Ik zal binnenkort een paar foto's van de buitenkant posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Een huis uit 1670!!!
Ik wil véél meer foto''s zien!!!!!
Ik heb geen antwoord op je paneeldeurenvraagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben benieuwd naar de foto's!quote:
Ja, helaas mijn andere pc is kaduuk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:55 schreef Gierewiet het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort een paar foto's van de buitenkant posten.
Het precieze bouwjaar is overigens niet bekend. Het zit waarschijnlijk tussen 1650-1670. Dit omdat rond 1710 het gemeente-archief van Leiden is afgefikt.
[..]
Ik ben benieuwd naar de foto's!
dus zo iets?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:56 schreef lipje het volgende:
zelf maken? op een houten plaat latjes timmeren, of in een houten frame panelen plaatsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou het eenvoudiger doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef Gierewiet het volgende:
Is dit een beetje wat je bedoelt? En wordt dit wel mooi?
Ik denk dat hout ook beter is....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je mdf platen gebruikt dan moet je ook rekening houden met het gewicht en je scharnieren.
Neuh, je hebt mdf in vele verschillende diktes...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Die deurtjes worden toch veel te dik als je met mdf op hout gaat werken?
Het probleem was een erg afwijkende maat.Als je dan een standaard deur op maat maakt en erin zet, heb je een holle ruimte op te vullenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neuh, je hebt mdf in vele verschillende diktes...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je een paneeldeur krijgen, dan moet je toch zeker een behoorlijk diepteverschil hebben tussen deur en panelen. Dus als de deur al van hout is, en en komt nog mdf van een centumeter op, dan wordt het wel een heel gevaarte. Toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neuh, je hebt mdf in vele verschillende diktes...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg ik, je hebt ook dunner mdf...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wil je een paneeldeur krijgen, dan moet je toch zeker een behoorlijk diepteverschil hebben tussen deur en panelen. Dus als de deur al van hout is, en en komt nog mdf van een centumeter op, dan wordt het wel een heel gevaarte. Toch?
Officieel zit het er in, maar er wordt nu een alternatief gevraagd....quote:Overigens zitten panelen er officieel natuurlijk niet op, maar in. Gaten zagen dus in de deur. Daar steeds een dun plaatje in en met glaslatjes mooi afwerken.
Ik zou overigens gewoon een timmerman laten komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je de op leest, heeft deze meneer niks aan een standaard maat deur.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:08 schreef Conflict het volgende:
Een nieuwe paneeldeur kost nog geen 100 euro bij de praxisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja had het al weggehaald.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je de op leest, heeft deze meneer niks aan een standaard maat deur.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mutsie!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop