20 km vanuit hier ofzo, dus het valt weer meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef Breetai het volgende:
Antwerpen moet ik ook weer eens uitchecken. Alleen dat pokke eind weer terugrijden zo midden in de nacht. Dat blijft toch altijd minder.
Nope.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:04 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Frezer..
niks spannends op een zaterdagavond?
Nee niets bijzonders. En ja was een redelijk spannende film. Mijn neefje had m meegenomen. Nu zitten we te wachten op numb3ers..(sbs6) Ken je dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:07 schreef Frezer het volgende:
Nope.
Bij jou wel? was het een leuke film?
Geen flauw idee wat dat is,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee niets bijzonders. En ja was een redelijk spannende film. Mijn neefje had m meegenomen. Nu zitten we te wachten op numb3ers..(sbs6) Ken je dat?
Ik kijk weinig tv.. alleen Csi en numberb3rs dan..![]()
En dat begint nu... dusss![]()
Zit naar de Exorcist te kijken, best wel geinig . . .quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:04 schreef _Cara_ het volgende:
niks spannends op een zaterdagavond?
Op hoeveel liter bloed zit je inmiddels?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zit naar de Exorcist te kijken, best wel geinig . . .
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef ThunderChild het volgende:
Dat was deel 1, en dan nu deel 2 . . .![]()
Yep . . .quote:
Sterkte dan.quote:
Dank daarvoor, alhoewel ik het niet nodig heb . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:30 schreef Frezer het volgende:
Sterkte dan.
nou en of.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een drukte.
Wil je voortaan iets niet zo engs zeggen . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:44 schreef Litpho het volgende:
Het loopt weer razendsnel hier. Heeft iedereen plotseling een leven gekregen zonder iets te zeggen of zo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |