quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:26 schreef Mike het volgende:
Het kon ermee door.
Qua verhaal was het allemaal wat minder dan deel 2, maar een aantal sterfscenes zat weer lekker in elkaar.
Oh, zeker. Maar ik verwacht ook geen meesterwerk als ik naar een Final Destination-film ga...ik wil gewoon tieners op vreselijke manieren om het leven zien komen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]Man! Het hing aan elkaar van de cliches
"What doesn't kill you makes you stronger". Waar hebben we dat eerder gehoord?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar ik verwacht ook geen meesterwerk als ik naar een Final Destination-film ga...ik wil gewoon tieners op vreselijke manieren om het leven zien komen.
Bedankt SoK! Ik zal eens kijken of ik die film kan vinden. Ik ben benieuwd of het een happy end heeft.quote:
Elephant is in dat licht wel een mooie film.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Bedankt SoK! Ik zal eens kijken of ik die film kan vinden. Ik ben benieuwd of het een happy end heeft.
Die heb ik gezien en is inderdaad de moeite waard.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Elephant is in dat licht wel een mooie film.![]()
Ja, maar het ging allemaal te vluchtig om dat goed te kunnen zienquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar ik verwacht ook geen meesterwerk als ik naar een Final Destination-film ga...ik wil gewoon tieners op vreselijke manieren om het leven zien komen.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
geinige woordkeuzequote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef Skazminko het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag naar die film geweest, en die zonnebank scene staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.![]()
Nu bij de tandarts, spaced em ook lekker met al die duiven tegen het raamquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Final Destination 2 nu op TV.
Highway to Hell en die hele snelweg scene is geweldig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |