Niets van gehoord..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van kleinkonijn gehoord? Of is ze eindelijk afgeschoten?
Of zou ze een nieuwe kloon hebben?quote:
haas? ik eet alleen konijn.. en dan het liefst in het zuur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:30 schreef Frezer het volgende:
Het was in elk geval haas en geen knijn wat er vanavond op mijn bordje lag. Ik weet er dus ook niks van.
Ik heb haar weggeflikkerd. Ze smaakte nogal zuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van kleinkonijn gehoord? Of is ze eindelijk afgeschoten?
er is zelfs wat extras bij.. zit nog wapenolie en kruitslijm op mijn handenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef _Cara_ het volgende:
Dus alles zit er nog op en aan.. das mooi..
Dat WORDT al voor je gedaanquote:
konijn int zuur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haas? ik eet allen konijn.. en dat het liefst in het zuur...![]()
Dat willen we niet.. dat wordt schrobben geblazen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef nixxx het volgende:
er is zelfs wat extras bij.. zit nog wapenolie en kruitslijm op mijn handendat is best hardnekkig spul...
Oeh, dat herinnerd me er aan dat het weer eens tijd wordt een frietje zuurvlees bij jullie te komen halen,quote:
Ja en ja... ik heb wel wat culinaire hoogstandjes in huis...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
konijn int zuur...is dat limburgs? en kan jij dat klaarmaken
![]()
?
Dus jij zat achter die kloon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef dawg het volgende:
Ik heb haar weggeflikkerd. Ze smaakte nogal zuur.
mmmm niet zeggen .. lekkerrrrr maar mag ik niet hebben... veel te veel calorieën...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oeh, dat herinnerd me er aan dat het weer eens tijd wordt een frietje zuurvlees bij jullie te komen halen,.
Wanneer kunnen we terecht? Plato neemt de Bavaria mee zei hij net.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja en ja... ik heb wel wat culinaire hoogstandjes in huis...![]()
En toch... als ze een kloon zou zijn is die wel een heel goed uitgewerkt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |