Waarom niet, tis mss wat vol met zwetende pubers, maar waarschijnlijk kan het best ok zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Werken + PUG.... en ook nog het woord feest gebruiken.![]()
TMF party wel alles gratisquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom niet, tis mss wat vol met zwetende pubers, maar waarschijnlijk kan het best ok zijn.
Geen EA World (gratis voedsel + drank), sterker nog, zullen woeker prijzen zijn, maar goed, neem me eigen eten wel mee.
Daar zou ik nog niets eens dood gevonden willen worden.quote:
dood kun je daar ook niet op een xbox360 gamenquote:Op woensdag 9 november 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niets eens dood gevonden willen worden.![]()
Kan in de bart smit ookquote:Op woensdag 9 november 2005 07:40 schreef remcheese het volgende:
[..]
dood kun je daar ook niet op een xbox360 gamenlevend wel!
![]()
Mij kom je dus niet tegenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die gaat, vergeet niet je Micro mee te nemen! Nintendo schijnt goodies te hebben voor iedereen die een Micro heeft. Misschien wel een speciaal PU Awards frontje !!
DS en PSP meenemen kan ook, hebben verschillende demo's geloof ik die je kan downloaden. Tevens schijnt er een DS paintbrush unit te zijn. Misschien dat ik daar wel iets moois op mn DS laat klussen.
Zelda spelen is zooooo juli 2005quote:Op woensdag 9 november 2005 11:11 schreef _Supreme het volgende:
De DS paintbrush ging helaas niet door. Giftige damen
Ik ben er trouwens op de zaterdag, en op de zondag mag ik om 10 uur naar binnen. Lekker zelda spelen. Daarna mag ik ook gewoon gratis binnen blijven.
ik wil ook in een plaats wonen waar ze bart smits met xbox360 hebbenquote:
quote:Gameplay 2005 is een tweedaagse beurs over alles wat met gamen te maken heeft. Het evenement wordt gehouden op 12 & 13 november in de RAI in Amsterdam.
Er worden competities georganiseerd, gratis goodies uit gedeeld en je kunt natuurlijk weer op de foto met de lekkerste gamebabes!
Vergeet niet je Nintendo DS mee te nemen!
We hebben namelijk een Nintendo DS Download Station staan. Hier kunnen de volgende demo's vanaf gedownload worden.
Polarium demo
Meteos demo
Submarine demo
Table Hockey demo
Zelda Twilight Princess Trailer movie
Zelda Picture Gallery
Bovendien kunnen Nintendogs bezitters de hond van Miyamoto downloaden via de Bark Mode. Je ontvangt dan Miyamoto's hond, een gesproken boodschap van Mr. Miyamoto en een cadeautje.
Vergeet dus niet je Nintendo DS en eventueel Nintendogs mee te nemen!
Vloekt die niet bij je Famicon editie?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die gaat, vergeet niet je Micro mee te nemen! Nintendo schijnt goodies te hebben voor iedereen die een Micro heeft. Misschien wel een speciaal PU Awards frontje !!
Vast wel, als er al een komt hequote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vloekt die niet bij je Famicon editie?
Erg vet idd, de hond van Miyamoto, genoeg reden om een DS mee te nemenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oei! Miyamoto's hond![]()
Nintendogs meenemen dus
Verder ben ik wel benieuwd hoe die Zelda trailer eruit ziet op de DS.
Maar goed, das TMF, alleen al omdat het TMF heet zou je er niet heen moeten willen. (Aan de andere kant, ik ga ook naar de TMF Game Awards, beetje hypocrietquote:
Ah, dan weet ik waar ik in mijn pauze te vinden benquote:Op woensdag 9 november 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
DS en PSP meenemen kan ook, hebben verschillende demo's geloof ik die je kan downloaden. Tevens schijnt er een DS paintbrush unit te zijn. Misschien dat ik daar wel iets moois op mn DS laat klussen.
Misschien kun je wel wat exclusieve micro frontjes onfrustelenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik waar ik in mijn pauze te vinden ben. On second thought, misschien hoef ik helemaal niet voor Nintendogs te werken en moet ik wel iets met die microdingen doen,, heb namelijk nog niet gehoord wat mijn functie nu is
.
Ik ben van FOK!Games maar ga niet namens FOK!Games. Ik ben die lange kerel die met dat hondenhok rondzeult over de beursquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:16 schreef =HellFire= het volgende:
Zijn er nog mensen hier die zondags gaan, mensen van FOK!games ofzo? Kreeg onlangs te horen dat ik er vanuit Gamer.nl heen mag, helaas (denk ik?) kan ik zaterdag niet, dus zondag dan maar.Ben benieuwd of we als pers nog het een en ander te zien krijgen. Ga wel ff flink Xbox-360en in ieder geval.
![]()
Ik ga ook niet namens FOK!games dit jaar, iemand anders gaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:16 schreef =HellFire= het volgende:
Zijn er nog mensen hier die zondags gaan, mensen van FOK!games ofzo? Kreeg onlangs te horen dat ik er vanuit Gamer.nl heen mag, helaas (denk ik?) kan ik zaterdag niet, dus zondag dan maar.Ben benieuwd of we als pers nog het een en ander te zien krijgen. Ga wel ff flink Xbox-360en in ieder geval.
![]()
waarquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef Roi het volgende:
Nou ik heb nog snel een kaartje gekocht, ik ben er dus morgen!
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mn neefje ophalen en dan gaan we naar de RAI![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
vertel me hoe zelda was! Ik wil foto's zien!
Je kon zelda alleen spelen als je uitgeloot werd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
vertel me hoe zelda was! Ik wil foto's zien!
niet waar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kon zelda alleen spelen als je uitgeloot werd.
[/halo 2 mode]
Van mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
waar
Alle kaartjes zijn toch voor zaterdag uitverkocht![]()
Die goodie hunt was idd vrij treurig, ik en oa Roy stonden daar zo midden tussen hordes mensen die allemaal drongen en stonden te springen met hun armen omhoog. Gegeven, dat deed ik ook, maar pas voor het 360 frontje, want ik had een 360 shirt aan. Maar ja, als er dan 5 gasten om je heen staan die schijt daar aan hebben en alsnog je wegduwen. Trieste vertoning.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:03 schreef Beaver het volgende:
[..]
Van mij( [TK] PU Gameplay kaartje )
Ik vond het gaaf maar we waren er zo doorheen. Dat was wel jammer, ik denk dat ik volgende jaar (als het er weer is) niet meer ga. En wat een irritante hebberige jonge pubers waren er zeg!! Iemand gooide een DVD naar me toe en een puisterig pubertje pakt me bij mijn pols vast zodat ik dat ding niet kan vangen, wat een loser zegMaar ik heb er uiteindelijk toch nog 1 gekregen
![]()
Ohja, en ik ben op de foto geweest met Boba Fett en een stormtrooper![]()
Was van EA, allemaal Fifa 2006, heb ik op EA World al gespeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Lexie het volgende:
Wat een drukte. De Xboxs stonden trouwens tegenover de Xbox 360's, aan het andere einde van de zaal.
Morgen weer een dag, maar dan nog een uur langer. Ik ben nu al kapot.
Kan het niet aanraden neequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef =HellFire= het volgende:
Geen enthousiaste verhalen nog? IS het wel waard om m'n kostbare zondag middag te spenderen hieraan (zelfs als ik pers-kaarten heb)?
En je ging niet eens in de achtervolgingquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef Roi het volgende:
Loop ik naar het Nintendogs hondenhok loop je net weg Lexie![]()
!
Op het moment staat m'n kop er ook niet naar hoor, maarja. Nacht rust doet wonderen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |