abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:13:08 #101
133717 rinussimpel
Eenvoudiger kan zeker niet ?
pi_31831646
Zou het niet in zijn genen zitten dat als hij "geil"is dat hij zijn zaad kwijt wil?

En dat als hij het toch wil dat het niet uitmaakt of hij het op mijn been doed of op een gewillige vrouw met een camera erbij (omdat dierensex ook gefilmt wordt en geld mee verdiend wordt)?
Laten we het niet moelijker maken dan het al is!
Mijn respect heb je, maar kun je wel kwijtraken!
Rinus Simpel 2005.
pi_31831691
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:13 schreef rinussimpel het volgende:
Zou het niet in zijn genen zitten dat als hij "geil"is dat hij zijn zaad kwijt wil?

En dat als hij het toch wil dat het niet uitmaakt of hij het op mijn been doed of op een gewillige vrouw met een camera erbij (omdat dierensex ook gefilmt wordt en geld mee verdiend wordt)?
Neehee. Het heeft niets met geilheid te maken. Een reu geilt op een loopse teef, niet op de knie van Rinus. Het is puur dominantiegedrag. Als er een vrouw gedekt wordt, uis het wellicht een ander verhaal. Maar ook gewoon dekken heeft veel met dominantie te maken, zoals ero al heeft uitgelegd.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:22:34 #103
81237 releaze
best of both worlds
pi_31831828
vroeger zonden ze die advocatenserie, Pleidooi, uit? Die verhalen waren gebaseerd op waargebeurde rechtszaken. Een van die afleveringen ging over een gozer die kippen hield, en seks had met kippen, want een vriendinnetje had ie niet. Die was toen betrapt door zn buren en die hadden hem voor de rechter gesleept ivm dierenmishandeling. Maar die man is/was vrijuit gegaan omdat hij de kip geen schade had toegebracht, het gat was immers flexibel genoeg voor een ei, oid.

dan vraag ik me dus ook af.... wat zíjn de vonnissen geweest voor mensen die seks hadden met dieren? daar zijn gewoon uitspraken over geweest. we kunnen op ieder moment seks met dieren filmpjes downloaden.
pi_31832052
Nou, seks met dieren staat dus niet in de wet en een aantal partijen willen daar verandering in brengen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:40:24 #105
133717 rinussimpel
pi_31832141
Allereerst waren het de kippen van de buren en die hadden geen toestemming gegeven neem ik aan.
Dus is het volgens mij zo dat je misbruik maakt van "jawel"andermans "eigendom".
Dit is volgens de wet al strafbaar dus daar had de advocaat zich op moeten storten.
Want nu heeft ie verloren op het feit dat de anatomie van de kip (en schijnbaar van die man) dusdanig compatibel waren dat er geen sprake was van mishandeling.

En voor Lupa ...
Dus als ik geil ben ben ik ook dominant en heeft het niets met voortplanten te maken.
Of is het voor dieren anders?
Rinus Simpel 2005.
pi_31832163
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef rinussimpel het volgende:
En voor Lupa ...
Dus als ik geil ben ben ik ook dominant en heeft het niets met voortplanten te maken.
Of is het voor dieren anders?
Ik had het nu specifiek over honden. Zoals ero al uitlegde; in een roedel mag alleen de alpha-reu dekken.
pi_31832299
Alpha-reu. Koosnaampje voor een student Nederlands met een boel vriendinnetjes.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:49:15 #108
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31832313
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef Kloot-Jan het volgende:
Alpha-reu. Koosnaampje voor een student Nederlands met een boel vriendinnetjes.
Denk toch dat erom geknokt dient te worden
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:51:35 #109
133717 rinussimpel
pi_31832373
Ja dat kan wel in een roedel zo zijn, maar we hebben het nu over mens en dier contact.
En dus niet zoals Ero zei in een roedel.
Rinus Simpel 2005.
pi_31832568
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef rinussimpel het volgende:
Ja dat kan wel in een roedel zo zijn, maar we hebben het nu over mens en dier contact.
En dus niet zoals Ero zei in een roedel.
Een hond ziet 'zijn' mens als de alpha-reu. Jij bent de roedelleider. Ook als je een vrouw bent.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:01:45 #111
133717 rinussimpel
pi_31832608
Dus dan sta je het dier toe om je te dekken(als je de ontvangende partij bent)?
Rinus Simpel 2005.
pi_31832632
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:01 schreef rinussimpel het volgende:
Dus dan sta je het dier toe om je te dekken(als je de ontvangende partij bent)?
Ja, en dat betekent dat je de hond in een dominante positie dwingt en dat is gevaarlijk.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:08:40 #113
133717 rinussimpel
pi_31832790
nee toch?
Je laat het toe dat is toch is toch iets anders als dwingen?
In een S&M relatie is de sub toch ook (mede)verantwoordelijk voor hoe ver de Dom gaat.
Dus is de Sub ook gedeeltelijk de dominante partij?
Rinus Simpel 2005.
pi_31832850
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:08 schreef rinussimpel het volgende:
nee toch?
Je laat het toe dat is toch is toch iets anders als dwingen?
In een S&M relatie is de sub toch ook (mede)verantwoordelijk voor hoe ver de Dom gaat.
Dus is de Sub ook gedeeltelijk de dominante partij?
De hond kan het wel 'vrijwillig' lijken te doen en misschien doet 'ie dat ook wel, maar het betekent hoe dan ook dat het dier in een dominante positie verkeert. Dat is gevaarlijk, zeker als je te maken hebt met een grote hond. Een dominante hond mag zijn 'onderdanen' namelijk afstraffen.

Honden zijn geen mensen. Je kunt het daar niet mee vergelijken. SM is een spel. Voor een hond is dit bloedserieus. Hij mag dekken en dus is hij de baas. Je kunt je toch wel voorstellen dat daar ellende van komt?
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:19:20 #115
133717 rinussimpel
pi_31833011
Ik denk dat voor de mensen die S&M bedrijven, het "spel" toch ook wel een bloedsirieuze aangelegenheid is.
Want als je het niet al te serieus neemt kunnen er grote ongelukken gebeuren, zelfs met dodelijke afloop.
En in principe mag de Dom ook zover gaan als hij/zij wil, zolang de Sub daar in mee gaat.
Dit geld toch ook als je je laat dekken, jijzelf bepaalt dan ook tot hoever het dier "mag"gaan?
Rinus Simpel 2005.
pi_31833025
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De hond kan het wel 'vrijwillig' lijken te doen en misschien doet 'ie dat ook wel, maar het betekent hoe dan ook dat het dier in een dominante positie verkeert. Dat is gevaarlijk, zeker als je te maken hebt met een grote hond. Een dominante hond mag zijn 'onderdanen' namelijk afstraffen.

Honden zijn geen mensen. Je kunt het daar niet mee vergelijken. SM is een spel. Voor een hond is dit bloedserieus. Hij mag dekken en dus is hij de baas. Je kunt je toch wel voorstellen dat daar ellende van komt?
Muilkorf.
pi_31833185
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:19 schreef rinussimpel het volgende:
Ik denk dat voor de mensen die S&M bedrijven, het "spel" toch ook wel een bloedsirieuze aangelegenheid is.
Want als je het niet al te serieus neemt kunnen er grote ongelukken gebeuren, zelfs met dodelijke afloop.
En in principe mag de Dom ook zover gaan als hij/zij wil, zolang de Sub daar in mee gaat.
Dit geld toch ook als je je laat dekken, jijzelf bepaalt dan ook tot hoever het dier "mag"gaan?
Nee. Denk nou even na. Een hond is een dier, geen mens. Je draait de rollen om, wat betekent dat die hond jou 'mag' bijten e.d. als hij dat wil. Een muilkorf is daarvoor een oplossing voor zolang de dekking duurt, maar een hond kan gewoon 'een steekje los' krijgen als je dit soort dingen regelmatig doet. Het kan dan een 'valse' hond worden, omdat hij gaat denken dat hij de alpha-positie bezet. Zo'n hond snapt daar niks van, moet normaal gehoorzaam zijn en moet dan ineens iets doen wat normaal alleen het alpha-dier mag doen. De honde kan gewoon flippen dan.
pi_31833210
Dan laat je het dier gehoorzamen door persoon A terwijl hij persoon B dekt.
pi_31833251
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:28 schreef Kloot-Jan het volgende:
Dan laat je het dier gehoorzamen door persoon A terwijl hij persoon B dekt.
Oh, Jezus, jullie snappen echt geen ene ruk van hondengedrag. Dat maakt weinig uit. Erodome heeft dit allemaal al haarfijn uitgelegd, moet dat nou echt nog een keer? Zo'n hond raakt in de war, krijgt last van 'rangordeverwarring' zoals ero het noemt en kan dus gevaarlijk worden. Niet alleen voor degene die gedekt wordt, ook voor anderen. Het is gewoon vragen om problemen.
pi_31833268
Er is bovendien altijd maar 1 alpha. En de alpha hoeft niemand te gehoorzamen, dus ook niet persoon A. De alpha is de baas.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:34:22 #121
133717 rinussimpel
pi_31833344
Ik probeer na te denken, door middel van er met jullie over te discusseren.
En als de hond iets doet wat niet mag dan kan je hem daar als leider voor terecht wijzen.
net zoals we dat als leider bij ondergeschikten ook doen.
Dat je daar dan schade bij oploopt is dan toch het risico wat iemand dan bewust neemt, anders moet je er niet aan beginnen(wat zowieso aan te raden is)
Dat er bij een dier een steekje los kan raken is toch normaal, dit kan immers ook bij een mens.
Betekent dit dan ook dat je bij een (is tie weer) S&M relatie dan maar in moet calculeren dat de Dom los kan gaan?
Nee toch...?
Rinus Simpel 2005.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:35:30 #122
133717 rinussimpel
pi_31833379
De mens is dan toch de Alpha?
Want die staat het toe.
Onder bepaalde voorwaarden dat wel.
Dat is dan toch iets wat je het dier kan leren?
Rinus Simpel 2005.
pi_31833405
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef rinussimpel het volgende:
Ik probeer na te denken, door middel van er met jullie over te discusseren.
En als de hond iets doet wat niet mag dan kan je hem daar als leider voor terecht wijzen.
net zoals we dat als leider bij ondergeschikten ook doen.
Dat je daar dan schade bij oploopt is dan toch het risico wat iemand dan bewust neemt, anders moet je er niet aan beginnen(wat zowieso aan te raden is)
Dat er bij een dier een steekje los kan raken is toch normaal, dit kan immers ook bij een mens.
Betekent dit dan ook dat je bij een (is tie weer) S&M relatie dan maar in moet calculeren dat de Dom los kan gaan?
Nee toch...?
Nee, want een mens heeft iets genaamd ratio. Een hond heeft alleen maar zijn instinct en zal altijd volgens dat instinct handelen. En dus als hij de alpha-positie krijgt, zal hij zich daarnaar gedragen en dus gevaarlijk worden. Je kunt hem dan wel terecht gaan wijzen, maar op het moment dat hij denkt dat hij de alpha is, zal hij dat niet pikken en mogelijk agressief worden.
pi_31833436
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef rinussimpel het volgende:
De mens is dan toch de Alpha?
Want die staat het toe.
Onder bepaalde voorwaarden dat wel.
Dat is dan toch iets wat je het dier kan leren?
Nee. De hond weet niet dat hij maar eventjes in de alpha-positie mag. Een hond snapt dat simpelweg niet. Het beest raakt volledig de kluts kwijt door zoiets. Je kunt het hem niet uitleggen. 'Voorwaarden' staan niet in het woordenboek van een hond. Alpha is alpha en dan heb je niks meer toe te staan.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:38:01 #125
133717 rinussimpel
pi_31833440
Is onze ratio niet een duur woord voor instinct?
Rinus Simpel 2005.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')