Ik wilde het niet te moeilijk maken met iets obscuurs, en ook niet te makkelijk. Dan maar een wat uitgebreidere vraag. En die knul is Tom Welling uit Smallville.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:25 schreef sbientje het volgende:
das een 3dubbele combi vraag.. en wie is die knul uit jouw avater? of ben je het zelf?![]()
Je bent een beetje in de war, maar wel op de goede weg.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik zou zeggen Charlotte met Jim en Dewi met Jamai (maar ik weet niet of die uit de 3e workshop zijn). Dewi zong Christina Aguilera met How come you don't call me (ofzoiets) en wat Charlotte zong.. geen idee
Tialda had bij Idols 2 nog steeds een relatie met die gozer, dus echt kortstondig zou ik dat niet noemen. Dewi klopt, maar ik zou toch nog even naar het antwoord van Tania kijken.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef BVO het volgende:
Dewi met Jamai, ze zong How Come You Don't Call Me en Tialda had er ook eentje, zong ook iets van Alicia Keys toch?
Noem anders de andere zeven ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:41 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, het kan ook Jamai geweest zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |