quote:
Aan de bewoners van de appartementen huppeldepuplaan
Bij het bestuur van de vereniging van eigenaar huppeldepuplaan zijn diverse klachten binnengekomen over bewoners van de appartementen ## en ##. Klachten over o.m.:
- weggooien van brandende sigarettenpeuken, fruitresten, papier ed op balkon of dak van andere appartementen
- vuilniszakken in het trapportaal, die gaan stinken
- andere spullen in het trappotaal
- muziekoverlast, overdag maar ook na 22.00 uur
- slaan met de voordeur (wat de vereniging opnieuw nieuwe scharnieren kost) en lawaai in het trappenhuis
Het bestuur vraagt daarom de bewoners van appartementen ## en ## rekening te houden met de andere bewoners.
Mocht er geen verbetering optreden, dan zullen wij als bestuur niet schromen om artike l5 van het Huishoudleijk Relement toe te passen, wat inhoudt dat u de toegang tot het appartement gerechtelijk kan worden geweigerd.
Deze brief is mede namens uw verhuurder, de heer huppeldepup.
wtf ik zit hier in een flat met 2 'appartementen' naast elkaar met beide er zo'n 7 mensen in (totaal 14 dus
![]()
) .
Alleen aan die muziekoverlast maak ik me schuldig en die voordeur waait gewoon een soort van dicht. Nou mag ik straks m'n huis niet meer in
![]()
Maar even serieus wat een loze dreigbrief he
Het meest frapante is nog dat er nooit een buurtje aan de deur heeft gestaan ofzo
![]()
straks zat er nog een lekker wijffie bij ofzo
![]()
.
Ik wist overigens niet eens dat er een bestuur was en artikel 5 weet ik al helemaal niet te vinden. Tijd om te verhuizen na een maand of 2. Ik vond er toch al niet veel aan