Altijd alles opmaken is de beste defense die je maar kan hebben!!!! Daar kunnen geen gausskannonnen tegen op
![]()
Alleen als je later een vloot hebt is het ook verstandig om die niet op je planeet te laten liggen, want dan komen ze em slopen en de opbrengsten met recyclers halen.
Voorbeeld:
quote:
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 538000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 60000 Metaal en 55200 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 1 %
Je 7 schoonmakers hebben een totale opslagcapaciteit van 140000. In het bestemmingsveld zweven 60000 metaal en 55500 kristal in de ruimte. Je hebt 60000 metaal en 55500 kristal opgehaald.
Van de schade was zon 400.000 van zijn vloot (30% van beschadigde vloot wordt schroot, dus 60k+55.5k / 0.3= bijna 400k) wordt dus schroot, die pik ik op en hij is de lul. Die vloot verliest ie voor 100% terwijl je defense voor 30% zou verliezen
![]()
Btw, nog een tip voor de nieuwe spelers. Mijn schoonmakers pikken 300 kristal meer op dan dat er terechtgekomen is door het gevecht.
Dat komt omdat als je je recyclers wil sturen naar het schroot, er ook daadwerkelijk schroot moet liggen of gelegen hebben anders zegt het spel dat je naar een 'onbewoonde planeet' wilt. Dat is heel makkelijk op te lossen; laat een spy aanvallen, die wordt vernietigt, 30% van dat ding word schroot, dat is de 300 kristal, jij stuurt je recyclers en je vloot en dan kan alles nog voor je vijand smorgens opstaat.
Mij recyclers deden er namelijk 6 uur over, de gevechtschepen 2.5 uur, dus zonder de spy zou het nu nog een uur geduurd hebben voor de recyclers aankwamen. Dan is je vijand dus al wakker en vrolijk een recycler aan het maken en ieder kwartier (heen en terug van je planeet naar je schroot duurt 15 min.) 20k aan schroot aan het ophalen en dan verdien ik dus niets meer....
Als je ze naait, doe het dan goed
[ Bericht 30% gewijzigd door Weizz op 05-11-2005 10:00:33 ]