jaja ik had volledige intelquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Had je rekening gehouden met wapen, schild en pantsertechniek?
Ja, zeker weten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:08 schreef Gabez het volgende:
zou het kunnen dat als ik dit ga spelen ik er verslaafd aan word ?
Die is volgens mij druk met van alles behalve zinloze dingen zoals dit en ROSEquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef DeHovenier het volgende:
omg
Nu Gabez nog en het clubje is compleet
Als je ze gewoon op je planeet hebt wel ja.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:35 schreef DaFan het volgende:
Als je een grote vloot hebt, telt die dan ook deels mee voor je verdediging?
Natuurlijk, alles telt mee voor je verdediging, zolang ze maar op je planeet staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:35 schreef DaFan het volgende:
Als je een grote vloot hebt, telt die dan ook deels mee voor je verdediging?
Greetingsquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef DaFan het volgende:
K danku.
Dit hierboven was in uni 3 trouwens, daar heb ik nu al alle mijnen op niveau 8 en nog niks onderzocht
Kheb net mn aanvraag naar FoK gestuurd omdat ik nu al 2x aangevallen was in 4 uur en zo'n alliantienaam voor je naam houdt ze wel ff tegenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Flowce het volgende:
[..]
Greetings
Zit jij in een alliantie oid? Zo ja, mag ik erbij?
pretty please, with sugar on top![]()
als je nou probs hebt in uni 2 dan helpen ik, arutha en weizz je wel hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kheb net mn aanvraag naar FoK gestuurd omdat ik nu al 2x aangevallen was in 4 uur en zo'n alliantienaam voor je naam houdt ze wel ff tegen
Hoop dat DarkFly m kan approven
Niks aan het handjequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
als je nou probs hebt in uni 2 dan helpen ik, arutha en weizz je wel hoor
niet teveel defence nemen he, vooral mijnen bouwen en heel veel raidenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Niks aan het handje
En ik heb al 8 kleine lasers... *trots is![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef DaFan het volgende:
Ja baas.
Deze tip onderstreep ik graag even.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
niet teveel defence nemen he, vooral mijnen bouwen en heel veel raiden
Welkom bij de FoK!-alliantie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Flowce het volgende:
[..]
Greetings
Zit jij in een alliantie oid? Zo ja, mag ik erbij?
pretty please, with sugar on top![]()
Als je Brutii heet in Ogame, ben jij ook toegelaten. En anders heb ik geen aanvraag van je ontvangenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kheb net mn aanvraag naar FoK gestuurd omdat ik nu al 2x aangevallen was in 4 uur en zo'n alliantienaam voor je naam houdt ze wel ff tegen
Hoop dat DarkFly m kan approven
Heb je toegelaten!quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:02 schreef Flowce het volgende:
[..]
Mijjn uitnodiging is ook verstuurd. onder de naam van Leonidas
Bruut! Thnx dudequote:Op dinsdag 1 november 2005 01:15 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Heb je toegelaten!
@DaFan & Flowce: jullie hebben nu ook toegang tot het andere FoK-forum!
Je moet fok opzoeken en jezelf aanmelden dan kan bv dark fly je toelatenquote:Op dinsdag 1 november 2005 06:41 schreef Gabez het volgende:
zo doe mij ook maar zo'n invite dan ofzo vanmiddag schop ik wel ff iemand
Ja, ik voel me helemaal thuis. Ik mis alleen wel een cloaking skill, die zou wel handig zijn in dit spelquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:15 schreef DaFan het volgende:
Tnx DarkFly.
Die gast die me aanviel heeft zich alweer teruggetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |