Zo, jij weet wel het een en ander te verdraaien he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef riri het volgende:
hij gaat nu met joost slijmen,hij weet dat hij andere bewoners nodig heeft om die nominaties te kunnen beinvloeden
En die mensen hebben een grote mond omdat Menno teveel met het stem bezig zou zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:57 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid je kan beter niet veel over hem (Menno) praten als je wil dat hij weg gaat.
Ingrid geeft Nathalie dus nu tips om Menno weg te krijgen
Stream er uit!![]()
Nee omdat je altijd zo gemoedelijk overkomt, leek je me niet iemand die met dat soort dingen zo zou zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien niet eens zozeer te goed om bonen te sorteren, maar meer omdat ik vind dat BB maar eens leukere/interessantere opdrachten moet bedenken. Geen breiopdrachtjes, of winnie de pooh zakjes vullen of bonen sorteren. Kom op zeg.
Maar misschien voel ik me er ook wel te goed voor ja.Hersendodend werk hou ik niet van.
Help me herinneren dat ik me nooit opgeef
Trustenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
ik ga maar weer eens slapen slapp lekker allemaal alvast en streamse nog verder![]()
![]()
Sorry hoor, maar het is eerder andersom.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef riri het volgende:
hij gaat nu met joost slijmen,hij weet dat hij andere bewoners nodig heeft om die nominaties te kunnen beinvloeden
Als de streams het doen (&*@)(&()quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
ik ga maar weer eens slapen slapp lekker allemaal alvast en streamse nog verder![]()
![]()
BB3 zat vol met leuke opdrachten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zijn er bij de voorgaande BB edities dan wel leuke opdrachten geweest vraag ik me af?
![]()
Zie pag 5 van de vorige LKW, heb ik een opsommingl voor je neergekalkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef Lkw het volgende:
Haha, okee, dank voor al het bijpraten over Joost, zal 'm eens wat meer kritisch gaan bekijken ipv 'm alleen maar als clown te zien
---------------------
Stream knalt er idd uit
jaaaaa, maar ik heb een versatelbox :-)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
wtf is er met de streams aan de handIs er iemand die wel nog beeld heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |