* Stereotomy schuift Scanman een portie Lieske toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
DIT MOETEN WE NIET PIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk eens een goeie reden om dat overtellig sms-tegoed op te makenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Sanne het volgende:
Wie gaat er stemmen?
Staat jouw tv in de kelder ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeeeh, de tussenstand is nooit de einduitslag.
Ik moet me beheersen....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Sanne het volgende:
Wie gaat er stemmen?
Ze durven geen tussenstanden meer te gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeeeh, de tussenstand is nooit de einduitslag.
heb zelfs al gestemd, tegen beter weten in. Die klojo moet gewoon eruitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
ik geloof dat ik NU wel ga stemmen
Wat ben je toch Naief. Al;sof de bellers er toe doen.Rob blijft gewoon. Valty me van je tegen Scanman.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:40 schreef scanman01 het volgende:
Met geen mogelijkheid gaan ze nu meer JA's krijgen dan Nee's
Dus Rob alsnog exiy vanavond
Hoe veel kost het ja!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoeveel kost dat stemmen? Ik ga het zowaar overwegen... Rob's hoofd als hij hoort dat hij er op déze manier dubbel is uitgestemd!
VAn jou mag Rob blijven????quote:
ik heb ook al gestemd iddquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
heb zelfs al gestemd, tegen beter weten in. Die klojo moet gewoon eruit![]()
Wat een klote zooi normaal stem ik niet maar nu heb ik toch wel de neiging om Rob op te laten rotten!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Sanne het volgende:
Wie gaat er stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |