abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:14:40 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31806751
Tja, dan is het dus altijd een verloren zaak voor Ajax? Want er is NIEMAND die dus blind gaat aanvallen tegen Ajax, zelfs Arsenal niet.

Waar het mij vooral om ging in mijn klaarstukje isniet zozeer het spel van Ajax of de tegenstander maar de manier waarom de "mindere" spits met kansen omgaat. Waanzinnig harde geplaatste schoten heb ik gezien, prachtig inkrullende ballen. Inzet, strijd....

Bij Ajax moet het altijd mooi.. nee, je moet die bal erin RAMMEN als het moet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31806820
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan is het dus altijd een verloren zaak voor Ajax? Want er is NIEMAND die dus blind gaat aanvallen tegen Ajax, zelfs Arsenal niet.
Blind wordt al genoeg aangevallen .
quote:
Waar het mij vooral om ging in mijn klaarstukje isniet zozeer het spel van Ajax of de tegenstander maar de manier waarom de "mindere" spits met kansen omgaat. Waanzinnig harde geplaatste schoten heb ik gezien, prachtig inkrullende ballen. Inzet, strijd....

Bij Ajax moet het altijd mooi.. nee, je moet die bal erin RAMMEN als het moet...
Tsja, dat is typisch Ajax. Altijd mooi doen, jammer. Het woord effectief komt niet in hun woordenboek voor denk ik.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:21:01 #278
82589 S-Two
barba macacu
pi_31806909
quote:

Eerst moeten ze de bal er prachtig inkrullen, maar vervolgens moet het niet mooi, maar moeten ze gewoon rammen Beetje tegenstrijdig vind je zelf niet?

Daarnaast heb ik zaterdag ook een prachtig doelpunt gemaakt, dus dan moet ik ook maar direct naar Ajax 1?

Vlaar mag idd wel komen, kost haast niet en is toch een aardige speler. Kan Maduro naar t middenveld
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31806965
quote:

Ja lekker makkelijk HW. Je moet niet teveel doorslaan in het negatieve en bij Ajax kan niets meer. Sneijder knalde die ballen er laatst ook gewoon lekker in. Het heeft allemaal met natuurlijk kwaliteit, maar ook met druk, vertrouwen, de negatieve tendens en het moeten scoren te maken.

Accepteer nou maar even dat Ajax het nou eenmaal kut draait. Het gaat gewoon kut, punt. Zeg dat eens een paar tegen je zelf, en ga dan denken over oplossingen.

Want dat gezwam van sommige in de ruimte over paniekaankopen en een Vlaar en Huntelaar erbij, dat verandert de eerst komende wedstrijden helemaal niets. Niets. Spelers moeten weer ingespeeld raken, moeten wennen, bla bla bla.
pi_31806976
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef Messenga het volgende:

[..]
Vlaar
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:24:23 #281
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31806981
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:21 schreef S-Two het volgende:

[..]

Eerst moeten ze de bal er prachtig inkrullen, maar vervolgens moet het niet mooi, maar moeten ze gewoon rammen Beetje tegenstrijdig vind je zelf niet?

Daarnaast heb ik zaterdag ook een prachtig doelpunt gemaakt, dus dan moet ik ook maar direct naar Ajax 1?

Vlaar mag idd wel komen, kost haast niet en is toch een aardige speler. Kan Maduro naar t middenveld
Heerlijk sarcasme, maar HeatWave heeft wel gelijk. Er wordt te vaak voor de "mooie" oplossing gezocht. Te vaak wordt er net dat ene mannetje teveel uitgekapt. Er moet meer geschoten worden!!!

En tsja, is Stadskanaal A1 - Ajax voor jou ook niet een ideaal carriereverloop
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31807021
quote:
30/10/2005 - Situatie Ajax vreet aan Blind
(Gepost door RvN)

Tegenover RTV Noord-Holland liet Ajax coach danny Blind weten in zijn maag te zitten met de slechte periode waarin Ajax verkeert. "Het vreet aan me. Het is mijn club en als die er niet goed voor staat dan doet dat wat met je."
quote:
30/10/2005 - Blind: steun doet me goed
(Gepost door RvN)

BRON: De Telegraaf

In De Telegraaf liet Danny Blind weten dankbaar te zijn voor de openlijke steun van de fans. "De steun doet me goed. Ik heb nog niet het gevoel dat ik onder druk sta, maar besef wel dat de grote achterstand in de competitie niet bij Ajax hoort." Jaakke zit in het buitenland en was daarom niet op de hoogte van de reacties in het stadion richting zijn persoon. "Was ik er wel geweest, dan zou ik het niet leuk gevonden hebben. Maar wie zich in de top bevindt, is snel aan de beurt. Eerst was het Arie van Eijden, nu ik. Ik heb er ook wel begrip voor. Supporters moeten een uitlaatklep hebben voor hun frustraties. Ik ben alleen bang dat we niet sneller gaan scoren als ik weg zou zijn."
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:28:42 #283
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31807096
Wie moet er volgens jullie nu weg en wie moet komen ?

Mij lijkt een ruil Jaakke - Molenaar wel een optie.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:29:41 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31807123
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:21 schreef S-Two het volgende:

[..]

Tis ook maar een "schrijf wat je denkt" verhaaltje van mijn kant hoor. Maar om terug te komen op de manier van goals maken: wat ik ermee wil zeggen is dat het die spitsen wel lukt om op welke manier dan ook te scoren. Soms uit makkelijke, maar in het geval van de krullen ook uit moeilijke situaties.

En nee, ik heb niet gezegd dat we die spitsen dan maar meteen moeten kopen, ik wou alleen zeggen dat Ajax spitsen gewoon een niet moeten denk maar moeten scoren. Als je toch ziet wat voor OPEN kansen ze missen dan moet er iets tussen de oren zitten.
Get woke, go broke!
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:30:41 #285
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_31807144
Vlaar

Top.

Galasek dr uit, Lindenbergh d'r in. Huntelaar halen en proberen Stam aan te trekken. Dan zijn we al een stap in de goede richting
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31807200
Vleugelspitsen hebben we nodig.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:32:17 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31807203
Stam komt echt niet hoor, en verdedigend zit het bij Ajax wel redelijk in elkaar. En daaraan zag je tegen h'veen dat KJH het ook niet makkelijk zou hebben bij Ajax.. Die kwam er ook niet echt aan te pas, op 1 gemiste open kans na, op dat gebied kan hij idd zo in het rijtje Rosenberg en Harry .
Get woke, go broke!
pi_31807228
Ik vind Huntelaar niet nodig, Vlaar idem dito.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:34:31 #289
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_31807266
Waarom weet je zo zeker dat Stam niet komt? De kans is klein, maar ik zou er wel voor gaan. Ervaring komen we ook te kort. Daarnaast zie ik in Huntelaar wel een juiste spits, mits er ook wat aan het vleugelspitsen probleem gedaan wordt.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:36:34 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31807325
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:
Waarom weet je zo zeker dat Stam niet komt? De kans is klein, maar ik zou er wel voor gaan. Ervaring komen we ook te kort. Daarnaast zie ik in Huntelaar wel een juiste spits, mits er ook wat aan het vleugelspitsen probleem gedaan wordt.
zeker weet ik het niet, maar hij wou naar psv, en waarom zou hij naar een team in mineur gaan als hij naar een redelijk draaiend team kan waar hij vandaan komt? Voor het geld hoeft hij het niet te doen...
Get woke, go broke!
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:37:32 #291
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31807351
Waarom gelijk buitenspelers halen terwijl we intern mogelijkheden hebben die we nog steeds niet hebben gebruikt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:38:39 #292
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_31807396
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

zeker weet ik het niet, maar hij wou naar psv, en waarom zou hij naar een team in mineur gaan als hij naar een redelijk draaiend team kan waar hij vandaan komt? Voor het geld hoeft hij het niet te doen...
Stam heeft geen psv hart. Daarnaast is zoals ik al zei de kans klein, maar je moet het wel proberen. En misschien vindt hij het wel een uitdaging om een team in mineur weer helpen op te bouwen naar een draaiend elftal
Porcupine Tee - Normal
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:40:10 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31807439
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Stam heeft geen psv hart. Daarnaast is zoals ik al zei de kans klein, maar je moet het wel proberen. En misschien vindt hij het wel een uitdaging om een team in mineur weer helpen op te bouwen naar een draaiend elftal
nee, maar OOK geen Ajax hart. Dus waarom het jezelf moeilijk maken? De druk op een speler die nu naar Ajax gaat is zo groot, waarom zou je??
Get woke, go broke!
pi_31807448
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:33 schreef Radegast het volgende:
Ik vind Huntelaar niet nodig, Vlaar idem dito.
Ik vind Vlaar wel nodig, zeker omdat Heitinga gewoon 3x niks is geworden en hij er bij Ajax niet uit z'n dip lijkt te komen. Dus dan is Vlaar een goede vervanger en kan Heitinga verkocht worden
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:41:31 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31807481
Vlaar mag best komen hoor... maar nu is het nog niet noodzakelijk.
Get woke, go broke!
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:42:25 #296
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_31807506
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, maar OOK geen Ajax hart. Dus waarom het jezelf moeilijk maken? De druk op een speler die nu naar Ajax gaat is zo groot, waarom zou je??
Met druk heeft een speler altijd wel te maken, das altijd als je bij een grote club speelt. Nou is de druk inderdaad bij Ajax momenteel wel erg groot, maar hij is ervaren genoeg om daar mee om te gaan. Maar goed, ik kan niet in z;n kop kijken net zo min als jij, dus het is afwachten. Ik zou in ieder geval als ik Ajax was een poging wagen, een type Stam is altijd goed bruikbaar
Porcupine Tee - Normal
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:42:38 #297
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31807522
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat de hoofdreden van Stam om terug naar Nederland te komen is dat hij weer in Kampen bij z'n familie wil wonen. Daarom was Heerenveen destijds ook een goede optie voor hem. Nu AC geld voor hem gaat vragen valt dat af, wat de optie voor Ajax weer iets dichter bij brengt aangezien dat dichter bij Kampen ligt dan Eindhoven.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:43:01 #298
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31807537
AJAX
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:43:43 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31807558
Als het KAN is Stam welkom natuurlijk, dat zeg ik niet .
Get woke, go broke!
pi_31807562
Wat ik alleen niet snap is waarom Blind Rosenberg niet veel meer laat spelen. Dan gaat Babel maar aan de kant zitten. Zelf vind ik Babel bar slecht. Speelt z'n man heel vaak uit (wat goed is) maar wil daarna teveel, terwijl Ajax zich in een aanvallende positie opstelt, maar daarna verliest Babel knullig de bal en kan Ajax weer aan de bak om te verdedigen. En op zo'n manier is het rendement van Babel dan 0,0.
Het is echt geen probleem van de spitsen, aangezien er al x aantal spitsen zijn die allemaal blijkbaar niet kunnen scoren, het is gewoon een probleem van het team.
Rosenberg speelt in mijn ogen nu te weinig om een knap wedstrijdritme op te kunnen bouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')