachtige ogen gaat ie ongetwijfeld de wereld veroveren.............
Een "klein" nieuwtje van deze kant:
Ik heb iets te hard "gebroed", ons meisje wordt al op bijna 8 pond geschat en ligt in een pracht van een stuit!
Reden genoeg om haar met de keizersnee te halen en wel op
5 December!!!!Volgende week woensdag zijn we dus pappa en mamma!
quote:*Catoot een pilletje geeft*
Op vrijdag 30 november 2001 16:03 schreef Catootje het volgende:[..]
Oeeeeee!!!!! Oeeee!!! Samen jarig met Sinterklaas!!! Doe je voiorzichtig, kijk je uit, heb je een goede dokter, mag je wel wakker blijven om haar meteen te zien, eeeeeeehhhmmm.....gefeliciteerd!
Spelen er echt geen hormoontjes op Toot?
quote:Velerlei hormoontjes, maar niet die
Op vrijdag 30 november 2001 17:06 schreef No Nick het volgende:[..]
*Catoot een pilletje geeft*
rustig maar meisje.. ik geloof dat Dinus een stuk rustiger is dan jijSpelen er echt geen hormoontjes op Toot?
Als ik foto's heb zal ik ze mailen naar Lois, maar dat zal echt een dag of vijf duren.....
(De foto's in de voorgaande berichtjes zijn ook wel erg leuk hoor!!!!!)
En eh, zo heel superrelaxed ben ik niet hoor, ik doe ook wel een beetje alsof. Ik schiet om de haverklap vol, en heb af en toe het gevoel of we aan de vooravond van een super-millenium-wisseling ofzo staan........... een heel nieuw tijdperk!
Het is zo ontzettend leuk en spannend allemaal maar ook wel heel erg definitief. Dat was het steeds al, maar voelt nu anders omdat we precies weten wanneer.
Ik blijf nog even duimen hoor, dat je me toch nog voor bent!!
Eerlijk is eerlijk, je bent eerder aan de beurt!

Voor het eerst in een stoeltje aan tafel
quote:En een heerlijke knoeiboel
Op zaterdag 01 december 2001 20:37 schreef Lois het volgende:
Hmmmmmmmm lekker worteltjes
Voor het eerst in een stoeltje aan tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |