abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:58:56 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31755098
quote:
Aan de bewoners van de appartementen huppeldepuplaan

Bij het bestuur van de vereniging van eigenaar huppeldepuplaan zijn diverse klachten binnengekomen over bewoners van de appartementen ## en ##. Klachten over o.m.:

- weggooien van brandende sigarettenpeuken, fruitresten, papier ed op balkon of dak van andere appartementen
- vuilniszakken in het trapportaal, die gaan stinken
- andere spullen in het trappotaal
- muziekoverlast, overdag maar ook na 22.00 uur
- slaan met de voordeur (wat de vereniging opnieuw nieuwe scharnieren kost) en lawaai in het trappenhuis

Het bestuur vraagt daarom de bewoners van appartementen ## en ## rekening te houden met de andere bewoners.

Mocht er geen verbetering optreden, dan zullen wij als bestuur niet schromen om artike l5 van het Huishoudleijk Relement toe te passen, wat inhoudt dat u de toegang tot het appartement gerechtelijk kan worden geweigerd.

Deze brief is mede namens uw verhuurder, de heer huppeldepup.
wtf ik zit hier in een flat met 2 'appartementen' naast elkaar met beide er zo'n 7 mensen in (totaal 14 dus ) .

Alleen aan die muziekoverlast maak ik me schuldig en die voordeur waait gewoon een soort van dicht. Nou mag ik straks m'n huis niet meer in

Maar even serieus wat een loze dreigbrief he

Het meest frapante is nog dat er nooit een buurtje aan de deur heeft gestaan ofzo straks zat er nog een lekker wijffie bij ofzo .

Ik wist overigens niet eens dat er een bestuur was en artikel 5 weet ik al helemaal niet te vinden. Tijd om te verhuizen na een maand of 2. Ik vond er toch al niet veel aan
pi_31755136
Studentenflat of gewoon 'normaal' huis?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:01:36 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31755169
Studentenflat natuurlijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:02:23 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31755192
Het is een flat van 3 verdiepingen. Onderin zitten winkels etc. Daarboven een enkele woonlaag en daar weer boven een dubbele woonlaag (dus nog een zolder van kamer of 4). Er zijn dus eigenlijk amper buren om te klagen

en t zijn studenten ja
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:31:42 #5
125396 tsjimp
cogito ergo cum
pi_31756109
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef PLAE@ het volgende:

Het is een flat van 3 verdiepingen. Onderin zitten winkels etc. Daarboven een enkele woonlaag en daar weer boven een dubbele woonlaag (dus nog een zolder van kamer of 4). Er zijn dus eigenlijk amper buren om te klagen

en t zijn studenten ja
ff je bekkie hèh? Studenten > plebejers.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:40:28 #6
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_31758227
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef PLAE@ het volgende:
wat inhoudt dat u de toegang tot het appartement gerechtelijk kan worden geweigerd.

Ach, ze zijn wel creatief.
pi_31758313
Wonen er veel bejaarden in je flat?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:15:53 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31782682
Nee, ik liep gisteren overigens door de gallerij naar beneden hangen deze brieven ook 2 maal op a3 formaat daar
pi_31782758
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:15 schreef PLAE@ het volgende:

Nee, ik liep gisteren overigens door de gallerij naar beneden hangen deze brieven ook 2 maal op a3 formaat daar
die kan je toch leuk bewerken met een stift ofzo?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:37:59 #10
61288 Duna
Still Going Strong
pi_31802261
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:15 schreef PLAE@ het volgende:

Nou volgens mij moeten ze eerst met harde bewijzen komen anders hebben ze toch geen poot om op te staan.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:52:24 #11
52191 DABAMaster