En bedankt. Dat scheelt me weer een postquote:
voor 300-500 euro heb je leuke japanse strat van 1989, in uitstekende conditie. Ruilen tegen een Epi SG deluxe? (oa. met flame maple top!)quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:01 schreef MuseMuse het volgende:
weet iemand wat ik voor een Fender Strat JAPAN 1989 kan krijgen in uitstekende conditie ?
En wat zijn leuke gitaartjes tussen de 300-500 euro 2ehands ?
Jezus man dat gitaargeluid is echt brak! Voor de rest is het wel lekker experimenteel hehequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hier kunnen jullie mij in actie horen:
http://ton87.tomaatnet.nl(...)20Nummer%20E%E9n.mp3
Ik ben beniewd. Hij ziet er alleen al zo gaaf uit dat ik 'm zou kopen als ik er het geld voor had.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Jorikjet het volgende:
joepie me graphic fuzz is binnenheb alleen nog geen tijd om het uit te proberen (school en werk)
Opnametje?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:21 schreef Jorikjet het volgende:
hij klinkt erg cool, alleen moet ik nog even op zoek naar de goede instelling op de equilizer
en BBM, dan heb je denk ik wel ongeveer het zelfde ja
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef DeLieveSadist het volgende:
Ik krijg. Gratis. Een Amerikaanse Fender Telecaster in uitstekende conditie![]()
Ons pap kent gewoon iets téveel mensen met een overschot aan gitaren..
Wat een ellende!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef DeLieveSadist het volgende:
Ik krijg. Gratis. Een Amerikaanse Fender Telecaster in uitstekende conditie![]()
Tof hoor. Verpatsen en van de opbrengst een echte gitaar kopenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef DeLieveSadist het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |