waarschijnlijk omdat een stem vóór nathalie automatisch een stem tegen tanja, rob en menno is.. de 3 meest gehaatte genomineerden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door de tussenstand van woensdagavond denk ik. Daar zal ze wel dik aan kop hebben gestaan (misschien samen met Nathalie... god mag weten waarom)
Oke, maar een tussenstand is een tussenstand, die kan altijd veranderen, dat hebben we met deze BB vaak genoeg gezien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door de tussenstand van woensdagavond denk ik. Daar zal ze wel dik aan kop hebben gestaan (misschien samen met Nathalie... god mag weten waarom)
Sloeg ook nergens op, was volgens mij om Tanja te paaienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:38 schreef Arliator het volgende:
Goede opmerking van mijn vriendin, Bridget heeft tegen Tanja gezegd dat ze erin was gebleven, omdat er genoeg mensen op haar gestemd hadden.
Maar toen Tanja haar exit aankondigde, mocht er niet meer op Tanja gestemd worden, hoe kan Bridget dat dan met grote stelligheid zeggen??
rob ook met zijn "ik begrijp het niet"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef BBscanner het volgende:
Roel denkt dat Menno loopt te CLOWNEN en dat dat geen zoden aan de dijk zet! Rob kan er zelfs een boek over schrijven!!
Zolang er geen kans is dat er genueckt gaat worden, is hij niet geïnteresseerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zit me hier dood te ergeren dattie dr niet ff kroelt ofwat, wat een sukkel zeg![]()
lieske is wel eerlijk en ze kent tanja erg goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk ook niet echt gemeend.
Lieske zei net ook: 'Ik ga Tanja en Josc als ik hier uit ben meteen opzoeken.... als ze me nog wil zien tenminste"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
rob ook met zijn "ik begrijp het niet"
heeft die man dan in het dagelijks leven alleen maar ja-knikkers om zich heen? Je vrouw is al bij je weggelopen lul.. denk daar eens over na.... je BENT niet geweldig...
Hij heeft van de week laten zien dat ie niet kan werken, alleen maar lullen. Verder is het gewoon een viezerd met die bonen in de neus en spugen met bonen (dido zei vanavond nog, dat ze er van gegeten had en dat ze het goor vond), verder heeft ie de afgelopen dagen alleen maar lopen zeiken over eten. Wil ie toiletpapier maken met het hoofd van menno zodat mensen hun kont met hem af kunnen vegen, wil ie Tanja geen hand geven als ze weggaat (wat ie toch doet) en ga zo maar door....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Joost is nu gewoon een paar keer op een keiharde leugen betrapt door me en dan kun je wat mij betreft opzouten... verder slijmt mijnheer bij alles en iedereen en hij roddelt meer dan ooit.... en heel erg smerig roddelen dan ook meteen
Gebeurt niet echt vaak hoor. Ik heb heel veel BB polls in het verleden geplaatst... en na 100 stemmen was de eindstand gewoon al wel duidelijk. Die veranderde dan ook altijd niet meer. Zelfs de percentages bleven zo goed als gelijk. Dat is het principe van een steekproef.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, maar een tussenstand is een tussenstand, die kan altijd veranderen, dat hebben we met deze BB vaak genoeg gezien.
Is denk ik de enige logische verklaring, want een einduitslag met Tanja is er nooit geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op, was volgens mij om Tanja te paaien![]()
In dat geval zou die geen 1 vrouw in dat huis meer mogen aanrakenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zolang er geen kans is dat er genueckt gaat worden, is hij niet geïnteresseerd.
Snap dat dan![]()
Had hij heel wat goodwill bij Dido kunnen kweken en nu zegt hij ook nog dat de biologische klok aan het tikken isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zit me hier dood te ergeren dattie dr niet ff kroelt ofwat, wat een sukkel zeg![]()
Ja ga maar naar huisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:43 schreef farceman het volgende:
Rob rot op
Ik vraag het me af. Ze hebben in ieder geval geen reet gemeen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is wel eerlijk en ze kent tanja erg goed.
Maar ik denk dat lieske wel mag langs komen.
kortom: hij is er klaar meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had hij heel wat goodwill bij Dido kunnen kweken en nu zegt hij ook nog dat de biologische klok aan het tikken is
Ideale kans om z'n slag te slaan... en hij ziet het gewoon nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had hij heel wat goodwill bij Dido kunnen kweken en nu zegt hij ook nog dat de biologische klok aan het tikken is
Gemiste kans hoor, misschien komt het nog als Robquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen, ik geef er de brui aan voor vandaag... heb me weer heerlijk geergerd en ik hoop van harte dat er volgende week eindelijk gerechtigheid volgt...
Welterusten allemaal en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |