Helemaal als het zo kut word dat sommige mensen het wat vinden, dus iedereen kan het, je moet gewoon flink zuigen in dat soort shitquote:
Als Tiesto ergens groot is is het wel in de UK, maar dat hadden jouw vrienden misschien gemist?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:33 schreef Netflier het volgende:
Ik heb vrienden in Engeland
Oh net zoals op de dam met koninginnedag, dat hij naar het publiek loopt en er, terwijl er niemand achter de tafels staat, twee platen gemixt worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef mic_forever het volgende:
pff hij draait tenminste LIVE
en mixt live
niet van die voorgemaakte shit
tiesto
Nee, de engelsen maken alleen maar fantastische muziek.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:33 schreef Netflier het volgende:
Tiësto past qua niveau uitstekend bij de andere bekende Nederlandse artiesten, zoals Lange Frans, Baas B, Jan Smit, Marco Borsato en god weet ik wat voor debiele kloothommels er nog meer zijn. Ik heb vrienden in Engeland en ik schaam me verrot als ik daar moet gaan uitleggen wat voor soort muziek wij hier hebben.
Je luistert naar de verkeerde dingen en je vrienden ook.quote:Muzikanten die écht interessante muziek maken en inhoud hebben worden schaars in Nederland (evenals mensen die behoefte hebben ernaar te luisteren).
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef 123RiK het volgende:
[..]
anders vertel je over spinvis, alquin en boudewijn de groot ofzo
pauper![]()
Hardstylequote:Op zondag 9 juli 2006 13:51 schreef SeLLeM het volgende:
Trance suckt, trance is voor sissy's, trance is gay enz enz.![]()
Hardstyle ownt![]()
Ik als niet-trance-kenner en niet-dicsjockey zeg: bestaat er niet zoiets als een timer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh net zoals op de dam met koninginnedag, dat hij naar het publiek loopt en er, terwijl er niemand achter de tafels staat, twee platen gemixt worden?
Ik luister totaal niet naar trance etc. Maar! Tiësto vind ik toch altijd lachen, ben ook naar 'concert' van hem geweest in Gelredome.. Magistraal sfeertje en goeie muziek als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:42 schreef BdR het volgende:
http://nlpop.blog.nl/hit_(...)tisto_-_hes_a_pirate
ach, niet slecht maar ook niet goed.. klinkt precies als al z'n andere nummers, eenheidsworst dus..
idd, maar dan vooral omdat het hypercommerciële pulp is. Wat heeft een trance-nummer in hemelsnaam te maken met zo'n mega Hollywood productie..quote:
'Out of the Blue' was van SystemF, Ferry corsten dus. verder heb ik nooit van 'cry' gehoord, en 'Flight 673' bestaat niet, het nummer heet 'Flight 643'.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:33 schreef BdR het volgende:
Vroegâh maakte hij wat leuke nummers zoals "Out of the blue" en vooral "Cry" (had Tiesto ook hand in dacht ik) zijn erg goed..
Maar toen nummers als "Flight 673" uitkwamen en iedereen het nog steeds fantastisch vond..WTF!? dat was een heel nummer lang 1 en hetzelfde akkoord.. tuut, tuuttuut, tuuttuut etc.
Sinds toen lijkt het wel alsof alles wat hij uitbrengt bij voorbaat al geweldig is.. Tiësto-fanboys
zie ook..
Bong-ra vind ik saai. Maar Snares is fucking vet meng.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:48 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
BONG-RA!
BONG-RA!
BONG-RA!![]()
![]()
Venetian snares, Baseck![]()
SHIT-MAT!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:48 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
BONG-RA!
BONG-RA!
BONG-RA!![]()
![]()
Venetian snares, Baseck![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |