dat vind ik een te groot risico hoor... eruit... al die benen onder je arm en hinkelen maarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zullen we eens gek doen en een keertje níet SMS-en?
Ja he.. wat hebben ze dat slecht aangepakt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:50 schreef Arcee het volgende:
't Gaat alleen dus nog om Rob ja of nee. Al met al de minst spannende live-uitzending tot nu toe.
please laat dat gebeurenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijk als ze tegen Rob zeggen: Rob, het publiek heeft moeten bepalen of je mocht blijven en met overweldigende meerderheid is besloten dat je moet gaan"![]()
ze is de enige met echte tieten geen krenten op met opvullingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:50 schreef Dr_Greene het volgende:
Blijkt wel een populair gespreksonderwerp hè...
...de tieten van Lieske
Ok, geheel tegen mijn principes in ge-smst dat R*b weg moetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:47 schreef versabommie het volgende:
ik sms en bel nooit maar er zijn hier al 10 stemmen de deur uit!
komop mensen , sms NEE naar 1010 of bel 0909 0302
ROB MAG ZIJN STRAF NIET ONTLOPEN!
ennuh wat is er nou leuker om te zien dan die verbeten kop van robv als die doorkrijgt dat hij van Menno heeft verloren!
Dido is toch zo'nquote:
zeg maar een aanfluitingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja he.. wat hebben ze dat slecht aangepakt..![]()
Ik op de 6e...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:52 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik zie trouwens allemaal rare dingen op de 5e stream...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik word bedankt voor de Nee-stem op RobTalpa wil hem dus ook kwijt
Precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:52 schreef Odie het volgende:
Ik vind het jammer dat Tanja weg is. Een van de weinige mensen die bij zichzelf blijft en zich niet op laat kloten door de rest. En om het een poppenkast te noemen, geweldig! Ik irriteer me al aan de meeste lui daar na 20 minuten aflevering (en volgen streamverslagen), laat staan als je er de hele dag tussen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |