abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31740383
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef witste het volgende:
Laten ze de oud-bewoners gewoon voor jan lul naar de studio komen???? Die twee woordjes die ze gezegd hebben??
Ze zullen wel zwaar onder contract staan, persoonlijk had ik niet meer gekomen...
Denk ook niet dat Tanja het leuk vindt om helemaal uit fucking Groningen te komen elke week....
Ja maar Tanja is zwanger,die hoeft dat niet
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:24:48 #127
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31741036
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Ja maar Tanja is zwanger,die hoeft dat niet
Zo zo, die Shurendy laat er geen gras over groeien.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_31741311
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef milagro het volgende:

[..]

40 + ers zijn altijd leuker dan 20-ers
pi_31746495
Zoooo wat een uitzending gisteren..
zo van gejuich in mineur.
Eerst helemaal blij dat Rob de minste stemmen had. (mijn vriend schrok van mijn YESSSS!)
Daarna nog zo'n achterlijk Talpa needs geld actie, en dan mag die stinkerd nog blijven ook!
wie heeft er daadwerkelijk gesmst voor JA? Onbegrijpelijk...

Naja wel leuk dat Rob het percentage weet, en dat hij dus nu ook weet dat Hij menno dus echt NIET zo van de bank zou schoppen..
Ik ben benieuwd of hij zich nu heel anders gaat gedragen. Ik hoop het. Laat maar eens zien dan dat je echt wél een toffe vent bent.

Ik vond tanja in de studio een heel ander mens trouwens, best gezellig.. Misschien maar goed dat ze naar huis is.
Jammer dat er niet gestreamt is na de uitzending... Is er helemaal niets gebeurd???
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 07:58:27 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31746529
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 07:50 schreef Sassefras het volgende:
-knip-
wie heeft er daadwerkelijk gesmst voor JA? Onbegrijpelijk...
-knip-
IK En het was mijn eerste stem
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:43:17 #131
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_31748717
Topavond gisteren! En al die jankerds die echt 'nee' hebben zitten SMS'en....stelletje naievelingen!!! Na vier BB's je nog zo op laten naaien... Ik geniet.
Nou doe je het weer!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:43:25 #132
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_31750067
Van mij mag 'ie blijven hoor...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_31751223
Sorry hoor mensen, maar wat vonden jullie nou van Nathalie gister... ik heb me de t*ring zitten vloeken.. wat een enorme doos.

En dan haar geroddel en zogenaamd psychologische ik weet hoe iedereen hier in mekaar zit-praatjes met Rob... het vocht loopt van dr Natte Liezen wanneer Rob naast/op dr zn zoveelste Menno-stook-praatje loopt te verkondigen.... braaf knikkend en kwijlend.. waait met alle richtingen mee dat mens.

en gister in de uitzending dan... Eerst de longen uit r lijf lopen juichen toen Tanja dr spullen moest pakken (geweldige reden trouwens, die van dat boterdekseltje, hahaha), om haar daarna weer met een bloedserieuze nep-meelevende bek 'veel plezierrrrrjjj geniet errrvan meid, hihihi' te wensen...

wat een walgelijk, walgelijk mens. Bluh
pi_31753861
Leuke uitzending gister
pi_31755105
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef theMi het volgende:
Sorry hoor mensen, maar wat vonden jullie nou van Nathalie gister... ik heb me de t*ring zitten vloeken.. wat een enorme doos.
ik heb me ook zwaar geirriteerd aan Nat nadat tanja weg ging.. hihihihihihi me mogen blijven,,
en die post hihihi. Ow robje... ow wat erg.. met zeikstemmetje..
nee die had ik ook echt niet gemist!
Babe In Totale Control of Herself
pi_31765542
Heeft iemand een werkende link naar de live uitzending? Ik heb deze gemist en de talpa site is weer eens verneukt.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')