Ja zo sterkt dat devvers nu al klagen dat de ps3 te duur/moeilijk is om voor te devven. Uiteraard vind ook niemand het erg om 500+ dollar voor een console te betalen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het eerder niet door en heb je last van nintenderitis.
Playstation is gewoon een ijzersterk merk met ijzersterke franchises en gigantische third-party support en dat verandert echt niet zomaar binnen 1 generatie. De Xbox zal wel iets winnen omdat ze een first mover advantage hebben en vooral in Amerika denk ik dat ze aardig wat marktaandeel zullen krijgen.
Wat blijft er over? Nintendo met een grappige nieuwe controller. Mijns inziens niet genoeg om opeens sterk te gaan winnen. Zeker niet omdat de revo waarschijnlijk als laatste uit gaat komen van de next-gen consoles.
Tegen de tijd dat de Revolution uit is is de Xbox 360 alweer toe aan een price-drop.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja zo sterkt dat devvers nu al klagen dat de ps3 te duur/moeilijk is om voor te devven. Uiteraard vind ook niemand het erg om 500+ dollar voor een console te betalen.
Nintendo gaat de paystation3 en xbucks360 gewoon 0wnen![]()
Dat is goed mogelijk. Het gaat erom dat de Revolution $100 wordt net als de Gamecube, wat niet gaat gebeuren bij de X360.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de Revolution uit is is de Xbox 360 alweer toe aan een price-drop.
Wordt de Revolution $100,-?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. Het gaat erom dat de Revolution $100 wordt net als de Gamecube, wat niet gaat gebeuren bij de X360.
Bij de launch van de PS2 had ook niemand er moeite mee om 1200 gulden te betalen... en bovendien zijn de prijzen nog helemaal niet bekend, dus waar heb je het over?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja zo sterkt dat devvers nu al klagen dat de ps3 te duur/moeilijk is om voor te devven. Uiteraard vind ook niemand het erg om 500+ dollar voor een console te betalen.
Nintendo gaat de paystation3 en xbucks360 gewoon 0wnen![]()
Xbox en PS2 zijn nu ook 150 dacht ik. Zoveel maakt dat nou ook weer niet uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. Het gaat erom dat de Revolution $100 wordt net als de Gamecube, wat niet gaat gebeuren bij de X360.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu is de het prijsverschil tussen Gamecube en de rest niet zo groot, aan het einde van current-gen, dus ik vraag me af of Nintendo nog lager zal gaan aan het einde van next-gen. Lijkt me wel mogelijk aangezien ze nog steeds winst maken op $99 per Gamecube.
Uhm je bedoelt de die hards. De gewone man gaat echt geen 500euro voor een console betalen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij de launch van de PS2 had ook niemand er moeite mee om 1200 gulden te betalen... en bovendien zijn de prijzen nog helemaal niet bekend, dus waar heb je het over?!
Inderdaad, 500 euro, wat maakt 't uit...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Als het zoontje van 8 zegt dat hij echt liever een PS2 heeft dan kopen enorm veel ouders gewoon een PS2 en dan maakt de prijs niet eens zo heel veel uit...
Ik denk het niet...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Als het zoontje van 8 zegt dat hij echt liever een PS2 heeft dan kopen enorm veel ouders gewoon een PS2 en dan maakt de prijs niet eens zo heel veel uit...
De ps2/two zit al jaren in de verzadigings fase om dat ding uberhaupt in leven te houden moet er om de zoveel tijd gewoon iets gedaan worden wat hem weer nieuwer maakt. Eerst de uiterlijke verslangkingskuur, een prijsverlaging dit is gewoon de laatste restjes eruit persen en bij elke nieuwe aktie duurt het zeer kort voor er weer iets gedaan moet worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een onzin zeg. Prijs maakt wel degelijk uit. Kijk straks maar eens wat een grote impact de prijsdrop van de PStwo van $150 naar $99 zal hebben.
Ja maar verwacht je echt nog een degelijke boost na welke maatregel dan ook? Ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:.
De verkopen van de PS2 zijn anders toch nog steeds ijzersterk hoor.
Je hebt alleen argumenten om deze voorspelling te rechtvaardigen of de mijne te weerleggenquote:
Je kan voortaan ook uit dit topic blijven als je dit offtopic vindt gaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je hebt alleen argumenten om deze voorspelling te rechtvaardigen of de mijne te weerleggen![]()
Maar goed we zijn nu wel weer genoeg off topic gegaan (door jou)![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |