volgens mij was er nog ooit iemandquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nou he, dit zou na Peter Hoekstra de tweede worden.
van hun vind ik het ook niet ergquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was met een knipoog, maar Ooijer en Culina hebben ook nauwelijks in ajax 1 gespeeld
Klopt,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was er nog ooit iemand
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mwah KJH is nou niet echt een PSV'er te noemen vind ik
Wilhelmsson heeft alleen maar bijgetekend daar om snel te kunnen vertrekken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is jammer dat Wilhelmson net heeft bijgetekend maar hij begint steeds beter te spelen. Nog een toppertje bij Anderlecht: Serhat Akin
If you pay peanuts, you'll get monkeys ofzoiets...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar dan kost hij wel meer centjes
Wie was/is hij en waar speelt hij nu?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
Hadden ze deze jongen maar een contract gegeven drie jaar geleden toen hij op stage was, goede voetballer..
Zover kwam ik nog via de properties van de foto. Maar had gehoopt op iets meer smeuige anecdotesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:52 schreef Messenga het volgende:
Ogjenovic ?
Maar wie wil je nou precies op linksbuiten, spits en rechtsbuiten hebben en waarom?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:58 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer van de wedstrijd gister, als er gewoon in de eerste helft een bal invliegt is er geen probleem en win je deze wedstrijd gewoon tamelijk eenvoudig. Nu begint het idd steeds meer op een spitsenprobleem te lijken, maar ik vind dat Ajax gewoon zo door moet gaan. Ze speelden de eerste 60 minuten gewoon erg goed (tot dat Rosales erin kwam)
Ik wil alleen graag een paar wijzigingen zien. Galasek mag er van mij uit, en Maduro moet daar dan spelen. Hij is op die positie gewoon een stuk beter. En dan mag Vermaelen wel centraal komen te spelen, een degelijke voetballer. Jammer ook dat Trabelsi geblesseerd uitviel, Heitinga viel wel redelijk in, hij probeerde in het begin gewoon op safe te spelen, niet te veel risico te nemen, maar op den duur werd het wel een beetje heel laf spelen. Niet direct indraaien, niet direct diep zien e.d. , maar hij deed het redelijk, dus als Trabelsi nog geblesseerd is, zo'n jongen gewoon vertrouwen geven.
Daarnaast mag Rosales van mij naar de tribune, hij deed gewoon werkelijk niets goed. Boukhari mag naast hem komen zitten en Sneyder speelt de volgende wedstrijd gewoon weer op zijn plaats. Babel speelde gister behoorlijk, alleen hij moet aan zijn afronding werken en moet soms wat eerder spelen.
Ik was gister echt fuckin gefrustreerd, maar als je naar het spel kijkt was het gewoon behoorlijk, en ik denk dat we Blind gewoon de tijd moeten geven, en zo door moeten gaan
Ik vind Babel geen echt linksbuiten, Pienaar geen echte rechtsbuiten en Yannis geen superspits. Maar we creëerden gister toch behoorlijk wat kansen en Babel was toch behoorlijk gevaarlijk. We hebben daarnaast ook niets anders, dus laat ze nu eerst maar zo staan. Wie er anders moet worden gekocht voor de flanken/spits dat weet ik niet, dat laat ik aan de scouts (is dat nou wel zo verstandig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:59 schreef D1 het volgende:
[..]
Maar wie wil je nou precies op linksbuiten, spits en rechtsbuiten hebben en waarom?
Hij is idd gewoon inzetbaar, maar Danny kiest op dit moment voor Galasek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens mij is hij gewoon inzetbaar
Maar als we wel een échte linksbuiten op de bank hebben zitten, die dan wel geen ervaring heeft en nog jong is, waarom proberen we die dan niet. Kan Babel in de spits want volgens mij is hij potentieel het meest doelgericht en scharrelen we nog een tijdje door met de rechtsbuiten positie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind Babel geen echt linksbuiten, Pienaar geen echte rechtsbuiten en Yannis geen superspits. Maar we creëerden gister toch behoorlijk wat kansen en Babel was toch behoorlijk gevaarlijk. We hebben daarnaast ook niets anders, dus laat ze nu eerst maar zo staan. Wie er anders moet worden gekocht voor de flanken/spits dat weet ik niet, dat laat ik aan de scouts (is dat nou wel zo verstandig?) over...
Kut, Boerrigter idd even vergeten. Ik snap idd ook niet waarom hij niet gewoon speeltijd krijgt. Gewoon in de basis, is het niets kan je hem in de rust altijd vervangen. Babel dan in de spits, en Pienaar maar van rechts.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:11 schreef D1 het volgende:
[..]
Maar als we wel een échte linksbuiten op de bank hebben zitten, die dan wel geen ervaring heeft en nog jong is, waarom proberen we die dan niet. Kan Babel in de spits want volgens mij is hij potentieel het meest doelgericht en scharrelen we nog een tijdje door met de rechtsbuiten positie.
Precies, dat lijkt mij ook heel redelijk. Onder het mom van nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kut, Boerrigter idd even vergeten. Ik snap idd ook niet waarom hij niet gewoon speeltijd krijgt. Gewoon in de basis, is het niets kan je hem in de rust altijd vervangen. Babel dan in de spits, en Pienaar maar van rechts.
Perica Ognjenovic, begon bij Rode Ster, ging daarna na Real Madrid waar hij nooit doorbrak, daarna bij Kaiserslautern en heeft ook nog bij Dinamo Kiev gezeten en heeft een blauwe maandag in Frankrijk gevoetbald bij Angers.quote:
Dank je, smeuig en informatiefquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Perica Ognjenovic, begon bij Rode Ster, ging daarna na Real Madrid waar hij nooit doorbrak, daarna bij Kaiserslautern en heeft ook nog bij Dinamo Kiev gezeten en heeft een blauwe maandag in Frankrijk gevoetbald bij Angers.
Ognjenovic kan op beide flanken uit de voeten, maar vooral op links.
Heeft nu geen club, maar Rode Ster zou hem graag terughalen nu daar één van hun bste spitsen naar de Bundesliga is verkast.
Koeman gaf destijds de voorkeur aan Sikora.
http://www.voetbal24.nl/index.php?action=nieuws&show=binnenland&id=12396&etitel=czozNToiQVogd2lsIHNuZWwgZHVpZGVsaWpraGVpZCB2YW4gVmxhYXIiOw==quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is je Bron? Vlaar heeft namelijk openlijk laten weten in Studio Voetbal dat het Ajax spel niet bij hem past.
Goed, maar als je er andere spelers bij betrekt hoeft het voor Heerenveen niet een te erge verzwakking te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Als het je team verzwakt... Ze kunnen ook in juni gewoon geld vangen. Wellicht nog meer, mocht Huntelaar veel scoren dit seizoen.
Nou, Rosenberg zouden ze daar graag willen hebben denk ik zo. Type Allback.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Alsof Heerenveen op Ioannis ofzo zit te wachten...
Denk dat ze zelfs Boukhari kunnen gebruiken. Traag als hij is, ik vind hem beter dan Bruggink.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Alsof Heerenveen op Ioannis ofzo zit te wachten...
Voor thuis of voor op het veldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag hebben...
Volgens mij deed Babel toch ook zijn best gisteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag hebben, ik vind dat er veel onterecht op hem werd gekankerd. Hij doet zijn best itt bv. Rosales en Babel.
Wanneer heeft ie dat gezegd? Az speelt het Ajax spelletje, en dat gaat 'm goed af. Prima speler, halen die gozer!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is je Bron? Vlaar heeft namelijk openlijk laten weten in Studio Voetbal dat het Ajax spel niet bij hem past.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:06 schreef DIGGER het volgende:
Tip n.a.v. wat onderzoek:
Het grote AFC AJAX topic #211: We pakken de Friezen uhuh.
Het grote AFC AJAX topic #210: Gewoon winnen van SCH idem
Het grote AFC AJAX topic #208: Winnen in Eindhoven! jaja
Het grote AFC AJAX topic #204 Wij zijn de beste, Kampioenen *proest*
Het grote AFC Ajax topic #203: Mooie weken in 't verschiet als je van falende spits en gelijke spelen houdt wel ja
Het grote AFC AJAX-topic #200: Wij zijn Ajax, de beste! *gaap*
Het grote AFC AJAX-topic # 197: Niets aan de hand! Nee hoor, gaat prima zo
Het grote AFC AJAX topic #195: woensdag ADO even oprollen Nou wat een oprolpartije was het
Het grote AFC AJAX topic #193: Knallen in Praag en Alkmaar Nou wat een knallers
Het grote AJAX-topic # 191: Alles komt goed! "we zeggen alleen niet wanneer"
Het grote AJAX-topic 190: Een stroef begin is het halve werk Blijft veel half werken dan he, betalen ze ook maar de helft aan salaris uit?
Ik zou eens wat andere topictitels bedenken voor de komende topics/wedstrijden.
Dit consult was gratis, doe er uw voordeel mee
Je bent lievquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:27 schreef HeatWave het volgende:
wat een drama is het inmiddels bij ons cluppie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |