Kun je morgenacht doen als Ajaks verliestquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:29 schreef Bananenman het volgende:
BLIJFT GODVERDEGODVER
Moet ik me de rest van de nacht vervelen ofzo?
Wees stil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je morgenacht doen als Ajaks verliest![]()
dag Moder8ertjequote:
goed hoor en met jou dan?quote:
Hey, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef JPM01 het volgende:
_moder8or_ de kalender voor de Pro league 2006 is bekend
http://livegrid.gp-proleague.nl/2006/kalender.php
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:42 schreef TehRockstar het volgende:
Mogguh.
Dan zouden er in deze SC al 3 mensen gebanned moeten zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ooohja maar stond er op smiley postst geen ban?
Volgens mij is dit de snelste slowchat reeks ooitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zouden er in deze SC al 3 mensen gebanned moeten zijn
Njah, we gaan goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de snelste slowchat reeks ooit( 25% van alle posts zijn smileyposts ofzo
)
zo [oke vrijdag is officieel niet weekend maar boeie] naar zandvoort en daar beetje rondrennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Njah, we gaan goed.![]()
@ Saaw:
Morgen ochtend om half 8 eruitvoetballen
's middags werken misschien
's avonds uit Naar Dieka ( www.dieka.nl)
's Zondag
Uitslapen
's middags weer voetballen
's avonds uit in Boode ( www.boodeopzondag.nl )
jij?
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Njah, we gaan goed.![]()
@ Saaw:
's Zondag
Uitslapen
jij?
haha nee dat doen we al een paar jaar af en toe, is echt heel leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef Messenga het volgende:
Afgepakt van Sixpack dat Golfbaan spelletje ?
Naar wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef Boeman het volgende:
ga je btw ook naar die palemiger spatzen?
ik zie het wel weer op die fotos, een beetje hetzelfde boerenvolk als wij hier hebbequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Njah, we gaan goed.![]()
@ Saaw:
's Zondag
Uitslapen
jij?
Boerenhoeren hebben wij hier ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik zie het wel weer op die fotos, een beetje hetzelfde boerenvolk als wij hier hebbe![]()
Wat schuift dat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef snopprinses het volgende:
wil iemand straks mn rijles overnemen?
surequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef snopprinses het volgende:
wil iemand straks mn rijles overnemen?
als ik eenmaal aan het rijden ben is het ook wel leuk, en is het ook zo omquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:43 schreef saaw het volgende:
[..]
sure
hoezo wil je niet dan?
ik vond rijles altijd leuk
is toch maar een uurtje? kan je nog zat andere dingen ook doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik eenmaal aan het rijden ben is het ook wel leuk, en is het ook zo om
Maar ik kan nog zoveel andere dingen doen vandaag
i knowquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:48 schreef saaw het volgende:
[..]
is toch maar een uurtje? kan je nog zat andere dingen ook doen
hm okequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
i know
maar kheb er gewoon nooit zo'n zin in
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:00 schreef saaw het volgende:
[..]
hm oke
nja succes dan
i'm off to the beach
dag
Goed en uitgeslapen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Jaguarized, hoe is het vandaag met je?
_
Ik slaap altijd uit, en het gaat super met mijquote:
Hey _xbox_quote:
Straks even naar het postkantoor, nieuwe OV ophalen voor de komende 2 maanden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik slaap altijd uit, en het gaat super met mij
Nog plannen voor vandaag?
_
[..]
Hey _xbox_. Lang niet gezien
_
Uhm, ik ga straks een stuk van mijn camera ophalen (lens opschroefstuk).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Straks even naar het postkantoor, nieuwe OV ophalen voor de komende 2 maanden.Jij?
Je post de laatste tijd al zo weinigquote:
Ben je nog aangenomen gisteravond?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm, ik ga straks een stuk van mijn camera ophalen (lens opschroefstuk).
En gelijk mijn sollicitatie formulier inleveren!
En vanavond om 20:00 ga ik weer zaalvoetballen, en dan kijk ik wel weer verder...
Nee, was gewoon even een klein gesprekje, hoop loop volgende week iets meer te horen daarover!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben je nog aangenomen gisteravond?
Hey Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga zo wat nieuwe kleren kopen en vanavond lekker eten bij de chinees met de hele familie![]()
Opa en oma zijn 40 jaar getrouwd![]()
Ah beter, ik heb inmiddels ook gesolliciteerd, moet nu een wat uitgebreidere brief sturen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, was gewoon even een klein gesprekje, hoop loop volgende week iets meer te horen daarover!
_
Dat hoefde ik gelukkig niet, omdat een medewerker (die ik goed ken) altijd over mij heeft gesproken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah beter, ik heb inmiddels ook gesolliciteerd, moet nu een wat uitgebreidere brief sturen.
Dat is altijd handigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat hoefde ik gelukkig niet, omdat een medewerker (die ik goed ken) altijd over mij heeft gesproken.
_
Ah das wel beter idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat hoefde ik gelukkig niet, omdat een medewerker (die ik goed ken) altijd over mij heeft gesproken.
_
Yup. Ik heb een goed gevoelquote:
Calve laat ik nog even mee wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah das wel beter idd.Wat moet je doen bij Calvé? Heb je btw een nieuwe afsluiter? Die _ ?
Als verkoopmedewerker zou je daar dan aan de slag kunnen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Calve laat ik nog even mee wachtenEerst op Foto Klein wachten!
_
Ja waarom niet? Heb er al jaren ervaring meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als verkoopmedewerker zou je daar dan aan de slag kunnen?
Nice. Is dat in Hellevoetsluis of Spijkenisse?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Heb er al jaren ervaring mee
_
In Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nice. Is dat in Hellevoetsluis of Spijkenisse?
Ik voorzie een PUB meet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In Hellevoetsluis5 minuten fietsen van mijn huis vandaan
_
Als je aangenomen wordt.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom dan een meet?Jullie mogen ook gewoon langskomen hoor
_
zal ik zometeen nog even lekker naar buiten gaan, of blijven fokken, of natuurlijk gewoon stout een biertje drinken offf naja, wat maakt het uit, ik heb toch vakantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:26 schreef Ayaxola het volgende:
Deze TT kan niet, ik zit midden in de toetsweek
And your point is?quote:
Ik kan ook wel een biertje drinken hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
zal ik zometeen nog even lekker naar buiten gaan, of blijven fokken, of natuurlijk gewoon stout een biertje drinken offf naja, wat maakt het uit, ik heb toch vakantie
wat houdt je tegen??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een biertje drinken hoor
goedzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Moet straks trainen, daarna komen de biertjes wel
Volgens mij is hij niet goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb zojuist mijn tussenstuk opgehaald voor mijn A95. Nu even kijken hoe die erop moet.
DM!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:38 schreef DaMook het volgende:
HalloOver 20 minuten moet ik alweer gaan werken
Een heel klein beetjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb ik het nu goedgemaakt. t.o.v. gisteren?
_
Tot ziens, en veel plezier op je werkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een heel klein beetje
Maar ik ben er weer weg van![]()
Je watte?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb zojuist mijn tussenstuk opgehaald voor mijn A95. Nu even kijken hoe die erop moet.
Maikuuulquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn vakantie was vorige week al afgelopen
Hoi mensen !
Tussenstuk van een lens voor mijn digitale cameraquote:
Ah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maikuuul
_
[..]
Tussenstuk van een lens voor mijn digitale camera
[[url=http://img363.imageshack.us/img363/64/lens0vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
_
ja. Ik krijg nog een 250mm lens. (zoomt 7x meer in)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
extra lenzen monteren
maar is dat uberhaupt mogelijk op een A95?
Verkeerde topic.quote:
als je echt stoer bend maak je een sjiek filmpje dat je slipt op je velgen met allemaal vonken enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag he mensenik ging terug naar huis en reed over de kennedy brug, het ging een beetje omlaag dus ik ging 55
meh gek dat was me hendig een lange sjieke slip
en zag je zo mensen kijken
ja gek dat was echt een sjieke slip !
Neej binnenkort komt een filmpje wanneer ik mijn standaard omlaag duwquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef C2C het volgende:
[..]
als je echt stoer bend maak je een sjiek filmpje dat je slipt op je velgen met allemaal vonken enzo
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:00 schreef snopprinses het volgende:
en rijles was toch wel weer leuk
oi btw
Haiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:00 schreef snopprinses het volgende:
en rijles was toch wel weer leuk
oi btw
Die lesauto's ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
één heeft mij bijna aangereden toen ik over een zebrapad liep
_
Die leslinstructrices ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen, die leslinstuctrice. Die zag me ook erg laat![]()
_
Het tweede is iets meer gezonderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wat zal ik dalijk gaan eten ? een macdonalds menu of een friet met saus en mayonaise ?
Jaja. Foutje kan eenmaal gebeuren!quote:
Als je shoarma gaat maken, dan kom ik wel even bij jou eten. Ben nu toch helemaal alleenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:10 schreef snopprinses het volgende:
ik heb helemaal niks geraakt
en het parkeren ging ook allemaal in 1 keer goed
wat zal ik eens gaan maken om ff te eten
nja tis maar een tussendoortje..dus iets kleinsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als je shoarma gaat maken, dan kom ik wel even bij jou eten. Ben nu toch helemaal alleen
_
Een twixquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja tis maar een tussendoortje..dus iets kleins
kroepoek!!!dat hebben we volgens mij nog van de chinees!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:14 schreef Palau het volgende:
Kroepoek is ook zeer lekker..
Nou, ik zal zeggen, ga het pakken! Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kroepoek!!!dat hebben we volgens mij nog van de chinees!
Het komt allebei uit de frituur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het tweede is iets meer gezonder
_
[..]
Jaja. Foutje kan eenmaal gebeuren!
_
Het blijft vet (dat bedoel je)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het komt allebei uit de frituur.
Agh. Ik heb gewoon voetbal nodig! Anders ben ik zo dik als mijn omaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf hebje aan voetbalalsof dat gezond is. Friet eten en de hele avond computeren, dat doen echte mannen
Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het blijft vet (dat bedoel je)
_
Herinner me er eens even aan.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen Meisjes die overdreven doen over vet terwijl ze 3 kilo wegen
Hey, niet spotten met mijn ziekte!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die overdreven doen over vet terwijl ze 3 kilo wegen
Hey dunnequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:28 schreef snopprinses het volgende:
die meisjes willen gewoon horen dat ze niet dik zijn![]()
verschrikkelijk zo'n schapen
Verschrikkelijk is dat, dan hebben ze een perfect figuur en dan roepen dat ze te dik zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:28 schreef snopprinses het volgende:
die meisjes willen gewoon horen dat ze niet dik zijn![]()
verschrikkelijk zo'n schapen
verpest het hele meisje meteenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat, dan hebben ze een perfect figuur en dan roepen dat ze te dik zijn.![]()
![]()
Dat soort dingen zeg jij toch niet he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
verpest het hele meisje meteen
nee, ik probeer juist zoveel mogelijk te etenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg jij toch niet he?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee, ik probeer juist zoveel mogelijk te eten![]()
En zo min mogelijk aan te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee, ik probeer juist zoveel mogelijk te eten![]()
nja ik wil dus wat meer wegen en wat meer vet krijgen, omdat ik al 3/4 jaar hetzelfde weegquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En zo min mogelijk aan te komen.![]()
ik om half 8, maar dan wel een heerlijk chinees buffetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb ook honger. Mara ga pas om 6 uur eten!
_
Ja, maar dat is voor mij te laat. Moet om 9 voetballen en komt alles naar bovenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik om half 8, maar dan wel een heerlijk chinees buffet![]()
![]()
En hoeveel zit je nu op? Toch niet onder de 50?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik wil dus wat meer wegen en wat meer vet krijgen, omdat ik al 3/4 jaar hetzelfde weeg
maar het wil niet lukken..
Ik heb zuurvlees ook niet gegeten. En als ik je reactie leesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:39 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik vind het zelf niet lekker :/
maar de meeste mensen wat ik ken dus wel..
jewel :/quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoeveel zit je nu op? Toch niet onder de 50?
Ooohh ik dacht dat jij 1,80 was ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel :/
Maar onthoud wel dat ik ook maar 1,59 ben he
dude noquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ooohh ik dacht dat jij 1,80 was ofzo.![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dude no
laatst dacht nog al iemand dat..
lijk ik dan zo groot ofzo ;p
Je zei dude!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dude no
Ik had je ook heel lang geschatquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dude no
hehequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je zei dude!Die ene foto die je had ingestuurd voor de verkiezing leek je best wel lang op.
![]()
Hmm klein maar fijn dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hehenja ik ben dus maar heel klein
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef Lizz-n het volgende:
Hoi Jaguarized, _moder8or_ en _Xbox_Master_![]()
Goed, maar druk. Afgelopen week inlever week op school, gelukkig alles afquote:
Ligt er aan wat je onder groot verstaat...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea..ik zou ook echt niet groot ofzo willen zijn :/
boven de 1,70quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder groot verstaat...
Hm... hoe lang is je vriend?quote:
Succes i.i.gquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Goed, maar druk. Afgelopen week inlever week op school, gelukkig alles afKomende week tentamenweek
![]()
Zij is ook klein.quote:
1.70 is al best kleinquote:
*meldtdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn moeder heeft net het nieuwe Grolsch bier meegebracht van de winkel![]()
![]()
Grolsch Premium Weizen met mooi glas![]()
[afbeelding][afbeelding]
Die is gigantisch dus!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
1,75 ofzo weet ik eigelijk niet
Op het moment alleen verkrijgbaar in Achterhoek en Twentequote:
nja hoe zuiderlijker je komt hoe kleiner de mensenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:04 schreef Gizmore het volgende:
Maar snop, ik dacht ook dat je groter was dan dat je bentIs iedereen in Limburg dan zo klein of lijkt dat maar zo?
Onder andere ik dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Maar dr lopen hier vet veel hollanders rond, die dus wel groot zijn
Laat wat van je horen hoe het is gegaan. ok?quote:
Maar je blijf klein!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:05 schreef Gizmore het volgende:
Ik voel me opeens toch wel groot hier in dit gezelschap
Ga je nu overal een _ onder zetten? Dat is net zo vervelend als.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat wat van je horen hoe het is gegaan. ok?
_
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:05 schreef Gizmore het volgende:
Ik voel me opeens toch wel groot hier in dit gezelschap
Hier zie je maar weinig kleine mensen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja hoe zuiderlijker je komt hoe kleiner de mensen
Ik voel me ook helemaal geweldig als ik in belgie of italië ofzo ben, omdat ik daar niet extreem klein ben
Maar dr lopen hier vet veel hollanders rond, die dus wel groot zijn
Dat is pas irritantquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ga je nu overal een _ onder zetten? Dat is net zo vervelend als.
Groetjes,
veldmuis
dat is echt huge..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier zie je maar weinig kleine mensen.
Zelf ben ik ongeveer 1.90
Zeker, maar dat streepje begint me ook al te irriteren.quote:
Doe ik, maar volgende week zal ik dus weer weinig op Fok! gesignaleerd wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat wat van je horen hoe het is gegaan. ok?
Ik vind het nog wel meevallen. Heel veel zijn er langer dan mijquote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, maar dat streepje begint me ook al te irriteren.
Groetjes,
Gizmore
We zullen je niet missenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:08 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Doe ik, maar volgende week zal ik dus weer weinig op Fok! gesignaleerd worden![]()
Ik dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. Heel veel zijn er langer dan mij![]()
Qua lichaamslengte dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja..ik wil ook niet een klein vriendje hebben
hij heeft de perfecte maat
Hoi met GoLLeM,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, maar dat streepje begint me ook al te irriteren.
Groetjes,
Gizmore
kwa allesquote:
nja..voor mij is dat echt groot :/quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. Heel veel zijn er langer dan mij![]()
Ik ookquote:
Ze zijn gewoon 25% langer dan wat jij bentquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kwa alles
[..]
nja..voor mij is dat echt groot :/
quote:
Zo'n groeilijn makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
Je zou mn zusje s naast snop en imberr moeten zetten, zou grappig gezicht gevenZe is ergens begin in de 1.80
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.rukola.com/primijo.jpg.html
Lolleromfg !
Tussen imberr en snop in en dan met de handen op de schouders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
Je zou mn zusje s naast snop en imberr moeten zetten, zou grappig gezicht gevenZe is ergens begin in de 1.80
Lolleromfg !
snop laat je nu wel met rustquote:
Lolleromfg !
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.rukola.com/razmisljam.jpg.html
Wat zit er toch bij haar handrofl !!
Hoerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.rukola.com/razmisljam.jpg.html