abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_31742351
Gewoon bij Consumentenbond of het programma Rader aan kloppen. Want dit mag helemaal niet wat ze zeggen bepaal nu wie uit BB gaat blabla bel of sms blablabla. Gewoon oplichterij is het gelukkig heb ik nooit gestemt.
............................
pi_31742396
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:03 schreef sander89 het volgende:
Gewoon bij Consumentenbond of het programma Rader aan kloppen. Want dit mag helemaal niet wat ze zeggen bepaal nu wie uit BB gaat blabla bel of sms blablabla. Gewoon oplichterij is het gelukkig heb ik nooit gestemt.
1 keer in 1999 voor Bart.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:08:04 #53
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_31742485
ik was al na serie 1 afgehaakt en lach me echt rot dat iemand van jullie dit programma en de uitslagen nog serieus neemt!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_31742561
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Sommige mensen nemen BB veel te serieus.
Precies.
pi_31742572
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef evert het volgende:
ik was al na serie 1 afgehaakt en lach me echt rot dat iemand van jullie dit programma en de uitslagen nog serieus neemt!
Bekijk het positief, als dit het ergste is wat de mensen hier overkomt, vermoedens dat de uitslag op BB wordt gemanipuleerd, dan gaat het met de meeste mensen in het dagelijks leven bijzonder goed.
pi_31742633
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:10 schreef Arliator het volgende:

[..]

Bekijk het positief, als dit het ergste is wat de mensen hier overkomt, vermoedens dat de uitslag op BB wordt gemanipuleerd, dan gaat het met de meeste mensen in het dagelijks leven bijzonder goed.
Vermoedens? Als er nog 1 iemand is in Nederland die serieus belt en Hummie van de Heksekreek haar streken niet door heeft dan vind ik dat knap.

Volgens mij krijgen ze per week nog maar 3 SMS'jes of zo en nog gaan ze daar mee lopen manipuleren.

Ga maar na: Als de stand van EEN WEEK STEMMEN volgens hen nog in een kwartiertje keihard kan schommelen, dan moet er wel iets mis zijn.

En dat gebeurd niet 1 keer, nee dat gebeurd elke keer weer als er iemand vlieglessen moet krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door MiRRoRMaN op 28-10-2005 00:13:51 (Haumaux) ]
pi_31742749
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Vermoedens? Als er nog 1 iemand is in Nederland die serieus belt en Hummie van de Heksekreek haar streken niet door heeft dan vind ik dat knap.

Volgens mij krijgen ze per week nog maar 3 SMS'jes of zo en nog gaan ze daar mee lopen manipuleren.

Ga maar na: Als de stand van EEN WEEK STEMMEN volgens hen nog in een kwartiertje keihard kan schommelen, dan moet er wel iets mis zijn.

En dat gebeurd niet 1 keer, nee dat gebeurd elke keer weer als er iemand vlieglessen moet krijgen.
Volgens mij heeft 90% van de stemmers dit niet door, van de overgebleven 10% gaat het overgrote deel toch weer een volgende keer stemmen. Bijelkaar zal maar een heel klein gedeelte niet meer gaan stemmen. Zo gaat dat nu eenmaal, mensen willen geloven dat het deze keer wel eerlijk gaat
pi_31743961
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ga maar na: Als de stand van EEN WEEK STEMMEN volgens hen nog in een kwartiertje keihard kan schommelen, dan moet er wel iets mis zijn.

En dat gebeurd niet 1 keer, nee dat gebeurd elke keer weer als er iemand vlieglessen moet krijgen.
Mjah, stemmen doe je ook TIJDENS het programma, niet op een zondagochtend ofzo.
pi_31744636
Tja het gaat natuurlijk allang niet meer om wie er wel of niet uit moet, maar hoeveel sms gelden talpa in zo kort mogelijke tijd kan binnenhalen. Er moet toch iets zijn wat al die gekochte voetbalrechten inclusief jack spijkerman moet compenseren op de begroting
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:40:37 #60
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_31744846
Wat een gezeur.

Dat sms gebeuren is echt in geld uitgedrukt van geen waarde voor Talpa. Over een hele uitzending gezien (van de ene naar andere uitzetting) hebben we al eenveelvoud aan reclame.

Over dat concept. Ik snap niet waarom jullie op dat "afgezonderd" blijven hameren.

Het concept is dat BB dingen doet waarover mensen zeuren. Het concept van "geen bemoeienis van buitenaf" is al tijdens BB1 buitenboord geflikkerd met opdrachten en b-artiesten als Marco over de schutting takelen. Geen bemoeienis is namelijk saai.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:55:09 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31745087
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 01:40 schreef Furby het volgende:
Blaat
Pssst, je sig klopt al een tijdje niet meer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:56:14 #62
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_31745102
Het is ook niet bij te houden eigenlijk
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:56:22 #63
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_31745104
En weer media aandacht voor Talpa over niet correcte behandeling van haar medewerkers. De BB Bewoners zijn gewoon in dienst van Talpa voor de 100 dagen en weten zelf van tevoren ook al hoe het loopt.

Verwacht er iemand dat een dergelijk project zonder script en mediaplan verloopt? BB is geen filantropische instelling. Dan hat het wel bij de VPRO gedraaid.

Ik vind het dit jaar weer net leuk genoeg om af en toe te blijven kijken. Hummie doet het dus goed. Commercieel gezien.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_31745135
quote:
nee hoor , ik heb t nog niet een keer gezien,
De Puta Madre
pi_31746465
als die Rob een echte vent was geweest had ie gewoon gezegd ik ga eruit,het is duidelijk dat Nederland hem eruit wil hebben ,en na die laatste in mijn ogen oneerlijke stemming of hij mocht blijven wilde ook heel veel mensen hem weghebben dus als ik hem was zou ik de eer aan mezelf houden en eruit gaan.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 07:53:07 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31746507
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 07:39 schreef teckeltje het volgende:
als die Rob een echte vent was geweest had ie gewoon gezegd ik ga eruit,het is duidelijk dat Nederland hem eruit wil hebben ,en na die laatste in mijn ogen oneerlijke stemming of hij mocht blijven wilde ook heel veel mensen hem weghebben dus als ik hem was zou ik de eer aan mezelf houden en eruit gaan.
Op zich ben ik wel met je eens dat bij de eerste stemronde het publiek heeft laten zien Rob naar huis te willen laten gaan, MAAR, door de vrijwillige exit van Tanja regelde BB een 'vervanger' voor haar. Dan heb ik liever Rob dan een nieuwe die nu binnen komt kakken en aanspraak kan maken op de pot.
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2005 @ 07:53:34 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31746511
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 07:39 schreef teckeltje het volgende:
als die Rob een echte vent was geweest had ie gewoon gezegd ik ga eruit,het is duidelijk dat Nederland hem eruit wil hebben ,en na die laatste in mijn ogen oneerlijke stemming of hij mocht blijven wilde ook heel veel mensen hem weghebben dus als ik hem was zou ik de eer aan mezelf houden en eruit gaan.
Als ik Rob was bleef ik lekker zitten en nam ik over een dikke maand 4 ton mee naar huis.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:03:45 #68
242 Pinball
Electric Monk
pi_31746552
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 07:53 schreef Cynix ® het volgende:

Als ik Rob was bleef ik lekker zitten en nam ik over een dikke maand 4 ton mee naar huis.
Jij hebt het complete weekbudget opgemaakt aan Fanta denk ik

Rob zit volgende keer weer op de bank, nu de bewoners weten dat hij heeft verloren van Nathalie en Menno. Als die 2 een beetje nadenken nomineren ze hem met als reden: "als ik er dan naast zit mag ik tenminste blijven"

De overige bewoners zouden hem wel eens kunnen bewaren, omdat ze nu denken naast hem in de finale een goede kans te maken, maar het korte-termijndenken zal wel weer de overhand krijgen
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31748666
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 01:40 schreef Furby het volgende:
Dat sms gebeuren is echt in geld uitgedrukt van geen waarde voor Talpa. Over een hele uitzending gezien (van de ene naar andere uitzetting) hebben we al eenveelvoud aan reclame.
You're so wrong. Als je toch eens wist hoeveel omzet televisieprogramma's met sms maken, ik denk dat je direct van je stoel afvalt.
Viper 4 life
pi_31750346
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 07:39 schreef teckeltje het volgende:
als die Rob een echte vent was geweest had ie gewoon gezegd ik ga eruit,het is duidelijk dat Nederland hem eruit wil hebben ,en na die laatste in mijn ogen oneerlijke stemming of hij mocht blijven wilde ook heel veel mensen hem weghebben dus als ik hem was zou ik de eer aan mezelf houden en eruit gaan.
Ja maar Rob is een enorme lapzwans die met zijn streken en mensen proberen te intimideren denkt die hoofdprijs in de wacht te slepen.

Ach, Hummie zal wel weer een enveloppie tussen d'r spektieten voor hem klaar hebben. Misschien wordt ze wel nat van die pauper, weet jij veel. Ach heeft ze ook nog eens iets op d'r ouwe dag.
pi_31750556
Ik weet niet.. er zijn ca 500.000 kijkers/volgers
Aanname: Alleen die 500.000 zijn fanatiek genoeg om te stemmen.
Aanname: Per gezin gemiddeld 1 fanatieke volger en 1 meekijker en dus gemiddeld 1 potentiele SMS per gezin of huishouden.
Dat zijn maximaal 250.000 sms-en
Ik geloof niet dat iedere volger stemt (ik niet bijvoorbeeld) ik denk eerder aan 10% van de 250.000
Wat levert een SMS-stem netto op? 70 cent?
25000 x 0,7 = 17.500 euro.

Dit is dus mijn gok, iemand een idee wat de werkelijkheid is?
Wie dit leest is gek
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:16:24 #72
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31750772


er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:38:06 #73
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_31751354
Maar Scan, denk je dat de 1e stemronde wèl klopt? Want dat kun je dan ook ter discussie stellen: 44% Naahtallie (ongelofelijk toch?), 29% Menno en 27% Rob.

Ik vertrouwde de boel al nooit (behalve toen Daantje won van Kelly: 83% tegen 17%, of zo! ), maar ben het met je eens dat het dìt keer echt te ver is gegaan: eerst 48 om 52, en uiteindelijk 51 om 49. En dat tegen een zgn. eventuele 'nieuwe' kandidaat; oeioei wat was het spannend! Een nieuwe kandidaat terwijl we al over de helft zijn, komop zeg.

...Het zal wel niet dat er iedere stemronde een notaris aanwezig is; waarschl. alleen tijdens de finale - en dan moeten we nog maar afwachten of zo'n figuur wel kosher is.

Zullen we dàt eisen? Als FOK!-vakbond?! Elke stemronde een echte notaris!! O wacht dit moet in ander topic.
'Beam me up Scotty'
pi_31759582
Gisteren een paar uur voor de live uitzending zei ik dat al. Ik vond het al vreemd dat de vorige stemming niet bleek te kloppen met alle polls op diverse sites waar Rob de minst favoriete bleek te zijn. Toch moest Linda weg.
Daarom zei ik gisteren al dat BB rob er graag wil in houden volgens mij, en toen kwam die klote uitzending en bleek ik gelijk te hebben. helaas

Godver 2 keer mensen laten bellen .
'
Voor mij is BB BB niet meer.
geef mij maar de buitenlandse BB's. daar is het toch wel anders hoor.

Dit was de kans om er nieuw bloed in te stoppen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')