Maar op filmtotaal staat:quote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef Ang3l het volgende:
In de trant van SAW vind ik nog een understatement
Ik vind trouwens dat "Quentin Tarentino prsents" altijd ZO'N bullshit
Ik bedoel, dat staat er bij HERO ook op en wat heeft hij ingodsnaam met die film te maken gehad?
Hij vond 'm leuk ... nah, ok. Maar goed, zijn naam verkoopt en dus plakken ze'm d'rop.
Maar Hostel lijkt me (ondanks deze 2 punten van kritiek) best smakelijk(of juist: ONsmakelijk)
quote:In de door Quentin Tarantino geproduceerde horrorfilm trekken twee Amerikaanse vrienden al backpackend door Europa, en horen interessante verhalen over een hostel in Slowakije waar grote groepen gewillige vrouwen te vinden zouden moeten zijn; uiteraard reden genoeg om een kijkje te nemen. De film draait vanaf 27 april in Nederland.
In het forum uit mijn sig was dat ook al iemand opgevallen iddquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:50 schreef Smots het volgende:
Die tweede poster... da's niet een klein beetje geleend van "Maniac"
Toch?
quote:
Nee dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:57 schreef Toad het volgende:
Ik neem aan dat 'ie eerder uitkomt in NL dan april??
had je anders verwacht dan??quote:
t blijven wel Duitsers hequote:Op maandag 2 januari 2006 18:42 schreef jimjim1983 het volgende:
is die lijst niet gewoon nep? Zwitserland staat er 2x in
edit: oh nee, 't is duits. daar kunnen ze niet tellen
lijkt me opzich wel slim als ze dat zouden doen. denk dat er anders al veel mensen zijn die `m hebben gezien (t zij legaal, t zij illegaal) en dus zal de bioscoop opbrengst tegenvallenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef Chielus het volgende:
Wie weet gaan ze de release datum wel vervroegen, hebben ze volgens mij ook met Saw 2 gedaan.
Ik las laatst dat het een reactie was op de bloedeloze scream 1 2 etc films die een paar jaar terug even de hype waren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:04 schreef Chielus het volgende:
lijkt me ook, er is momenteel duidelijk een publiek voor te vinden wat na Saw2 waarschijnlijk nog groter zal zijn. Het zou verstandig zijn als ze direct op die vraag zouden inspelen, maar goed, wie zijn wij om dat te bepalen.
Wat hij zegt, meesterlijk verwoordquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef StefanP het volgende:
Ik ga er morgen heen!Hij schijnt behoorlijk ziek te zijn. Eindelijk hopelijk eens een film die niet helemaal verknipt is om een stomme PG13 rating te krijgen zodat alle tienertjes ook kunnen gaan... En hopelijk ook niet die "MTV cam" waarbij je om de seconde een andere beeld te zien krijgt en alles schudt, zodat je alsnog helemaal niks kunt zien.
GORE! BLOOD! DEPRAVITY!
Vergelijkbaar met?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:13 schreef StefanP het volgende:
Ik heb em vanmiddag gezien. Het juiste woord lijkt me 'ziek'. Ik stond hoogst versteld dat niemand de zaal verliet. Er waren zelfs vrouwen onder het publiek (ongetwijfeld meegenomen door hun kerel) maar ik vermoed dat die niet echt genoten hebben... laat je vriendin maar thuis. Ik zal niets over de film verklappen behalve dat als je van horror houdt en/of een zieke geest hebt, je hier echt heen moet.
Eli Roth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |