Kom je uit de buurt van Leeuwarden zelf?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef dockus het volgende:
ïk heb er ook een liggen
ik citeer "Bent u het met de beschikking niet eens, dan kunt u hierten schrifelijk beroep instellen bij:
de officier van justitie, Postbus 21035 8900 JA Leeuwarden."
Dat is inderdaad het doorslagje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:41 schreef Koewam het volgende:
Geen licht -> geel papiertje.
Even fotootje van de achterkant:
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/264/dsc000720lb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dan krijg je polisie aan de lijnquote:
0900-8844quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dan krijg je polisie aan de lijn![]()
en die kunnen je vast wel vertellen waar je je bezwaarschrift heen kunt sturen
jah, duhhhh.quote:
Ik mag ¤70,-- dokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:05 schreef SlaadjeBla het volgende:
Is een aankondiging een waarschuwing dat er een flinke aan zit te komen en je beter alvast kunt gaan sparen?
Ik heb 17 dagen geleden bekeuring van ¤55,-- gehad omdat ik het touwtje van m'n helm niet goed vast had (ik reed nota bene nog geen 20 of zoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
70 euro voor wat voor verkeersovertreding?
Uhmm... Een hoop emotionele argumentenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef MouseOver het volgende:
Wat wil je dan als bezwaar aanvoeren
Oh, wilde je zelf niet stoppen? Weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Uhmm... Een hoop emotionele argumentenMaar ook dat de agent zelf een regel overtrad om mij te kunnen bekeuren.
Die man van het fietslicht hield me met z'n hand tegen btw.
Ik ga maar voor 2 en 3. De lantaarns gingen 5 minuten daarna uit. En 3 omdat ik m'n les heb geleerd en met een loon van iets meer dan 3 Euro per uur mag ik een wel een paar dagen werken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:33 schreef eppo2 het volgende:
Uit het topic begrijp ik dat je nog geen accpetgiro in huis hebt. Daar moet je op wachten en dan kun je bezwaar maken bij de officier van justitie in je regio. Dat is dus niet in Leeuwarden!
Achter op de acceptgiro staan redenen waarop je bezwaar kunt maken:
1) Jij hebt de overtreding niet begaan, maar iemand anders. Jij moet dan bewijzen dat je het niet was;
2) Het geconstateerde heeft wel plaatsgevonden maar is volgens jou niet strafbaar;
3) Je vind de opgelegde straf te hoog. Bijvoorbeeld vanwege verzachtende omstandigheden.
Veel succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |