Die is volgens mij druk met van alles behalve zinloze dingen zoals dit en ROSEquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef DeHovenier het volgende:
omg
Nu Gabez nog en het clubje is compleet
Als je ze gewoon op je planeet hebt wel ja.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:35 schreef DaFan het volgende:
Als je een grote vloot hebt, telt die dan ook deels mee voor je verdediging?
Natuurlijk, alles telt mee voor je verdediging, zolang ze maar op je planeet staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:35 schreef DaFan het volgende:
Als je een grote vloot hebt, telt die dan ook deels mee voor je verdediging?
Greetingsquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef DaFan het volgende:
K danku.
Dit hierboven was in uni 3 trouwens, daar heb ik nu al alle mijnen op niveau 8 en nog niks onderzocht
Kheb net mn aanvraag naar FoK gestuurd omdat ik nu al 2x aangevallen was in 4 uur en zo'n alliantienaam voor je naam houdt ze wel ff tegenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Flowce het volgende:
[..]
Greetings
Zit jij in een alliantie oid? Zo ja, mag ik erbij?
pretty please, with sugar on top![]()
als je nou probs hebt in uni 2 dan helpen ik, arutha en weizz je wel hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kheb net mn aanvraag naar FoK gestuurd omdat ik nu al 2x aangevallen was in 4 uur en zo'n alliantienaam voor je naam houdt ze wel ff tegen
Hoop dat DarkFly m kan approven
Niks aan het handjequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
als je nou probs hebt in uni 2 dan helpen ik, arutha en weizz je wel hoor
niet teveel defence nemen he, vooral mijnen bouwen en heel veel raidenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Niks aan het handje
En ik heb al 8 kleine lasers... *trots is![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef DaFan het volgende:
Ja baas.
Deze tip onderstreep ik graag even.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
niet teveel defence nemen he, vooral mijnen bouwen en heel veel raiden
Welkom bij de FoK!-alliantie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Flowce het volgende:
[..]
Greetings
Zit jij in een alliantie oid? Zo ja, mag ik erbij?
pretty please, with sugar on top![]()
Als je Brutii heet in Ogame, ben jij ook toegelaten. En anders heb ik geen aanvraag van je ontvangenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kheb net mn aanvraag naar FoK gestuurd omdat ik nu al 2x aangevallen was in 4 uur en zo'n alliantienaam voor je naam houdt ze wel ff tegen
Hoop dat DarkFly m kan approven
Heb je toegelaten!quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:02 schreef Flowce het volgende:
[..]
Mijjn uitnodiging is ook verstuurd. onder de naam van Leonidas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |