Ik weet niet waar je het laat? Ik gooi het gewoon in de prullenbak en als de vuilnisman is geweest komt het ook niet meer terug!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:46 schreef marleno het volgende:
Van de week voor het eerste mijn schaamhaar geschoren, maar het komt zo heel snel weer terug!! Iemand andere tips, bv. ontharingscreme, waardoor het langer wegblijft?
Jep, hoe vaker je het doet hoe langer het duurt voor het terugkomt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef Chandler het volgende:
gewoon veel scheren... en dat weet ik uit ervaring...
Denk regelmatig btr is... Veel komt het nog veel sneller terugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef Chandler het volgende:
gewoon veel scheren... en dat weet ik uit ervaring...
Das echt net zo'n fabel als dat het sneller terug komt als je het vaker scheert... Het blijft gewoon op hetzelfde tempo doorgroeien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jep, hoe vaker je het doet hoe langer het duurt voor het terugkomt.
dat is een fabeltje, dat als je het veel scheert dat het dan sneller terugkomt....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Denk regelmatig btr is... Veel komt het nog veel sneller terug![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:51 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het laat? Ik gooi het gewoon in de prullenbak en als de vuilnisman is geweest komt het ook niet meer terug!
Nou, misschien komt net zo snel terug, maar iig als je het vaker scheert heb je er wel minder last van na een tijdje (qua jeuk enzo)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Das echt net zo'n fabel als dat het sneller terug komt als je het vaker scheert... Het blijft gewoon op hetzelfde tempo doorgroeien.
Ik zie harsen niet zo zitten dus ik scheer gewoon met me mooie rose Gilette! (Who's your venus!)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Jett het volgende:
harsen. doe ik ook geen gezeik verder
PIJN IS FIIIJJJN![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Jett het volgende:
harsen. doe ik ook geen gezeik verder
PIJN IS FIIIJJJN![]()
Dat is na een uurtje heus wel weer weggetrokken hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en die rooie driehoek die je er de eerste dagen aan overhoudt is ook errug charmant
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is na een uurtje heus wel weer weggetrokken hoor
Ik snap nog steeds niet dat je dat kan, bij mn benen moet ik al om de 5 minuten pauze houden ivm PIJNquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:15 schreef Christine het volgende:
Gewoon epileren... koop een epileerapparaat, dat is minder geklungel dan harsen.
En als je toch scheert, gewoon regelmatig bij houden. Om de dag ofzo even scheren, zoveel moeite is het nou ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |