Ze hadden het niet/het was te duur/lomp personeel/ze gaven de verkeerde mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
---------------censuur----------------------winkel![]()
agossie, je hebt dit weekend helemaal geen weekend? *troost*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
2 dagen valt mee
Hoe lang moet je nog tot je weekend hebt?quote:
Ik heb maandag 1 dagje vrij, om er vervolgens weer 4 te werken. Maar werken is leuk hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog tot je weekend hebt?
Mediamarkt? Ik heb me er nog niet binnen durven wagen ivm de druktequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
yep, zaterdag in Eindhovenkijken. Daar waren ze ook ergens in de aanbieding
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef _Cara_ het volgende:
Frezer en Kimmie krijgen een aai over de bol omdat ze nog 2 dagen moeten werken..![]()
Ja, werken is echt superleuk hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:49 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb maandag 1 dagje vrij, om er vervolgens weer 4 te werken. Maar werken is leuk hoor![]()
![]()
Is die er dan ondertussen al? En zo ja waar? Was dus ook niet waar ik hem in de aanbieding gezien heb.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mediamarkt? Ik heb me er nog niet binnen durven wagen ivm de drukte.
Ah oke. Die zit tussen Piazza en parkeer garage aan de Mathildelaan, ze zijn sinds vorige week donderdag open.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die er dan ondertussen al? En zo ja waar? Was dus ook niet waar ik hem in de aanbieding gezien heb.
Ik ga even in de Dommelsstraat kijken (morgen bellen of ze hem nog hebben wel). En wist nog niet dat ie open was (wel dat er een MM kwam maar neit waar).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah oke. Die zit tussen Piazza en parkeer garage aan de Mathildelaan, ze zijn sinds vorige week donderdag open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |