abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2169775
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 09:22 schreef Lois het volgende:

Ow en Digger.......het centerparks gevoel is natuurlijk pas compleet met 2.3 kinderen he

De hond heb ik al

Maaruh, voorlopig nog geen plannen voor kids hiero hoor.Kleintje en EW tegelijk zwanger lijkt me wel geinig btw. Mogen beiden alleen geen Feyenoord en F1 kijken, loopt de hartslag en bloeddruk veels te veel van op

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Jubileum moderator dinsdag 13 november 2001 @ 13:10:44 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_2169958
Speciaal voor Gao :

Nog een beetje groot,maar hij staat vast fantastisch deze zomer.
Dank je wel

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_2169986
Eva-Sophie staart terug naar Guam zo te zien

O en Gao, ik probeer ut morgen dan wel ff weer denk ik.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 13 november 2001 @ 13:15:29 #29
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_2170006
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 13:10 schreef Lois het volgende:
Speciaal voor Gao :

[afbeelding]

Dank je wel

Aaaaaaaaaaaah wat een leuk idee en wat een droppie

Ik kan Duco het t-shirt van Gao wel aandoen maar ik ben bang dat we hele Duco niemeer zien dan
Hij heeft btw een witte gekregen

GAO!

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_2173024
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Kleintje, mag EW ook meedoen?
Tuurlijk, als jij denkt dat je dat voor elkaar kan krijgen
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 12:47 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh, voorlopig nog geen plannen voor kids hiero hoor.Kleintje en EW tegelijk zwanger lijkt me wel geinig btw. Mogen beiden alleen geen Feyenoord en F1 kijken, loopt de hartslag en bloeddruk veels te veel van op
Das juist goed voor de kleine, in de buik al verstand daarvan krijgen! Kom nou, ik wil een spits voor Feyenoord zien te creeëren!

Oké, Barb, EW en Kleintje, uitgerekend: 13 augustus 2004
(valt dat niet op vrijdag????)

dinsdag 13 november 2001 @ 23:23:19 #31
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_2176147
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 13:10 schreef Lois het volgende:
Jaaaa, daar had ik nou net zo hard op gepiekerd: tis een t-shirtje, dus voor de zomer, dus dan moet 'ie ongeveer zo groot zijn (voor Duco niet hoor NoNick: gewoon de enige witte genomen, omdat 'ie toen nog onzijdig in je buik zat ). Ik ben dolblij dat ik dat voor Buikkie niet hoef, koop lekker alleen maar zomerkleertjes zonder erbij na te hoeven denken, en ergens rond november volgend jaar kopen we wat spulletjes voor een maandje kou

Hier gaat het, eindelijk, lekker. Afgelopen vrijdag weer een controle gehad, waarbij alles goed was, inclusief de uitslag van de tweede glucosetest. Wel was ik een paar kilo afgevallen en m'n buik een paar centimeter gekrompen, maar dat kon ook bijna niet anders na het weekend ervoor.

Zaterdagavond ging ik namelijk vroeg naar bed omdat ik me niet zo bijzonder voelde, en werd tegen enen knap beroerd wakker: vreselijk kramp in m'n hele buik, almaar overgeven..... Toen het na een paar uur alleen maar erger was geworden en de buikkramp iedere paar minuten terugkwam en m'n hele buik hard maakte zijn we in de auto gestapt en naar het ziekenhuis gereden (lang leve de VS, waar je niet eerst even een huisarts oid belt, die je gerust kan stellen ).

Op de kraamafdeling werden we na wat onderzoeken gerustgesteld: het was waarschijnlijk een buikgriep of voedselvergiftiging, met Buikkie was alles goed en ik had geen weeen. Ik moest alleen wel ophouden met overgeven en diarree, omdat uitdroging dreigde, en kreeg daar een injectie voor *auch* Al met al waren we rond vijven weer thuis, heb ik nog twee dagen voor pampus in bed gelegen en begin ik me eigenlijk pas sinds gisteren weer een beetje de oude te voelen. Maar de kraamafdeling hebben we tenminste vast verkend

Meaghan, hoe gaat 'ie daar? Alles nog steeds rustig?

pi_2181916
Vol verbazing net de deur geopend voor de postbode, had een pakje voor me. Na de verpakking gezien te hebben met de vele stickers snapte ik het pas
Gaoxing ik heb het pakje met de tums ontvangen Nogmaals ontzettend bedankt

Ben dus gisteren bij de orthopeed geweest en na nog geen 5 minuten onderzoek kon hij al een diagnose stellen. Werd gelijk doorgestuurd naar de fysio om te kijken wat er ter verlichting geboden kon worden. mijn linkerbekken is verzakt wat dus een ongelofelijke bekkenpijn met zich meebrengt bij alles wat ik doe en lijdt tot bekkeninstabiliteit. Ben aan de ene kant blij dat ik nu weet waar de pijn vandaan komt, maar ontzettend teleurgesteld dat ze er helemaal niets aan kunnen doen, het enige wat ze kunnen zijn enkele oefeningen bieden die mogelijke bij een aantal handelingen verlichting biedt, incontinentie mogelijk voorkomt. Maar verhelpen/genezen kan niet. Het is uitzingen en na de bevalling zien ze wel weer verder, en ik dus ook. Dat ik tijdens mijn zwangerschap nog aan het werk kan gaan is ook nog miniem dus de komende maanden aan huis gekluisterd. En maar afwachten.

Het is zo tegenstrijdig allemaal. Zwangerschap moet zo iets moois zijn, zo iets kostbaars. Maar gaat op het ogenblik alleen maar ten koste van mezelf. Ik ben mezelf niet meer en zal nooit meer terug kunnen naar mijn oude leventje. Ben nu overgeleverd aan de natuur en m'n omgeving die me helpt het zo aangenaam mogelijk te maken, ben zo kwetsbaar en afhankelijk opeens dat ik heimwee heb. Heimwee naar mezelf, naar wie ik was, maar kan geen antwoord geven op wat ik was. Ben mezelf kwijt

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 14-11-2001 15:49]

Jubileum moderator woensdag 14 november 2001 @ 15:55:30 #33
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_2182048
*arm om Knorretje heen slaat*

Lieve Knor,

dit is niet zoals je zwanger zijn had voorgesteld he? Potverdorie wat een pech allemaal, misselijk en nu ook bekkeninstabiliteit. Voeg daar nog razende hormonen bij en dat is het logisch dat je het allemaal even niet meer zo scherp ziet.
Ik kan me zo voorstellen dat je eventjes helemaal niet zo blij bent met je zwangerschap, het valt ook niet mee om vol vreugde te gaan zitten wachten op een baby waar je nog niks van merkt, alleen ellende van hebt.
Er zijn ook weinig dingen die ik kan zeggen die je op dit moment zullen opbeuren vrees ik.
De algemene dooddoeners van "wacht maar tot je die kleine in je armen hebt dan ben je alles zo vergeten" e.d. zijn zo vervelend!
Ik hoop voor jou dat de oefeningen iets verlichting gaan geven. Ik hoop ook dat de leuke kanten van het zwanger zijn (de schopjes en kieteltjes in je buik, een pretecho etc.etc.) binnenkort de nare dingen iets zullen verdrijven.
Lieve Knor, heel veel sterkte, dikke en als je me nodig hebt dan gil je maar.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_2182115
Lastig hoor Knor: ik kan het me goed voorstelen: niks roze wolk, gewoon 1 en al ellende Niks aan...Heeeeel veel liefs en sterkte en kracht en stuff (naja, dus geen echte stuff-stuff, maar stuff). Oe! Moeten we activeiten voor je gaan bedenken? Misschien is het tijd dat je leert breien, haken, borduren ??
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator woensdag 14 november 2001 @ 16:01:02 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_2182122
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 23:23 schreef Gaoxing het volgende:

Zaterdagavond ging ik namelijk vroeg naar bed omdat ik me niet zo bijzonder voelde, en werd tegen enen knap beroerd wakker: vreselijk kramp in m'n hele buik, almaar overgeven..... Toen het na een paar uur alleen maar erger was geworden en de buikkramp iedere paar minuten terugkwam en m'n hele buik hard maakte zijn we in de auto gestapt en naar het ziekenhuis gereden (lang leve de VS, waar je niet eerst even een huisarts oid belt, die je gerust kan stellen ).

Op de kraamafdeling werden we na wat onderzoeken gerustgesteld: het was waarschijnlijk een buikgriep of voedselvergiftiging, met Buikkie was alles goed en ik had geen weeen. Ik moest alleen wel ophouden met overgeven en diarree, omdat uitdroging dreigde, en kreeg daar een injectie voor *auch* Al met al waren we rond vijven weer thuis, heb ik nog twee dagen voor pampus in bed gelegen en begin ik me eigenlijk pas sinds gisteren weer een beetje de oude te voelen. Maar de kraamafdeling hebben we tenminste vast verkend

Hemeltje Gao, wat een toestand. Gelukkig waren het geen weeen maar dit is ook niet mis! Voorzichtig aan doen hoor!
Zag de kraamafdeling er net zo uit als je je had voorgesteld?

Wat is het stil rond alle andere (bijna uitgerekende) zwangeren. Zijn er stiekum al nieuwe babietjes onderweg naar buiten?

Eva ♥ en Iris ♥
pi_2183238
Nou hier is nog niks onderweg naar buiten jammer genoeg. Ik heb inmiddels wel mijn geboortetens binnen en die gaan we van de week maar eens proberen (even kijken hoe het voelt, dit raden ze aan)Mijn ziekenhuistas en mijn kraamhotelkoffertje staan gepakt, dus van mij mag het beginnen. Maar eigenlijk gaat het allemaal best goed. Hou niet veel vocht meer vast ben niet echt meer zo supermoe enzo. Alleen als ik af en toe naar de winkels ga dan moet ik soms stoppen van de pijn in me buik. Zullen wel voorweeen of harde buiken zijn denk ik. Ik hoop dat er gewoon iets gebeurd al is het maar de slijmprop ofzo

enne Meaghan, jij ben nu al een paar dagen over je uitgerekende datum heen toch? Of ben je nu bezig? Zo ja zet hem op

Doei doei

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2001 @ 18:42:34 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_2183896
Ach, arme Knor, ik voel met je mee, al kan ik niks voor je doen vanaf hier. Geen roze, maar een grijze wolk Ik hoop dat ie weer gauw een roze randje krijgt. Probeer er maar het beste van te maken, valt niet mee, ik weet het. Zoveel invloed als zo'n klein wezentje al op je heeft hè? Nog niet zichtbaar, maar wel erg aanwezig... Sterkte meid!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 15 november 2001 @ 07:48:24 #38
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_2188208
quote:
Het is zo tegenstrijdig allemaal. Zwangerschap moet zo iets moois zijn, zo iets kostbaars. Maar gaat op het ogenblik alleen maar ten koste van mezelf.
Weet precies wat je bedoelt, voel met je mee.
Helaas zijn wij ook het slachtoffer van het Grijze wolk Syndroom.
Gelukkig nu wel met de kierenkijkster (verlosk) overeengekomen dat op 39 weken gekeken gaat worden of strippen een mogelijkheid is. Als de boel voldoende verweekt is zetten ze het gewoon in werking ... in plaats van nog 2 a 3 weken door te blijven ploeteren ten koste van veel kracht.
Ukkie heeft nu ook niet veel ruimte meer, kan alleen Mammie nog maar trappen, niet eens meer kopje duikelen

Sterkte in ieder geval ...

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_2190161
Binnenkort gaat mijn man voor een hersteloperatie,
We hebben de knoop er veels te vlug ingelegd,daar zijn we nu wel achter .
Dat komt ook mede door die "hel bevalling".
Maar ik ga er van uit,dat de 2e keer nooit zo erg zal zijn als de 1e bevalling,iig laat ik me niet een hele tijd aanmodderen door het ziekenhuis.

