Is een hele leuke serie ik ben al bij seizoen 3 dat nu bezig is in Amerika en die is ook heel goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb net het eerste seizoen helemaal gezien en het werd steeds leuker. Vooral Piven steelt de show als Ari, ook Dillon is zowel leuk als sympathiek als has-been Johnny Drama.
Bij de gastrolletjes vond ik vooral Kilmer leuk als hippie-dopeleverancier en Gary Busey met z'n kunstexpo. Johansson en Alba komen even sympathiek zichzelf spelen, maar zijn verder weinig bijzonder.
Johny drama is ook geniaal. Die aflevering in Las Vegas was die echt super.quote:Op zondag 3 september 2006 11:35 schreef flyguy het volgende:
ja ook gevolgd.... volgens mij zelfs sinds de pilot uitkwamgeweldige serie en vooral arie is geniaal!
en natuurlijk zijn lieftallige assistent
Half maart.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef bob1234 het volgende:
Echt een super serie, in januari gaan ze gelukkig weer verder met het 3de seizoen.
Seizoen 3 vond ik geniaal tot nu toe, 1 en 2 had ik minder meequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef bob1234 het volgende:
Echt een super serie, in januari gaan ze gelukkig weer verder met het tweede deel van het 3de seizoen.
En Ari steelt echt de show
Wanna hug it out? Let's hug it out bitchquote:Op maandag 25 september 2006 15:29 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Seizoen 3 vond ik geniaal tot nu toe, 1 en 2 had ik minder mee![]()
"Geeett out!, Im serious get the fuck out!"quote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Lexiun het volgende:
[..]
Wanna hug it out? Let's hug it out bitch![]()
Ik denk dat de meerderheid van de kijkers ari goed vind, vraag me af hoe spoiler seizoen 3quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:53 schreef longbaard het volgende:
Zeer vermakende serie, HBO + goeie cast + veel mooie vrouwen + veel humor +veel bekende gastrollen en mooie locaties = geweldig concept.
Johnny Drama en Ari Gold bij verre mijn favoriete karakters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en drama is een van de characters waarom ik ben blijven kijken."Veni, vidi, vici."
Cool weet je ook welk tijdstip dan? zeer goede beslissing van bnn om dit uit te zenden kijk normaal nooit naar bnn maar zal nu wel doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef longbaard het volgende:
BNN zal vanaf nu elke zaterdag deze serie ook uitzenden.
Had het niet verwacht op NL televisie, serie was al enkele seizoenen uit in de US, maar good call van BNN, absoluut een topper in huis. Ook zeker voor herhaling vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |