TheWilliedockSaints | vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:19 |
![]() Wat een geweldig vliegtuig ![]() ![]() Die was al groot ![]() ![]() Hier foto's van Antonovjes graag ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonov_225 | |
Duder | vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:23 |
Mensen in het westpoint zullen wel even het zweet in de bilnaad gevoeld hebben toen ze dat vieigtuig langs zagen komen. | |
Lamme_Sterfkanarie | vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:24 |
Antonov 225 net geland op Eindhoven Airport | |
TheWilliedockSaints | vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:33 |
quote:idd, daar vloog ie niet ver vandaan | |
TheWilliedockSaints | vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:34 |
quote:hee jij komt uit Beek ![]() | |
Duder | vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:39 |
chillvarenbeek | |
TheWilliedockSaints | vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:43 |
quote:veel bekenden ![]() ![]() | |
Tuneman | vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:56 |
quote: | |
TheWilliedockSaints | vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:18 |
![]() quote: | |
Sterke_Yerke | vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:25 |
Russen maken altijd goed spul ![]() Schijnt ook dat de 225 zowat overal kan landen door zijn vele wielen, zelfs op een weiland | |
Sterke_Yerke | zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:09 |
TK ![]() | |
TheWilliedockSaints | zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:12 |
quote:op een weiland? ![]() | |
Sterke_Yerke | zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:14 |
Ja, zeiden ze volgens mij op discovery. Ze hadden een keer 3000 ethiopiers vervoerd in een keer. Toen landden ze daar gewoon op een vlak stuk naast het dorp ![]() | |
TheWilliedockSaints | zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:15 |
quote:ja zo kan ik het ook...met 3000 ehtiopiers wordt dat vliegtuig alleen maar lichter | |
Dirk-Kuijt | zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:18 |
quote: ![]() | |
Dirk-Kuijt | zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:35 |
Het is trouwens Antonov niet Anthonov | |
Neak | zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:05 |
Dat ding kan overal landen idd, mag ook wel met weet ik niet hoeveel wielen ![]() Hij heeft een hele tijd ergens staan wegrotten, toen ze hem nodig hadden hebben ze hem in een jaartje volgens mij weer opgeknapt, er moest een trein worden getransporteerd ![]() | |
TheWilliedockSaints | zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:12 |
quote:verrek...ik wist het nota bene ![]() | |
Dagonet | donderdag 10 november 2005 @ 18:35 |
Topic heeft geen plaatjes ![]() Dus gooi ik er twee in van een Antonov van één stapje kleiner: (en ja, ik ben me bewust dat ze veuls te groot zijn) ![]() ![]() | |
PNG | donderdag 10 november 2005 @ 19:12 |
Eerste is een Illyushin 76... (van Silkway overigens) | |
MikeyMan | donderdag 10 november 2005 @ 19:12 |
doe er dan eentje van de 225:![]() | |
ShaoliN | donderdag 10 november 2005 @ 19:16 |
quote: ![]() Extreem groot, en extreem lelijk. Weinig functioneels aan ook. Niet betrouwbaar, niet zuinig en in dit geval niet afbetaald. ![]() | |
M5 | donderdag 10 november 2005 @ 19:26 |
quote:weing functioneel ![]() ![]() | |
PNG | donderdag 10 november 2005 @ 19:30 |
Ook heel typisch, niet betrouwbaar en vooral "niet afbetaald": Dat zal moeilijk gaan alssie door de fabriek zelf gevlogen wordt. | |
M5 | donderdag 10 november 2005 @ 19:32 |
quote:De betrouwbaarheid is ook niet denderend. Die kist staat vak zat stil dankzij technische problemen. Alleen wordt dat in stijl op gelost door gewoon een extra vliegtuig in te laten vliegen met reserve onderdelen. ![]() | |
ShaoliN | donderdag 10 november 2005 @ 19:37 |
quote:Ja hoor. Die kosten die het ding maakt omdat hij veel meer brandstof verbruikt, extra personeel nodig heeft en 4x zoveel mankementen heeft als menig ander vliegtuig wegen natuurlijk makkelijk af tegen het kleine beetje extra ruimte. Je ziet luchtvaartmaatschappijen ook massaal Antonov's inkopen. | |
ShaoliN | donderdag 10 november 2005 @ 19:38 |
quote:En waarom is dat denk je? | |
M5 | donderdag 10 november 2005 @ 19:41 |
quote:Dat heeft niets te maken met functionaliteit. Het ding is ontworpen om veel vracht te vervoeren (functie), en dat kan hij als geen ander, geen enkele kist in de wereld krijgt 250.000 kg payload van de grond. (functionaliteit) Dat het technisch hier en daar wat mankementen vertoond is in vliegtuig wereld toch al niet vreemd, net als brandstofverbruik en verkopen valt dat niet onder functionaliteit. | |
ShaoliN | donderdag 10 november 2005 @ 19:44 |
quote:Nou goed, weinig efficient dan. ![]() | |
PNG | donderdag 10 november 2005 @ 20:18 |
Lul niet zo uit je nek. Dat helpt. De An-225 is een An-124 met toevallig 2 motortjes meer gebouwd ivm Russisch space-shuttle project en was een 2-malig project. Dattie non-stop nu verhuurt wordt voor iets waar die nooit voor bedoelt is zegt genoeg. Even om je onnozele kopje bij te brengen: de An-124 lijn wordt weer heropend vanwege succes en vraag. Overigens zal der werkelijk niemand in de hele wereld wakker liggen die die Volga Dneprs, al dan niet via Heavylift, ADBs, of zelfs VTA bakken inhuurt van je kletsverhaaltjes. | |
ShaoliN | donderdag 10 november 2005 @ 20:22 |
quote:Ahh vliegtuig engineering is zo simpel? Misschien toch eens tijd voor een careerchange. De heropende lijn zal trouwens zoweer gesloten zijn met de komst van de A380 | |
M5 | donderdag 10 november 2005 @ 20:28 |
quote:Die A380 haalt niet de 150 ton vracht die een An-124 wel haalt. 25 ton te weinig, wat overeenkomt met het gewicht van een ruim een volgeladen Fokker 50. | |
PNG | donderdag 10 november 2005 @ 20:41 |
En geen front-cargo door/ramp, dus compleet ongeschikt om dit soort type ladingen snel te laden en lossen. ShaoliN je zwamt weer uit je nek. Geeft niet, waren we al achter. | |
Tjabbo | vrijdag 11 november 2005 @ 00:04 |
Houden we het wel even gezellig en vriendelijk hier? verbeteren en discussieren is 1 ding. Natrappen is wat anders en dat hoort er niet bij. ![]() |