Dus wie weet kan ik jullie over een paar maanden het "grote" nieuws vertellen.

donderdag 15 november 2001 @ 13:54:37 #40
2432 Nimue
keep your magic
pi_2191513
quote:
Op woensdag 14 november 2001 15:41 schreef Knorretje het volgende:
Het is zo tegenstrijdig allemaal. Zwangerschap moet zo iets moois zijn, zo iets kostbaars. Maar gaat op het ogenblik alleen maar ten koste van mezelf. Ik ben mezelf niet meer en zal nooit meer terug kunnen naar mijn oude leventje. Ben nu overgeleverd aan de natuur en m'n omgeving die me helpt het zo aangenaam mogelijk te maken, ben zo kwetsbaar en afhankelijk opeens dat ik heimwee heb. Heimwee naar mezelf, naar wie ik was, maar kan geen antwoord geven op wat ik was. Ben mezelf kwijt
Knorretje, ik kan niet echt iets bedenken wat je opbeurt of steunt of je helpen kan en dat vind ik jammer. Ik leef in ieder geval met je mee. Ik wil je nog zeggen dat ik het onwijs mooi en dapper vindt dat je al deze gedachten en gevoelens hier uit. Zo eerlijk! Ik vind het echt mooi. Vaak hoor je: 'wel klachtentijdens zwangerschap, maar je krijgt er zo'n mooi kindje voor terug, dus niet erg". Dus ik vind het heel dapper dat jij hier een heel ander geluid laat horen. Ik hoop natuurlijk dat je over een tijdje er wel op die manier naar terug kunt kijken, omdat jullie supergelukkig zijn met je kindje en dat alles weer in orde gekomen is! Maar daar schiet je nu helemaal niets mee op. Ik hoop dat je hier gewoon lekker blijft schrijven, want dat werkt vast al wel een beetje als een opluchting. En ik wens je heel veel sterkte.
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_2192272
mijn man zn neef,die zijn vrouw(beetje omslachtig)
die heeft bij alle 2 haar dochters 9 maanden ziek geweest,ze kon werkelijk niks binnenhouden,ja chineese tomatensoep..daar leefde ze 9 maanden op.
Ze is zelfs op tv geweest bij cathrine keyl.
Ik weet nog wat ze schreef toen ik haar had verteld dat wij ook een kind wilden.
Misschien voor jouw een troost nu knorretje,maar mij heeft het geholpen.
ze schreef ;
Het is negen maanden afzien,maar aan het eind van de rit,heb je een klein wondertje in je armen.
Dat kan niemand je dan nog afnemen
sterkte*
  donderdag 15 november 2001 @ 22:13:35 #42
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_2197250
* Leah meldt zich....

Heb een stevige verkoudheid te pakken waarvan ik vind dat ik er geen aspirine voor mag nemen, dus hang ik snotterend op de bank...

Na het verhaal van Knor mag ik niet klagen want ik voel me verder perfect en eergisteren stond ook mijn gyn bijna te juichen voor het echoapparaat. Ik citeer: "Dit ziet er fantastisch uit."

Ik ga genieten dus!!!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_2198155
Hallo iedereen, hier een berichtje van de man van Meaghan...

14 november om 18.07 heeft Meaghan het leven geschonken aan een mooie dochter . Moeder en kind maken het nu beiden goed.
Op dinsdag 12 november rond het middaguur begonnen de weeën met regelmaat op te komen. De verloskundige kwam tegen de klok van twee kijken of er al sprake was van ontsluiting. Dit was jammer genoeg niet het geval. De weeën namen zelfs tijdelijk af, tot rond de klok van 12 uur 's avonds de weeën steeds heviger werden. Om 3 uur 's nachts was de verloskundige weer ter plaatse en wist te vertellen dat er zo'n 4 centimeter ontsluiting was. We mochten naar het ziekenhuis om aldaar te bevallen.

De hele nacht en ochtend had Meaghan last van behoorlijke weeën, maar na onderzoek bleek al snel dat er geen verdere ontsluiting was. Er werd besloten om een infuus aan te leggen zodat de weeën nog krachtiger zouden worden met de hoop dat hiermee de ontsluiting meer zou worden. Rond de klok van 3 had Meaghan zo'n 7 centimeter ontsluiting, maar nog steeds niet voldoende om te kunnen persen. De pijn werd dermate hevig dat er een pijnverstillend middel werd toegediend. Omstreeks 5 uur kwam de gynaecoloog polshoogte nemen en werd besloten dat Meaghan eindelijk kon persen! Dat was maar gelukkig ook want het was een ware uitputtingsslag. Aan de ene kant hele hevige weeën zonder algehele ontsluiting, aan de andere kant de vermoeidheid die parten begon te spelen.

Na een vol uurtje persen werd dan eindelijk Jillian Delphine geboren Haar geboortegewicht is 4280 gram en ze is 50 cm lang Het is een heel lief baby'tje en ze huilt bijna niet.

Foto volgt nog hoor!

Veel succes toegewenst aan alle zwangeren.

Groetjes!

† In Memoriam † vrijdag 16 november 2001 @ 00:53:37 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_2199141
geweldig !!!!!!!

gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 16 november 2001 @ 05:18:03 #45
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_2199980
quote:
Op donderdag 15 november 2001 23:21 schreef de man van Meaghan een heel verhaal
Geweldig! Ik neem aan dat met mams en dochter alles goed gaat nu? Van harte gefeliciteerd
  Jubileum moderator vrijdag 16 november 2001 @ 06:29:20 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_2199998
Van Harte Gefeliciteerd !!!

Wat een prachtige naam en wat een prachtig verhaal.
* Lois heeft even traantjes

Eva ♥ en Iris ♥
pi_2200006
Meaghan, Man heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met jullie dochter Jillian Delphine. Flinke meid he 4280 gram. Zo te lezen een lange en zware bevalling geweest. Gelukkig dat met moeder en dochter alles nu goed gaat. Geniet van elkaar en rust goed uit.

Knuffel van mij
Doei doei

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 16 november 2001 @ 06:49:44 #48
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_2200008
Krijg je er zelf al zin in Jessie?
pi_2200012
Hallo,
Ik lees af en toe eens de babyboom door en ik vind het onwijs leuk om te lezen hoe al die babies ter wereld komen en wat er aan vooraf gaat.

Voor de mensen die strakjes uitgerekend zijn maar het komt nog niet op gang... probeer eens sex te hebben.
Der zit in sperma een sstofje dat je baarmoedermond week makt aan het eind van de zwangerschap en zo heb je een verhoogde kans dat je weeen beginnen.

Ik spreek btw uit ervaring.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de avond ervoor ook al weeen had gehad maar die waren weer net zo plotseling opgehouden als dat ze begonnen waren.
Paar uurtjes later had ik sex met mijn man en daarna zijn de weeen weer in alle hevigheid terug gekomen.
Vijf uurtjes later ben ik bevallen van en prachtige zoon die nu ondertussen 15 en een halve maand oud is.

Ik wil meaghan en aanhang ook nog van harte feliciteren met de prachtige dochter die ze hebben gekregen.
Flinke meid als ik het zo gelezen heb.

Greetz,
Angel22

pi_2200071
Meaghan en husband, van harte!!!! Geweldig!
Ik hoop alleen voor je dat je man de verkeerde datum heeft geschreven en de juiste dag. Ik las eerst alleen 12 november en dan 14 november 's avonds geboren. Ik dacht WAUWIE... das lang pijnlijden, maar toen zag ik dinsdag staan. Dus dat zal vast de 13e wel zijn geweest. (ook nog erg lang pijnlijden volgens mij!)

Blij dat je husband het hier kwam vertellen, we zaten allemaal al in spanning!
Gefeliciteerd, geniet ervan en kom maar snel foto's plaatsen en alles vertellen!

Dikke knuffel en

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')