IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT IK NIET IN DAT SODOM EN GOMORRA WOON!!1!11quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En JA MB. DÁT MIS JE DUS!!! EIGEN SCHULD DIKKE VETTE BULT!!!![]()
IN DAT GEVAL: BLIJF MAAR LEKKER IN TRUTTENTOWN! DÁÁR WORD JE VAST GELUKKIG!!!!...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT IK NIET IN DAT SODOM EN GOMORRA WOON!!1!11![]()
WAAROM DENK JE DAT IK STEEDS 2 UUR IN DIE GRAFTREIN ZIT?????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IN DAT GEVAL: BLIJF MAAR LEKKER IN TRUTTENTOWN! DÁÁR WORD JE VAST GELUKKIG!!!!...![]()
![]()
![]()
![]()
Amsterdam…
![]()
Voor de sex.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAAROM DENK JE DAT IK STEEDS 2 UUR IN DIE GRAFTREIN ZIT?????![]()
![]()
![]()
Sex in de trein met vreemdelingen.quote:
YEAH BABY!quote:
Daar komt het wel op neer jaquote:
Niet als je er soms 10 uur per week doorbrengtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:21 schreef Svensational het volgende:
Nou nou, de trein is best leuk.
*12 uur meldt zich*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet als je er soms 10 uur per week doorbrengt
Mja, als ik 2 keer naar HW ga (dus 2 keer heen en terug) en dan nog 2 keer naar school bijvoorbeeld (ipv de 4 keer) breng ik dus 14 uur door in het OV.. Maar het verschilt elke week dus.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, als ik 2 keer naar HW ga (dus 2 keer heen en terug) en dan nog 2 keer naar school bijvoorbeeld (ipv de 4 keer) breng ik dus 14 uur door in het OV.. Maar het verschilt elke week dus.
En als er dan treinen uitvallen, tja dan duurt het nog langer
Iquote:
[12:11:00] * peri|nakend is now known as periquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |