ik heb het gezegd en ik zeg het nogmaalsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:14 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm not searching for a girl just to fuck her.
- why not?
Because its mean.
- No no no, mean is when I made Jess Mancine ride her bike home after I ass-fucked her!![]()
Was een goede ep, al vond ik die van vorige week wel beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Leuke aflevering weer, E gaat echt de business in nu. Ben benieuwd naar de reactie van Ari. Die was ook weer erg grappig.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:07 schreef -Mo- het volgende:
Zijn er ook afleveringen zónder negermuziek. Als ik dat wil horen ga ik wel The Shield kijken.
Edoch leuke serie. [afbeelding]
Ach ja entourage heeft altijd goede muziek en vaak ook nummers voordat ze al bekend een een hit zijn geworden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Muziek is erg goed idd, in september komt een soundtrack uit met 16 nummers ofzo, zijn toch al gauw 2 afleveringen
Ik heb mijn beltoon op mijn telefoon van die ep in las vegas, als drama net die kamer uit loopt en dat gevecht met seth aan gaat nummer van young jibbs hang your chain low fouter kan niet maar de beat is mooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:21 schreef brtausi het volgende:
muziek rockt in deze serie, heb al zeker een paar keer gekeken op de entourage site om een nummer te "halen".
doe het niet zo snel, als der geen nieuwe eps zijn zoek je naar nieuwe verslaaf ende dingen zoals crackquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben dit weekend een inhaalslag aan het doen. Donderdag was ik bij 2x03 en nu 3x14 aan het opzetten. Heerlijke doorkijkserie is het toch!
Wat vond je er leuk aan? Ik vond het een vd matigste afleveringen van dit seizoen. Maar smaken verschillen gelukkig ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Vond het de beste van de afgelopen weken
ik vond ook goede iep, mooi verhaal lijn met E. al vond vince het volgens mij niet echt super de E een nieuwe cliënt kreeg om te managenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Vond het de beste van de afgelopen weken
Weet het niet precies, vond vooral Turtle en die bitch wel grappig, en dat moment alleen met Drama en Vincequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Wat vond je er leuk aan? Ik vond het een vd matigste afleveringen van dit seizoen. Maar smaken verschillen gelukkig ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |