Hij is net iets té gemaakt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zoals te verwachten is het dus allemaal meer van hetzelfde. Wat natuurlijk niet slecht is, maar ik denk dat het concept ondertussen wel is uitgemolken, het is netjes dat ze er 3 konden maken zonder dat het echt in elkaar zakte. Maar er schijnt een ongeschreven regel te zijn dat je pas met zo'n serie mag ophouden als de films echt slecht worden.
Die zonnebankscene uit de trailer vond ik trouwens veruit de matigste sterfscene. Die worden wel smeriger met de film. De slachtoffers worden in nóg meer stukjes opgedeeld of worden nog grondiger verpletterd. Dat achtbaangedoe viel nog mee qua spektakel, het wordt wel mooi opgebouwd, maar zo bijzonder was 't niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dat is net alsof je op je sterfbed ligt, of in een lijstje van de dood staatquote:
wel toepasselijk bij een film als dezequote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is net alsof je op je sterfbed ligt, of in een lijstje van de dood staat.
FINAL DESTINATION MARATHON op Zondag 2 April in de Meerpaal!!quote:
dat was afgelopen vrijdag ook hier in de buurtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
FINAL DESTINATION MARATHON op Zondag 2 April in de Meerpaal!!
Bioscoop de Meerpaal biedt jou de unieke kans om alle delen van de succesfilms Final Destination te zien. Aanvang 17:00 uur, entreeprijs maar liefst � 12,00!.
[afbeelding]
![]()
*groet vanuit S'bant*
Damn dat lijkt me vetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bioscoop de Meerpaal biedt jou de unieke kans om alle delen van de succesfilms Final Destination te zien. Aanvang 17:00 uur, entreeprijs maar liefst € 12,00!.
[afbeelding]
![]()
*groet vanuit S'bant*
de Meerpaal, als ik me niet vergis in Dronten (www.meerpaal.nl)quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Damn dat lijkt me vet
Welke plaats is dat?
Ligt in Drontenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
de Meerpaal, als ik me niet vergis in Dronten (www.meerpaal.nl)
*Maar kan er niets over vinden op de site dus zal wel een andere zijn*
Lijkt me wel weer leuke film trouwens binnenkort eens kijken
Ik heb al kaartjes =).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bioscoop de Meerpaal biedt jou de unieke kans om alle delen van de succesfilms Final Destination te zien. Aanvang 17:00 uur, entreeprijs maar liefst € 12,00!.
[afbeelding]
![]()
*groet vanuit S'bant*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:43 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik heb hem gezien in de bios. Vond er geen r*k aan, jammergenoeg.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:52 schreef Coastertommm het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pies on joe toe
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:52 schreef Coastertommm het volgende:
Ik vond em wel vermakelijk, die zonnebankscene vond ik echt ranzig, menn. Die achtbaan
.. soms begreep ik et niet meer echt of het nou een forward ofniet, maar later werd dat wel weer duidelijk en,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |