BIER? and what about me? ik drink geen bier...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef dawg het volgende:
Wanneer kunnen we terecht? Plato neemt de Bavaria mee zei hij net.
Mag best af en toe,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mmmm niet zeggen .. lekkerrrrr maar mag ik niet hebben... veel te veel calorieën...![]()
Net zo erg als die bolussen van marc..
Neem ik wel een flesje rosé voor je mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
BIER? and what about me? ik drink geen bier...![]()
Tja.. héél véél goeds komt hier vandaan..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag best af en toe,.
, ik moet ervoor helemaal naar Limbabwe verdorie!
Ja, maar op het eind werd ze ongeloofwaardig.quote:
Heb nog wel wat flesjes wijn in de kast liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
BIER? and what about me? ik drink geen bier...![]()
Ohw, en daar weet jij alles van?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. héél véél goeds komt hier vandaan..![]()
jááááá daar weet ik alles van... toevallig!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef Frezer het volgende:
Ohw, en daar weet jij alles van?Je kan zeker ook dialect praten?
Is lekker,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:41 schreef nixxx het volgende:
ik heb dat nog nooit op zuur vlees.. maar ik wil het best proberen..
lullen jullie het topic even vol, dan ga ik naar bed... wekkertje gaat weer om 5 uur
welterusten allemaal
Je zou anders de eerste Limburger zijn die ik tegen kom die geen dialect kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jááááá daar weet ik alles van... toevallig!!en ik spreek een héél klein beetje dialect...
![]()
Tja voor alles is een eerste keer nietwaar..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:47 schreef Frezer het volgende:
Je zou anders de eerste Limburger zijn die ik tegen kom die geen dialect kan.
Dat klinkt als een goed begin van het weekend,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Latervoor degenen die gaan slapen.
Ik moet nog een review af schrijven en een stuk code inleveren. Nja, het zit er bijna op! Nog even en dan kan ik weer verder gaan leren voor m'n tentamens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |