quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat je haar morgen bij de drie gezusters kunt bewonderen
*naar hartstreek grijpt, wankelt, neerploft in stoel*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat je gelijk hebtIk zou het echt niet trekken als tanja en rob toch allebei blijven....
* naar whiskey grijpt
van mij mag ze het startgeld krijgen.. en het mag nog verdubbelt worden ook... als ze maar gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Tanja gaat heus wel weg, maar mijn grote vraag is: met startgeld of niet??
Normaal als je vrijwillig opstapt ben je het startgeld kwijt! (als stok achter de deur dat je blijft tot je wordt weggestemd)
Ik wil dat ook zo graag, ik wil die kop van hem wel eens zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar ik begreep hier ergens dat op de meeste polls menno hoger staat dan zijn mede genomineerden...IK WIL DAT ROB VERTREKT VANAVOND!!!!
ik ga meteen de vlag weer uithangen, ik blijf poditief denken
ik las op de talpasite dat ze wel daggeld krijgt, over het startgeld stond niets bij...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Tanja gaat heus wel weg, maar mijn grote vraag is: met startgeld of niet??
Normaal als je vrijwillig opstapt ben je het startgeld kwijt! (als stok achter de deur dat je blijft tot je wordt weggestemd)
Rob gaat gewoon vanavondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar ik begreep hier ergens dat op de meeste polls menno hoger staat dan zijn mede genomineerden...IK WIL DAT ROB VERTREKT VANAVOND!!!!
ik ga meteen de vlag weer uithangen, ik blijf poditief denken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
Volgens mij is het loeiend druk op de lijn van Menno, je krijgt m zelf niet eens meer te horen... dat is vreemd.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat Rob onderaan staat in de eerste polls en dan gaan de Robfans massaal op Rob stemmen en vliegt Menno eruitZo gaat het al de hele tijd.
Laten we hopen dat de lijn is afgesloten en de stemmen niet meer meetellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
Volgens mij is het loeiend druk op de lijn van Menno, je krijgt m zelf niet eens meer te horen... dat is vreemd.
op de streams bedoel je?? nee kijk helaas bijna nooit streamsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:39 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil dat ook zo graag, ik wil die kop van hem wel eens zien.
Heb je gisteren rond een uur of 10 zijn antiMenno en wat is Robleukshow nog gezien. Ze hingen aan zijn lippen. Gatver, kon het niet meer aanhoren na tien minuten en heb m uitgezet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
op de streams bedoel je?? nee kijk helaas bijna nooit streams
alhoewel helaas, als ik jou zo hoor heb ik weinig gemist... ik kan rob meestal niet aanhoren, tenenkrommend, haar-in-nek-omhoog-gaat-staan, smerige, huichelachtige intrigant
Dit is mijn geestelijke voorbereiding. De vorige keer was ik er zo van overtuigd dat Rob moest vertrekken....dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik hoop nu gewoon dat hij weg gaat, maar ik vrees van niet. Hij en Menno...het kan alletwee, maar ik vrees dat Rob meer aanhang heeft ten koste van Menno. (Nathalie en Tanja stonden zo hoog dat ik me geen zorgen maak om Nathalie)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef teamlead het volgende:
Isabeau... wat heb je tegen ons? Waarom wil je ons zo graag pesten?
![]()
Isabeau, ik vind niet dat je je erg collegaiaal opstelt naar je medefokkers toe, doe eens mee met positief denken??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat Rob onderaan staat in de eerste polls en dan gaan de Robfans massaal op Rob stemmen en vliegt Menno eruitZo gaat het al de hele tijd.
Isabeau...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Isabeau... wat heb je tegen ons? Waarom wil je ons zo graag pesten?
![]()
Er glinstert wel iets tussen d'r tandenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Heeft Tanja een tongpiercing?
Of loop ik nou helemaal hopeloos achter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |