abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 21:34:09 #1
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_31737072
Beste Talpa, Big Hummy en niet te vergeten good-old Johnny Himself,

Ik, kijker van jullie show BB, ga soms over mijn nek van de door jullie gekozen bewoners. Wat voor criteria hanteren jullie daar? Bewoners die door jullie al ruim 6 weken op noodrantsoen zijn gezet, doen hun bek niet open. Wat staat er in dat geheimzinnige BB contract als je het huis ingaat?

Maak eens echt spannende TV. Neen, dat is echt niet hetzelfde als ergerjerot TV door asociale mensen erin te stoppen. Dat roept wel emoties op maar dat maakt het nog geen goed programma. Kies eens ervoor om interessante mensen erin te stoppen. Het lijkt wel of er in NL geen boeiende persoonlijkheden rondlopen die mij als kijker misschien nog eens aan het denken zet met al dan niet controversiele uitspraken. Een Pim in de dop ofzo. Who care. Maar alles beter dan dit stelletje lamzakken.

Waarvan hopelijk acte,
Uw nederige kijker,
S.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 21:35:09 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31737110
Wat is er mis met het gewone mededelingen aan Talpa topic?

Mededelingen aan Talpa deel 2
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31737190
" "
Oh, and that's a bad miss!
pi_31737539
San

Mededelingen aan Talpa deel 2
Dubbel, slotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')