Dan ga je toch naar een advocaat ?quote:Ik zou hiervoor graag een voorbeeld brief willen
Gezien het onderwerp en de schrijfstijl van TS heb ik sterk het vermoeden dat we met een kloon te maken hebben....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:01 schreef _-rally-_ het volgende:
Zie verder het topic van placebotje.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:55 schreef Seraphin het volgende:
@TS: Kun je de exacte tekst van de opzegging ff posten? Dan kunnen we wat beter over de zaak oordelen.
[/edit]
Dit is het enige wat erin staat. Verder geen info, response of mededelingen gedaan richting mijn adresquote:Dit is wat er in de email staat;
U mag niet meer gebruikmaken van X vanwege voortdurende schending van de regels van de gebruikers overeenkomst.
Heb geen links geplaatst en ze willen er niet eens over praten. of bewijs overhandigen, Ik heb te maken gehad met 2 tot 4 corrupte medewerkers van het bedrijf die een dubbel rol spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef Delenlill het volgende:
Je had geen shit moeten zeggen, geen links moeten plaatsen, en dit gaat om een amerikaans bedrijf, dus ten eerste Nederlandse wetgeving geld niet en ten tweede je zou niks aan die brief hebben omdat hij in het Engels moet.
Zoals in je vorig topic al werd gezegt, je hebt het zelf verkloot en je kan het vergeten, je bent je account kwijt.
ik jou niet helemaal volguh!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef Tom-my het volgende:
Zo irritant dat je mensen ziet typen tegen elkaar en niet snapt waar ze het over hebben
nieuwsgierig zijn sucks
Geachte hupeldepup Repliek Username/ Bedrijf hupeldepupquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:44 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
een niet nader te noemen bedrijf heeft de dienstverlening eenzijdig beëindigd.
Volgens het bedrijf heb ik me niet aan de algemene voorwaarden gehouden. (gebruikers overeenkomst, Algemene voorwaarden.) Ik voel mij hierdoor uiteraard zeer benadeeld.
Ik ben via de email op de hoogte gebracht dat de dienstverlening eenzijdig is beëindigd.
Dit is wat er in de email staat;
Uw mag niet meer gebruikmaken van X vanwege voortdurende schending van de regels van de gebruikers overeenkomst.
Dit is alle voor mij nuttige informatie die in de email staat, Hier kan ik uiteraard niks mee, ik weet eigenlijk niet wat ik precies fout heb gedaan
Kan ik het bedrijf er toe verplichten de klacht te specificeren, nog belangrijker, te manen dat ik de bewijslast kan inzien, of dat ik een afschrift kan eisen?
Ik zou hiervoor graag een voorbeeld brief willen![]()
* nieuwsgierigquote:Op donderdag 8 december 2005 09:58 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Onder nadrukkeljik voorbehoud van alle rechten,
In afwachting van uw reactie,
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:31 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
* nieuwsgierig
Wat voor een waarde heeft zo'n zinnetje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |