Ik vermoed ook een beetje manipulatie bij BBquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:52 schreef drakenbaby het volgende:
[..]
Heeft niks met geluk te maken het is allemaal doorgestoken kaart.
die griet die naast mamaduck zat was wel erg lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
De moeder van Natte Lie, mamaduck
[afbeelding]
Elke week denk ik dat de live niet erger en slechter kan... tot er weer een nieuwe uitzending komt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:50 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vond het een aflevering van niks hoor, bah
klopt iedereen heeft vol lul gebeld en smstquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit kon je al aanvoelen alsof ze iemand exit laten om 10 over half 10.
gewoon niet meer naar de tv kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Elke week denk ik dat de live niet erger en slechter kan... tot er weer een nieuwe uitzending komt.
Vanavond was opnieuw een absoluut dieptepunt.
Ik ben nu zo ver dat de kijkcijfers van mij gigantisch mogen instorten zodat ze de rest van het programma moeten cancellen.
Zelfs daar zijn ze te dom voorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Zullen de bewoners zelf nou niet hebben dat dit enorm oneerlijk is?
wacht maar tot Rob naar bed is en Chantal op dreef komtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Tot volgende week zal blijken dat het dieptepunt van vanavond, net als alle voorafgaande, niet zo absoluut is als we wel gedacht hadden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond was opnieuw een absoluut dieptepunt.
Menno wel maar die durft niks meer te zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik verwacht daar wel heel veel van ja. Chantal zal er zeker over gaan beginnen. In ieder geval dat Rob dus door velen gehaat wordt, want anders scoor je niet maar 51%.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wacht maar tot Rob naar bed is en Chantal op dreef komt
Precies! Wat was dan de reden dat Nederland deze week heeft gesms't.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:00 schreef style het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob had gewoon dat huis uit gemoeten, dat had stemmend Nederland al bepaald.
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk knaagt dat aan hemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Het moet natuurlijk wel enorm aan hem knagen dat hij de laatste plaats had en dat maar 51% wil dat hij blijft.
Dat maakt het gedenkwaardige drama van deze BB avond nog een heel klein beetje drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |