abonnement Unibet Coolblue
pi_33024800
1) De nominaties van afgelopen keer kloppen volgens mij zoals ze enkele posts hoger staan.
2) Voor zover ik begreep niet
3) In volgorde van eindigen zetten ofzo? Dus zeggen wie vierde, derde, tweede wordt en wie wint?

Nog iets: ik kan het nu niet zien, maar ik zag laatst dat er bij de afgelopen nominatieronde (dus de ronde waarna Dido eruit ging) stond dat Lieske Dido had genomineerd en Ingrid Nathalie(als je op terugzien klikte), maar dat was andersom. ik weet niet of dat hoorde bij de nog niet kloppende dingen of dat het een echt foutje was?
pi_33024933
quote:
Nog iets: ik kan het nu niet zien, maar ik zag laatst dat er bij de afgelopen nominatieronde (dus de ronde waarna Dido eruit ging) stond dat Lieske Dido had genomineerd en Ingrid Nathalie(als je op terugzien klikte), maar dat was andersom. ik weet niet of dat hoorde bij de nog niet kloppende dingen of dat het een echt foutje was?
Ah, ik kan het wel zien door in de scorelijst op een van de namen te klikken en het staat nog andersom. Dus, in die ronde was het Ingrid-> Dido
en Lieske -> Nathalie
pi_33026198
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Kolomo het volgende:
Ah, ik kan het wel zien door in de scorelijst op een van de namen te klikken en het staat nog andersom. Dus, in die ronde was het Ingrid-> Dido
en Lieske -> Nathalie
Dank je, dat was inderdaad nog een onzekerheid. Het is erg lastig dat ze niet meer online zetten wie op wie gestemd heeft. Ik volg de internetuitzending namelijk niet.

Ik heb het aangepast en ben nu de nieuwe scores aan het doorrekenen. Het andere lijstje heb ik ook overgenomen. Mochten daar nog fouten in zitten dan hoor ik het graag.

Ik moet nu nog een paar databasefouten verhelpen die er in deze en vorige ronde ingeslopen zijn.

Er zijn ook nog wat andere vragen die ik per mail heb ontvangen. Die ga ik ook zo snel mogelijk nakijken...

Tenslotte ga ik nog nazoeken of ronde 7 meegeteld gaat worden. Het was namelijk voor veel mensen erg kort dag om hun keuzes in te voeren. Ook dat laat ik nog weten.
pi_33026256
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:56 schreef eborn het volgende:
Ik heb het aangepast en ben nu de nieuwe scores aan het doorrekenen. Het andere lijstje heb ik ook overgenomen. Mochten daar nog fouten in zitten dan hoor ik het graag.
Ik ga nog even voor je op zoek of het inderdaad klopt. Ingrid en Lieske kloppen zeker. de rest zal ik nog even checken.
pi_33026380
Alles klopt!
pi_33027148
Ik sta weer eerste .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_33027589
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:02 schreef Kolomo het volgende:
Alles klopt!
Bedankt voor het controleren. Waar heb je deze info nu vandaan?

Ik heb alle fouten in de database verholpen. Ik ga nu nog even kijken of ik vreemde dingen tegenkom.

De 7e ronde telt overigens wel mee, maar enkel voor de huisverlater, omdat niemand voor de 7e ronde zijn nominaties kon invoeren
pi_33027604
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:28 schreef mark_03 het volgende:
Ik sta weer eerste .
Ik geef nog geen garanties
  maandag 12 december 2005 @ 23:07:44 #184
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_33030658
ik kan het niet meer volgen... dacht ik te scoren staan er hier en daar <<geen keuze>> terwijl ik toch zeker wst dat ik iets had ingevuld... anyway.. kun je nog ergens inzien wat men alle weken heeft ingevuld??
... en huiver mee
pi_33030797
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:07 schreef Giggio het volgende:
ik kan het niet meer volgen... dacht ik te scoren staan er hier en daar <<geen keuze>> terwijl ik toch zeker wst dat ik iets had ingevuld... anyway.. kun je nog ergens inzien wat men alle weken heeft ingevuld??
Uiteraard Stuur even een mailtje naar info@nominatiespel.nl, dan maak ik een lijstje van je laatste keuzes.
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:55:31 #186
2651 svann
night-hawk
pi_33034256
Je weet dat 1 december bij ronde 8 ook Joost (vrijwillig) op de bank zat?
Ik had net gisteren die vage nominatie-rondes nog eens uitgeplozen, ook omdat ik die Ingrid-Lieske verwisseling zag, maar dat is niet meer nodig zie ik.
Voor de belangstellenden: de onduidelijke dubbele nominaties van ronde 7, en ronde 8.
Er is volgens mij geen ruimte voor meer nominaties.
Aanstaande donderdag blijven er vier over en de volgende week is de finale al.

Sterkte met het gepuzzel aan je database, eborn.
Je doet ons er een groot plezier mee!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 13 december 2005 @ 02:03:36 #187
2651 svann
night-hawk
pi_33034344
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Kolomo het volgende:
3) In volgorde van eindigen zetten ofzo? Dus zeggen wie vierde, derde, tweede wordt en wie wint?
Leuk idee!
Kunnen we toch nog een weekje lekker piekeren over de in te vullen namen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_33039634
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef eborn het volgende:

[..]

Bedankt voor het controleren. Waar heb je deze info nu vandaan?

Ik heb alle fouten in de database verholpen. Ik ga nu nog even kijken of ik vreemde dingen tegenkom.

De 7e ronde telt overigens wel mee, maar enkel voor de huisverlater, omdat niemand voor de 7e ronde zijn nominaties kon invoeren
Het stond ergens in de blog, bij de beschrijving van de uitzending van vrijdag.
pi_33050396
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:55 schreef svann het volgende:
Je weet dat 1 december bij ronde 8 ook Joost (vrijwillig) op de bank zat?
Jep, die heb ik meegenomen
quote:
Er is volgens mij geen ruimte voor meer nominaties. Aanstaande donderdag blijven er vier over en de volgende week is de finale al.
Volgens mij ook niet. Ik ga de database dus ook niet meer openzetten voor nominaties. Vanavond gaat de database open voor de laatste huisverlater. En na donderdag kan men gaan kiezen wie er op welke plek eindigt.
quote:
Sterkte met het gepuzzel aan je database, eborn. Je doet ons er een groot plezier mee!
Dank je, het komt volgens mij allemaal wel goed Voor Big Brother 6 werkt het iig allemaal
pi_33080356
De database is weer geopend voor de keuze van de laatste huisverlater!

Er is deze week dus geen nominatieronde! Er kunnen dus geen nominaties gekozen worden!

Vanaf eind deze week kan iedereen een gok doen naar de eindklassering van Big Brother. De precieze regels moeten nog bepaald worden, dus hou je mail en dit forum goed in de gaten!
pi_33081702
Ik kan de vrijwillige huisverlater niet invullen.
Het springt telkens terug op 'geen keuze'.

Het kan best zijn dat iemand tijdens de uitzending (of eerder) een dikke enveloppe aangeboden krijgt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_33082512
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef svann het volgende:
Ik kan de vrijwillige huisverlater niet invullen.
Het springt telkens terug op 'geen keuze'.

Het kan best zijn dat iemand tijdens de uitzending (of eerder) een dikke enveloppe aangeboden krijgt.
Probeer het nu eens Volgens mij werd het wel opgeslagen, maar niet opgehaald...
pi_33083478
*F5-t...
Klopt, nu staat het er wel! Dank u!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_33110766
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef svann het volgende:
*F5-t...
Klopt, nu staat het er wel! Dank u!
Graag gedaan Nog even een kickje om duidelijk te maken dat er tot vanavond 20.00 gewijzigd kan worden

Overigens, zijn er nog leuke ideeen hoe we de finaleafhandeling kunnen doen qua punten? Vier punten voor de nr1 goed, 3 punten voor de nr2, etc.?

Ik ben overigens volgende week niet thuis op donderdag en mis dus de finale. De punten komen dus ook iets later binnen
pi_33131751
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:41 schreef eborn het volgende:

[..]

Graag gedaan Nog even een kickje om duidelijk te maken dat er tot vanavond 20.00 gewijzigd kan worden

Overigens, zijn er nog leuke ideeen hoe we de finaleafhandeling kunnen doen qua punten? Vier punten voor de nr1 goed, 3 punten voor de nr2, etc.?

Ik ben overigens volgende week niet thuis op donderdag en mis dus de finale. De punten komen dus ook iets later binnen
Haha, mis jij hem ook al. Ik ook (gedeeltelijk althans).

tja, wat te doen met de punten. Op zich is het natuurlijk net zo moeilijk of nog wel moeilijker om te voorspellen die er 4e, 3e of 2e wordt... Maar toch wel leuk om het goed voorspellen van de winnaar het belangrijkste te laten zijn. Al zou ik misschien grotere puntverschillen doen nog, om het nog een beetje spannend te houden. Dus iets van 10 voor de winnaar, 7 voor de 2e, 5 voor de 3e en 3 voor de 4e. Maar ik roep ook maar wat natuurlijk.

Mag je dan trouwens ook overal 1 naam invullen om je kansen te spreiden Niet dat ik dat zou doen volgens mij maar toch .
pi_33133147
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:15 schreef Kolomo het volgende:
Haha, mis jij hem ook al. Ik ook (gedeeltelijk althans).
Ik heb toevallig die avond het jaarlijkse bedrijfsfeest
quote:
tja, wat te doen met de punten. Op zich is het natuurlijk net zo moeilijk of nog wel moeilijker om te voorspellen die er 4e, 3e of 2e wordt... Maar toch wel leuk om het goed voorspellen van de winnaar het belangrijkste te laten zijn. Al zou ik misschien grotere puntverschillen doen nog, om het nog een beetje spannend te houden. Dus iets van 10 voor de winnaar, 7 voor de 2e, 5 voor de 3e en 3 voor de 4e. Maar ik roep ook maar wat natuurlijk.
Ik ga er nog eens op broeden. Op zich maakt het natuurlijk niet uit, maar het moet ook niet zo zijn dat met deze finaleronde opeens alles open ligt. Uiteindelijk hebben we niet voor de kat z'n staart al die weken gespeeld Ik vind het dan weer oneerlijk om de toppers straks als 10e te laten eindigen

Ik ga eens kijken of ik een leuke verdeelsleutel kan vinden waardoor het toch spannend blijft, maar de verschillen die er nu spelen toch nog iets uitmaken.
quote:
Mag je dan trouwens ook overal 1 naam invullen om je kansen te spreiden Niet dat ik dat zou doen volgens mij maar toch .
Hmm... goeie Op zich kunnen we dat doen. Aan de andere kant is het wel leuk om iedereen te laten zweten
pi_33133810
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:04 schreef eborn het volgende:

[..]


Hmm... goeie Op zich kunnen we dat doen. Aan de andere kant is het wel leuk om iedereen te laten zweten
Zou een beetje jammer zijn van de afgelopen 16 weken ik spreek natuurlijk ook een beetje als de nummer 1 .

Of dat je de top 4 moet voorspellen... per goede een punt ofzo, per 2 goed wat extra punten en alles goed een bonus van nog een aantal punten ...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_33152690
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
Zou een beetje jammer zijn van de afgelopen 16 weken ik spreek natuurlijk ook een beetje als de nummer 1 .
Precies Het moet wel reeel blijven!
quote:
Of dat je de top 4 moet voorspellen... per goede een punt ofzo, per 2 goed wat extra punten en alles goed een bonus van nog een aantal punten ...
Uiteindelijk moet er een goed maximum berekend worden, zodat niet alles mogelijk is

Ik zal dit weekend eens wat berekeningen erop loslaten en meteen de betreffende pagina bouwen
pi_33203775
Hierbij een voorstel voor de puntentelling:

# De puntentelling:

* Raadt je de nummer 1 goed, dan krijg je vier punten.
* Raadt je de nummer 2 goed, dan krijg je drie punten.
* Raadt je de nummer 3 goed, dan krijg je twee punten.
* Raadt je de nummer 4 goed, dan krijg je één punt.
* Staan al je bewoners in de goede volgorde? Dan krijg je vier bonuspunten.

Totaal zijn er in deze finaleronde dus 14 punten te verdienen!

---

Zoals gezegd is het in theorie net zo moeilijk om de nummer 1 of de nummer 4 te voorspellen. Toch leek het me leuker om wat variatie aan te brengen
pi_33225558
De finaleronde is geopend! Ik heb bovenstaande puntentelling aangehouden. Iedereen ontvangt vanavond nog een bericht dat ze hun laatste keuzes kunnen invoeren!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')