Moet je ff een brief naar John schrijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Kunnen we trouwens bij een volgende BB niet een concept krijgen waarin een stuk of 12 bewoners bij elkaar in een huis zitten, zonder dat er exits zijn? Gewoon 3 maanden lang laten denken dat ze helemaal geweldig zijn en dan in de finale genadeloos slachten...
Sowieso vind ik bewoners die eruit gaan - en er eenmaal uit zijn - veel sympathieker als ze bij Ruud en Midget zitten. Ik heb tranen met tuiten gelachen bij Linda.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:16 schreef BBscanner het volgende:
Nog even een cap uit haar interview! Had vaak een hekel aan haar maar in het interview was ze wel schattig![]()
[afbeelding]
Met zo'nquote:
Pilsje is pas open hoor... dus ik ben er nog wel ffquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef Minouishere het volgende:
[..]
aaaaaah doe nou nog effe gezellig mee, ik heb net een nieuwe gepakt..........en van slaapgeluiden wordt je vrolijk![]()
![]()
die van mij is al bijna opquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Pilsje is pas open hoor... dus ik ben er nog wel ff
Juist de exits en het nomineren zorgt er voor dat de bewoners continu in spanning zitten, dat zou dan verloren gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Kunnen we trouwens bij een volgende BB niet een concept krijgen waarin een stuk of 12 bewoners bij elkaar in een huis zitten, zonder dat er exits zijn? Gewoon 3 maanden lang laten denken dat ze helemaal geweldig zijn en dan in de finale genadeloos slachten...
hmz.. goed punt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Juist de exits en het nomineren zorgt er voor dat de bewoners continu in spanning zitten, dat zou dan verloren gaan.
Lijkt me leuker een huis met 20 man en dan om de 3 dagen een exit!
'lieskes' is het meervoud van 'lieske', en lieske is liev en moet veel in beeld. uiteraard moet je dan wel even het geluid uitzetten, maar dan kun je, mits je een heterosexuele man bent, lekker genieten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Met zo'nsmilie bedoel ik dat ik t niet snap.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om u zelf nader te verklaren?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef doka het volgende:
[..]
'lieskes' is het meervoud van 'lieske', en lieske is liev en moet veel in beeld. uiteraard moet je dan wel even het geluid uitzetten, maar dan kun je, mits je een heterosexuele man bent, lekker genieten.
als ik vrouw of homo was zou ik hetzelfde over menno zeggen, maar ik ben geen van beide, dus doet u mij maar een flinke dosis lieske
![]()
Je kan dan ook roddelsessies in de openbaarheid gooien enzo, dat hoeft niet specifiek door nomineren die spanningquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Juist de exits en het nomineren zorgt er voor dat de bewoners continu in spanning zitten, dat zou dan verloren gaan.
Lijkt me leuker een huis met 20 man en dan om de 3 dagen een exit!
woei, dus ik word niet genomineerd ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]tis duidelijk dat je geen vrouw of homo bent....
niet normaal idd... Ik heb het geluid maar even uitgezet... voordat de buren komen klagen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:24 schreef Minouishere het volgende:
sjeesus wie snurkt daar zo??? chantal soms???
Hmm, weird. Ik vind Dido veel leuker om te zien. Leuker gezicht, leukere glimlach. Wel een minder lijf, dat wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef doka het volgende:
'lieskes' is het meervoud van 'lieske', en lieske is liev en moet veel in beeld. uiteraard moet je dan wel even het geluid uitzetten, maar dan kun je, mits je een heterosexuele man bent, lekker genieten.
Probleem echter bij 20 of 30 man is dat je dan de helft niet kent. Vooral voor degene die af en toe kijken zal het moeijlijk zijn om mensen te herkennen onthouden etc. Niet echt haalbaar lijkt mij. Denk dat ze bewust 13 man hebben genomen zodat het nog enigzins overzichtelijk blijft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. goed punt...
oke... 30 man... iedere 3 dagen een opdracht en degene die de opdracht verneukt gaat exit.... bij twijfel of meerdere mensen die verkloten: smsen![]()
Ik hou ook wel van een flinke dosis Lieskequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef doka het volgende:
[..]
als ik vrouw of homo was zou ik hetzelfde over menno zeggen, maar ik ben geen van beide, dus doet u mij maar een flinke dosis lieske
![]()
ja, dido is ook wel nice, dat is waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hmm, weird. Ik vind Dido veel leuker om te zien. Leuker gezicht, leukere glimlach. Wel een minder lijf, dat wel.
ja, zoiets las ik idd ook..... maar als ze dat hier gaan doen, heb ik helemaal geen leven meer overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Probleem echter bij 20 of 30 man is dat je dan de helft niet kent. Vooral voor degene die af en toe kijken zal het moeijlijk zijn om mensen te herkennen onthouden etc. Niet echt haalbaar lijkt mij. Denk dat ze bewust 13 man hebben genomen zodat het nog enigzins overzichtelijk blijft.
Schijnt dat er in Duitsland een BB dorp is waar mensen veel langer in zitten. (levenslang in BB)
oke, we begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een flinke dosis Lieskeen ik ben vrouw
![]()
Zelfs met geluid aan vind ik haar leuk. Helemaal in gesprekken met Roel
Dat zal 1 of 2 keer werken. Als de bewoners weten dat ze er pas op het einde worden afgerekend zal je een toch een team-gevoel krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je kan dan ook roddelsessies in de openbaarheid gooien enzo, dat hoeft niet specifiek door nomineren die spanning
Dido is wel knap, maar vind Lieske knapper, behalve als ze heeft gehuildquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hmm, weird. Ik vind Dido veel leuker om te zien. Leuker gezicht, leukere glimlach. Wel een minder lijf, dat wel.
nou danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
en wat vind je van menno, als vrouw zijnde ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido is wel knap, maar vind Lieske knapper, behalve als ze heeft gehuild
Lieske is ook knapper. Maar Dido is leuker om te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido is wel knap, maar vind Lieske knapper, behalve als ze heeft gehuild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |